אימון עד 20 אנשים בשטח פתוח מותר. יחד עם מאמן – אסור. מה ההיגיון?

האם הספורט בישראל בהתרסקות? פרסומים רבים עברו אתמול ברשתות החברתיות עם הנחיות פיקוד העורף. לקיים אימון עד 20 אנשים בשטח פתוח מותר. יחד עם מאמן – אסור. מה ההיגיון? מתי יהיה הגיון במדינה? ומתי נחזור לפעילות מלאה?

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 19-10-2020
  • 12:45

טור דעה- אתמול, פורסמו בלא מעט רשתות חברתיות צילומי מסך של שאלות שעלו לפיקוד העורף. לסיכומו של דבר, מותר לקיים אימונים בשטח פתוח עד 20 אנשים בכל ענף ספורט. עם זאת, אימון יחד עם מאמן אסור.

 

ענפי ספורט רבים שמשתוקקים לחזור כבר לפעילות לאחר חודש של סגר היו המומים אתמול מתשובת פיקוד העורף. ברשתות חברתיות רבות רצו הודעות התכתבות עם פיקוד העורף. מאמני ספורט רבים המומים מהתשובה שניתן לקיים אימון, אך ללא מאמן. איפה האחריות? לאן הלכה המקצועיות? הספורט בישראל בהתרסקות.

 

"זה הדבר הכי לא אחראי שיכול להיות" סיפר מאמן כושר מהצפון. "ישנם אנשים רבים שלא יצאו כמעט מהבתים במשך חודש. מישהו מהם יודע איזה עצימות מתאימה לאימון? איך הם לא ייפצעו? אין שום היגיון בהנחיית פיקוד העורף, זה מרסק את הספורט בישראל. ישנם אלפי אנשים שמתקיימים מאימוני כושר במגוון רחב של ענפי ספורט וזה לא מעניין אף אחד בדרג של קבלת ההחלטות. מצב אבסורדי ועצוב."

 

בימים אלה כל הספורטאים ממשיכים במחאות שלהם ברשת ומקווים לחזור לפעילות כמה שיותר מהר, כל עוד יש את מי לאמן.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לוותר על העונה (אלי 19-10-2020, 15:04)
    מיותר להתחיל אין ערך ספורטיבי גם כך פיצלו את הליגה
  2. אין צורך בליגות הנמוכות (פייסל 19-10-2020, 15:50)
    ליגת על והליגה הלאומית בילבד ליגות נמוכות חובבנים