קיץ סוער אצל העולה הטרייה מ.ס דימונה

אחרי שהוחלפה ההנהלה וראש העיר בני ביטון לקח את הקבוצה תחת חסותו, הצרות לא נגמרות. אמש שחקני הקבוצה החליטו שלא להתאמן כאות מחאה על חוסר הוודאות ששורר סביב עתיד הקבוצה. השחקנים מרגישים מתוסכלים ועתידה של מ.ס דימונה מודל 20/21 לא ברור. הנהלת הקבוצה הקודמת מסרה את מסמכי העמותה ובקרוב צפויה להתמנות הנהלה חדשה. יחד עם זאת שחקן של דימונה נמצא חיובי לקורונה.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 22-09-2020
  • 13:08

הצרות במ.ס דימונה לא נגמרות. אמש שחקני הקבוצה החליטו להתאגד ולא לערוך אימון, זאת בעקבות חוסר הוודאות ששורר בקבוצה בשבועות האחרונים. כזכור, ראש העיר בני ביטון החליט לקחת את הקבוצה תחת חסותו, זאת לכאורה בעקבות חריגות כספיות גדולות של ההנהלה הקודמת בעונת העלייה, אך למרות זאת עד כה לא נעשה שקיפות בנושא ובכל זאת ראש העיר החליט להדיח את ההנהלה המכנהת.

שחקן מ.ס דימונה אמר בתגובה: "החלטתי לחתום בקבוצה כי שמעתי שזה מועדון מסודר, אבל יש אי וודאות סביב המועדון וכל החדר הלבשה מודאג מהמצב של הקבוצה, אני מקווה שהכל יסתדר ונהיה מוכנים לליגה."

 

לקבוצה מונה מאמן חדש, אבי בוחבוט, במקומו של המאמן הקודם שמעון ביטון, אך עד כה הקבוצה ערכה מספר אימונים בודדים עד שאמש שחקני הקבוצה החליטו לעצור את מערך האימונים, בדרישה לתשובות על עתיד הקבוצה. בנוסף לכך, הנהלת הקבוצה הקודמת העבירה את כל מסמכי העמותה לעו"ד אלדד אופק שמטפל בנושא העמותה, ובקרוב צפויה להתמנות הנהלה חדשה, ובראשה צפוי לעמוד היו"ר החדש שמוליק אטיאס, שאר חברי ההנהלה יתמנו ככל הנראה במהלך השבוע הקרוב. 

אם זה לא מספיק, החובות הכספיים הם אחד מהגורמים לכך שהקבוצה עדיין לא עברה לידיים של הנהלה חדשה. לעמותה יש חובות לכאורה למאמן שמעון ביטון, לאלירן אבו, מאמן הכושר, ליו"ר הקודם יהודה שריקי ולשאול מלכה מאמן השוערים, שלכאורה הלוו כסף לטובת תפקוד המועדון, אך כל ההתנהלות הייתה לא מסודרת ולא תקינה. בנוסף לכך, שחקני העונה הקודמת טרם קיבלו את מענקי העלייה שהובטחו להם והם לא מתכוונים לוותר על כך. 

בצד המקצועי אין מספיק שחקנים כרגע בסגל הקבוצה, בטח לא סגל שחקנים ראוי שיכול להתמודד בליגה א' דרום הקשה ובעיקר בעונה כזאת שבה דימונה התברגה בבית א' שגם נקרא בית המוות, יחד עם מרבית הקבוצות שמכוונות לעלייה, ושאר הקבוצות שלא צפויות לעשות חיים קלים לליגה. יש סחבת מתישה סביב התנהלות הקבוצה, ונראה שנעשות שם כל הטעויות האפשרויות בדרך לנסות להציל את המועדון מהמצב, ולדימונה אין מספיק זמן להתכונן לליגה שצפויה להיפתח ב17/10. 

 

כמו כן, שחקן מהקבוצה נמצא חיובי לנגיף הקורונה ושחקן נוסף נמצא כעת בבידוד, נכון לעכשיו שאר שחקני הקבוצה לא נדרשות להיכנס לבידוד. 

 

תגובת מ.ס דימונה תפורסם כשתתקבל!

שחקני הקבוצה באימון הפתיחה צילום: דן בונבידה

הוסף תגובה
תגובות
  1. בני השקרן (אוהד ותיק 22-09-2020, 18:02)
    בני מספיק לעבוד על האוהדים ההנהלה ברשות שרקי היתה מעולה בני אתא נקמן בבחירות נבוא אתך חשבון
  2. דימונה מועמדת מס 1 לרדת ליגה ב (אוהד ותיק 23-09-2020, 06:07)
    בני אן מאמן אן שחקנים כול הקבוצות יתחזקו דימונה יהו בשר תותחים בדרך לליגה ב
  3. בני השקרן (אוהד ותיק 23-09-2020, 11:50)
    אסי יבובה תתפטר בני ולנקרי
  4. דימונה מועמדת מס 1 לרדת ליגה (אוהד מתוסכל 24-09-2020, 18:19)
    בני גם ביום כיפור לא סולחים לך יש פדגם מסרט אלוהים סולח האוהדים לא
  5. נבנתה קבוצה טובה עם מאמן מעולה הנהלה טובה ובני הרס הכול (ש ב 29-09-2020, 18:28)