"שיטת משחקים שלא הורגלנו אליה, אבל זו המציאות"

כך אמר פיני עייש, מאמנה של עירוני מודיעין שמגיב לחלוקת הבתים בליגה ב' דרום. עוד מוסיף פיני: "בעקבות הקורונה ההיערכות לעונה היא לא אופטימלית, אך אנחנו לא נשתמש בזה כתירוץ"

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-09-2020
  • 08:51

השבוע חילקה ההתאחדות לכדורגל את ליגות ב' לשני בתים בכל ליגה לפי הסדר הבא. ההגרלה מחלקת את הקבוצות לשני בתים, תשע קבוצות בכל בית, שני סיבובי משחקים שבסופם כל הנקודות שנצברו נמחקות ומתחיל הפלייאוף.


פיני עייש, מאמנה של עירוני מודיעין, אמר לאתר גולר על ההגרלה: "זו שיטת משחקים שלא הורגלנו אליה, אבל זו המציאות והיא עדיפה על כלום. בשני הבתים יש קבוצות חזקות שתתמודדנה על האליפות."


על ההגרלה עצמה אמר: "בבית א' אני מניח שהצמרת תורכב מקרית מלאכי, אילת, שדרות ויתכן שגם בית"ר קריית גת שתתחזק עם שחקנים של מכבי בעקבות פירוקה. אגב , המגרש במרחבים סופג נקודות וערד עם פוטנציאל טוב, כך שבהחלט יכולה להיות קבוצה או שתיים שנבנתה בצורה טובה ובשקט.

 

פיני מספר על ההכנות של הקבוצה לקראת פתיחת העונה בצל משבר הקורונה: "השלכות הקורונה משפיעות על ההיערכות וההכנה האופטימלית, אבל זה נכון לכל הקבוצות ואני לא מתכוון להשתמש בזה כתירוץ. עדיף להתמקד בעבודה קשה, סיזיפית ונכונה מאשר לחפש תרוצים. אני ממליץ לכולנו לשמור על ההנחיות ולעשות כל שביכולתנו לחזור במהרה לשגרת הכדורגל שאנו כל כך אוהבים."

פיני עייש מתכונן לפתיחת העונה בליגה ב' (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש לך עדיקה ,חגג,אנגלשטיין,צוקול,ועוד ולא תהיה בצמרת ? (ליגה ב 17-09-2020, 09:14)
    מה זה ההנמכת ציפיות ? כל מי שהבאת עלו ליגות
  2. מה חשוב השיטה (ליברמן 17-09-2020, 09:30)
    בכל מיקרה הליגה לא תיפתח אין צורך בליגות הנמוכות לכו לעבוד עושקים את הציבור
  3. פיני יתוחח (אופיר 17-09-2020, 15:17)
    חבל לכול הליגה להשקיע יש עולה בטוחה מודיעין פיני עייש מחזור 20 יעלה
  4. גג מאמן של ליגה ב' (אשדוד 18-09-2020, 23:07)
    שנים שהבחור תקוע בליגת האותיות, מאמן שמתאים לליגה ב מעל לזה כבר נהפך לעוד מאמן שלא יודע להחזיק קבוצות כדורגל מצליחות עם חדר הלבשה שיש בו שחקנים שמפחידים אותו.