פנייה לסיוע לציבור מאמני הכדורגל

"להב" לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל, ואיגוד מאמני הכדורגל בישראל הגישו פנייה לשר התרבות והספורט מר חילי טרופר , במטרה לסייע למאמני הכדורגל בשל אי זכאותם לפיצוי במסגרת מתווה הפיצוי לעצמאים, ובעקבות השלכות משבר הקורונה. אמיר כהן: "לא ראיתי בשום התדיינות עם מנהלת הליגות ו/או ההתאחדות לכדורגל אזכור על הפיצוי למאמני הכדורגל"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 06-10-2020
  • 11:24

אנשי ההתאחדות לכדורגל בראשם אורן חסון יו"ר ההתאחדות, ניסים בכר יו"ר איגוד המאמנים ואמיר כהן מ"מ יו"ר איגוד המאמנים, פנו לשר התרבות והספורט מר חילי טרופר , בשיתוף עם נשיא להב עו"ד רועי כהן במטרה לבקש סיוע למאמנים הכדורגל בשל אי זכאותם לפיצוי בעקבות משבר הקורונה. 

 

בעקבות המשבר, הופסקה עבודתם של אלפי מאמני כדורגל ופרנסתם נפגעה באופן מהותי. "להב" לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל , תומכת במאמני הכדורגל שאינם זכאים לפיצוי על פי המתווה שנועד לסייע לציבור העצמאים , לאור העובדה שמרביתם מועסקים כפרילנסרים בליגות הנמוכות , לצד עבודה נוספת, וכתוצאה מכך הם נפגעים כלכלית בצורה מהותית. איגוד המאמנים שדואג לרווחת המאמנים בישראל עושה הכל במטרה לסייע לאותם מאמנים שנפגעו, בתקווה שגם משרד התרבות והספורט יתמוך וידאג לרווחתם. 

 

אמיר כהן מ"מ יו"ר איגוד המאמנים שולח מסר לשר התרבות והספורט ואומר: "איגוד המאמנים מונה כ3500 מאמנים בעלי משפחות שרובם לא מהמעמד הגבוה וחיים מחודש לחודש, מיום ליום! עד היום לדעתי אף אחד לא דאג לציין בפני אדוני את העובדות הנ"ל.איגוד המאמנים זה הגוף שמייצג את מאמני הכדורגל.לאחר תקופה ארוכה בה אנו נדחקים לפינה, החבל סביב צווארם של מאמני הכדורגל הולך ומתדהק (פירטנו במכתב שנשלח לאדוני מטעם לה"ב בשם הארגון) כבוד השר הנכבד , הכדורגל הישראלי לא מסתכם בליגת העל והליגה הלאומית , הרוב המוחלט בנוי ממחלקות נוער וליגות נמוכות ללא תשתיות אלו אין זכות קיום לכדורגל! כמו שבכל פלוגה יש מפקד , בכל מטוס יש טייס ,בכל ספינה יש רב חובל , כך בקבוצת כדורגל בכל קבוצה יש מאמן! אנו מבקשים מכבוד אדוני השר לתת מענה למכתב שנשלח לאדוני וכמו כן לקבוע פגישה דחופה לצורך מתן מענה ל3500 משפחות . לא ראיתי בשום התדיינות עם מנהלת הליגות ו/או ההתאחדות לכדורגל יזכור על הפיצוי למאמני הכדורגל, ולכן חשוב לנו מאוד לקבוע פגישה דחופה בעניין בטרם אדוני יקבל החלטות. נבקש את הנחייתך לתאם ישיבת עבודה דחופה עם גורמי המקצוע במשרד."


 

הוסף תגובה
תגובות
  1. לכו לעבוד (לבמרטי 06-10-2020, 11:50)
    מספיק לבכות הכדורגל שולי לחלוטין התבססו על עבודה מסודרת ולא על אימון מזדמן