"לא צופה חזרה קרובה לאימונים"

כך אמר יעקב טל מאמנה המצויין של אור יהודה. עוד הוסיף יעקב:"הוצאנו את השחקנים לחופש, ונתנו להם תוכנית אימונים מסודרת לזמן הסגר". לגבי המקרה של אדהם הדיה שהעיף עפיפונים בזמן הסגר הוא אומר:"אנחנו חייבים לשמש דוגמא, אם שחקן אצלי היה עושה את זה היה עולה לוועדת משמעת".

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-10-2020
  • 17:32

מ.כ. אור יהודה היתה הפתעת העונה אשתקד, ההצלחה הרבה גרמה לכך ששחקנים רבים קיבלו הצעות אטרקטיביות ועזבו את הקבוצה. העונה מאמן הקבוצה יעקב טל צריך לבנות קבוצה כמעט חדשה כאשר התקציב צנוע בהרבה לעומת אשתקד. שאלנו את יעקב מספר שאלות...

 

יעקב, מה קורה אצלכם בקבוצה? מה עשיתם עם השחקנים?

"הוצאנו את השחקים לחופש, עצרנו את האימונים בעקבות הסגר. עשינו להם תוכנית אימונים שבועית כדי שישמרו על הכושר הגופני ובע"ה נחזור בהקדם"

 

איך נראיתה הקבוצה עד עכשיו?

"עדיין מוקדם. אנחנו בשלבי בניה, מדובר בקבוצה כמעט חדשה, הרבה שחקנים עשו עונה טובה אשתקד וחשבו להתקדם ואנחנו מפרגנים להם, אבל אנחנו נשארנו עם מעט שחקנים והיינו חייבים לצרף מספר שחקנים טובים ומוכשרים שלאט לאט נכנסים לכושר ומתאימים את עצמם לשיטה. וזה לוקח זמן"

 

מה אתה אומר על המצב?

"המצב קשה מאד. קשה לראות את החזרה מתי היא תהיה. אני מקווה שזה יהיה מהר אבל כרגע המצב לא נראה טוב ולא צופה חזרה לאימונים בקרוב." 

 

 

שחקני אור יהודה. עונה מצויינת היתה אשתקד והרבה שחקנים התקדמו. צילום: דדי ברק.

 

מה אתה אומר לשחקנים שלך איך שומרים על הכללים?

"באור יהודה יש הוראות ברורות ואנחנו מאד נוקשים ובהתאם להנחיות אנחנו עומדים ולא מזלזלים ולא כלום. אנחנו כפופים לעירייה ומתי שצריך להפסיק את האימונים הפסקנו ומתי שנתנו אישור -התאמנו, יש לנו חובה לעמוד בכללים. "

 

מה אתה אומר על  אדהם הדיה, שלכאורה העיף עפיפונים בזמן הסגר?

"לדעתי בכללי אנחנו צריכים לשמש דוגמא גם כדי שיראו השחקנים וגם הקהל ולדאוג לשמור על ההנחיות. שחקן אצלי אם היה עושה את זה היה עולה לוועדת משמעת. כולם צריכים להירתם ולהראות שאנחנו עומדים בכללים"

 

מילה לסיום?

"חג שמח ומועדים לשמחה ושנחזור בקרוב לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים לעשות". 

יעקב טל, "חשוב מאד שכולם יקפידו על הכללים. צילום: גיא צמח.

הוסף תגובה
תגובות
  1. צודק (נאסר 04-10-2020, 18:02)
    הכדורגל משני לחלוטין העיקר הבריאות לפני הכול שימרו על עצמכם
  2. חכם (בסילי 05-10-2020, 12:25)
    הבריאות לפני הכול הכדורגל שולי לחלוטין תפסיקו לבלבל את המוח כולכם בייכנים לכו לעבוד
  3. מנוחה (טליק 06-10-2020, 08:15)
    שבו בשקט עד סיום הקורונה בעוד שנה תנוחו ולכו לעבוד אין כדורגל יש קורונה