"עדין לא חתמתי בקבוצה, אחליט איפה הכי נכון לי לחתום"

כך אמר יוגב הייטי, קשר צעיר ומוכשר שחילק את העונה הקודמת בין מכבי יבנה לשמשון כפר קאסם. הייטי שמבוקש ע"י מס' קבוצות בליגה א', יחליט על האתגר הבא שלו ויחתום בקבוצה עם שאיפות ומטרות, במטרה להיות חלק מרכזי מהצלחתה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 04-10-2020
  • 09:03

יוגב הייטי, (24) גדל בהפועל כפר סבא ונחשב לקשר צעיר ומוכשר מאוד. את העונה הקודמת הוא חילק בין מכבי יבנה, ובחלק השני של העונה עבר לשמשון כפר קאסם.

 

יוגב היכן אתה צפוי לשחק העונה? 

"העונה עדיין אין לי קבוצה אני והסוכן שלי נחליט איפה הכי טוב בשבילי להיות בשבילי מבחינה אישית ומקצועית. יש כמה הצעות מכמה קבוצות אני והסוכן שלי נשב ונחליט איפה הכי מתאים לי להיות הקורונה קצת מקשה אבל בעזרת השם ניצא מהמצב הזה ונעשה את ההחלטות."

 

מה המטרות האישיות שלך לקראת העונה הבאה? 
"המטרה שלי זה לכוון כמה שיותר גבוה לשחק בקובצה שיש לי שאיפות ומטרות ולהיות חלק מרכזי מהצלחה של הקבוצה ."

 

איך לדעתך יראה הכדורגל תחת משבר הקורונה?
"לדעתי החלוקה של הבתים לא טובה בכלל, מקטינים ראש ורוצים שהליגה תגמר מהר. הכדורגל כבר ניפגע מהקורנה, הרבה שחקנים מוצאים את עצמם בלי קבוצה בגלל המשבר הזה בעלי הקבוצות לא מקבלים עזרה כלכלית וזה פוגע וגם בנו השחקנים. לגבי המשחקים זה יפריע תמיד, יהיה מצב שיש קבוצות שיכנסו לבידוד וזה יפגע ורצף של המשחקים."

 

שיהיה בהצלחה!

יוגב הייטי מתכונן לאתגר הבא (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מסי ממיין הצעות (מרמורקי חכם 04-10-2020, 12:25)
    תחליט חה חה בסדר מסי יש תור ארוך ליד הבית שלך.
  2. הצחקתה אותנו (אוהד נייטרלי מאשדוד 04-10-2020, 14:23)
    להיות חלק מרכזי מהצלחה של קבוצה , הקבוצות השלימו כבר את קדר השחקנים שלהן מה שנותר להן לחכות לך שתהיה החלק המרכזי בהצלחתן , אתה ליצן רציני .
  3. חתם בברצלונה (אוהד שעריים 05-10-2020, 14:01)
  4. חתם בברצלונה (אוהד שעריים 05-10-2020, 14:01)