אתגר הקורונה: מכבי עירוני אשדוד

ימי הקורונה מציבים את קבוצות ליגה א׳ במצב לא פשוט וחוסר ידיעה מוחלט, מתי יחזרו להתאמן? האם בכלל הם יחזרו? אם הליגה תיפתח? ואם כן, האם היא תסתיים? אנו באתר גולר בודקים כיצד קבוצות ליגה א׳ מכינות עצמן ליום בו יחזרו האימונים, והפעם יצאנו לבדוק את עירוני אשדוד וראינו שגם שם מוכנים ומתנהגים ברמת מקצוענות שמוכנה למלחמה על הקורונה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-10-2020
  • 08:35

מכבי עירוני אשדוד מועדון צעיר שהוקם על בסיס אוהדים. המועדון הצהוב של אשדוד נחשב למועדון מהגדולים בעיר אשדוד עם קהל רב. שאלנו את מאמן הקבוצה, אבי אבינו על ההכנה של המועדון לקראת החזרה לשיגרה לצד מגיפת הקורונה. 

 

אבי מספר:"בתקופה שלפני הקורונה הקפדנו על הטיית מסיכה בחדר הלבשה של השחקנים, כמו כן לא כל השחקנים היו מתלבשים יחד והיו כאלה שגם היו מתלבשים מחוץ לחדר הלבשה, כל זאת כדי לא ליצור עומס בחדר ההלבשה. אפילו את האסיפות עשינו על המגרש ולא בחדר סגור."

 

עוד מוסיף אבינו: "היינו מבקשים מכל שחקן אשר סיים להתלבש לצאת לכיון המגרש ולא לשבת סתם במקום סגור (חדר ההלבשה) והיינו משתדלים מאוד להביא אותם בזמן הכי קרוב לאימון ולא שיישבו סתם בחדר סגור . אני מאמין שעם ייתנו לנו את האישור לחזור (משהו שיעשה טוב להרבה משפחות כלכלית וגם נפשית) וכמובן לא יפגע בשחקנים שכבר גם ככה המון זמן ללא כדורגל. אנחנו ניתן דגש גדול יותר על הנושא ואפילו נעמיד אדם שיהיה אחראי על מדידת חום בכניסה למגרש, נוודא להדגיש לשחקנים תמיד את חשיבות הנושא לא לטייל מעבר לשעות האימונים , אני חושב שרוב השחקנים יבצעו את הכללים וישמרו, כי הכדורגל זה חייהם ושחקנים שלא יעשו זאת מקומם מחוץ לעולם הכדורגל עד חזרה תקינה ומלאה לאימונים רגילים."

 

לסיום אומר המאמן:"אני בטוח שלכולם מאוד קשה ללא הכדורגל כלכלית ומקצועית וגם אוהדי הכדורגל צמאים כבר לחזרה למגרשים, אנו רוצים לקוות שזה יקרה בקרוב ושמשרד הבריאות ומי שמקבל את ההחלטות יפעילו שיקול דעת וייתנו לכדורגל לחזור כמובן יחד עם הכללים שיחליטו, כי בריאות השחקנים ובני משפחותיהם זה לפני הכל."

 

"שיהיה בהצלחה לכולם ורק בריאות לכולם. "

אבי אבינו, רוצה לחזור לכדורגל אך מבין את המצב ומעדיף בריאות לכולם. צילום: אודי זלאייט

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה הבהילות (חימיקו 05-10-2020, 12:24)
    לכו לעבוד אין כדורגל יש קורונה מגיפה עולמית על איזה כדורגל אתם רציניים מספיק קצת שכל לא יזיק
  2. דיי לבלבל את המוח (אור 05-10-2020, 15:11)
    לא יהיה כדורגל העונה עד שלא יהיה פיתרון לנגיף אז חבל לכול הקבוצות על הכסף וההחנות אין כדורגל תפנימו
  3. ‏מועדון קטן מאוד (עירוני אשדוד 05-10-2020, 15:12)
    ‏הנהלה חלשה מאוד ‏לא קשורה לכדורגל והכי מתאים להם שאין כדורגל אבי ‏תבין את זה באת למועדון ‏מפולג מאוד ימים יגידו ‏ואתה תבין את זה בהצלחה
  4. מה יעשה טוב למשפחות כלכלית ? (אורן 05-10-2020, 19:24)
    השחקנים צעירים ומרוויחים שקל וחצי. זה מה שיעזור כלכלית ? תפסיק עם המניפולציות שלך
  5. מספר 1 (עירוניה 05-10-2020, 19:36)
    מה עדיין מבועס מהדרבי ?? נו לפחות נצלתם העונה מעוד השפלה . חחחחח
  6. ואספורמס בצד ממתין לנפילה ולהשתלטות והחזרת שובל למערכת (אשדוד 05-10-2020, 22:16)
    אספורמס, טוב לך שהקבוצה תרד וככה כמה עשרות אוהדים כבר לא יגיעו למשחקי הקבוצה ובכך יהיה לך שקט תעשייתי להשתלט על עירוני אשדוד ולמנות את את מי שנוח לך, לא קשה להבין זאת. אין ספק שעירוני אשדוד צריכה להביא בדחיפות ספונסר עם כיס עמוק, אחרת הקבוצה הזו תהפוך לקבוצה עם ניהול חובבני של איש אחד שיעשה בה ככל העולה על רוחו.
  7. ניטראלי (דאוד 05-10-2020, 22:49)
    כמה סיפורים יש אין כאילו אינטר מילנו .בא לי עם מחברת ספר מה כתוב שם דאווינים כולה ליגה א כל שבוע כתבה מה קרה .לך תאמח ילדים קודם 10 שנים ואז תקפוץ מדרגה .קיבלת הזדמנות גדולה בו נראה מה יצא .בהצלחההה