"החיבור שלי עם ליאור ראובן והאמון שלי בו כמאמן גרמו לי להישאר"

כך אמר עומר ארצי, קשרה של הפועל אזור שימשיך לעונה נוספת במועדון. ארצי, נחשב לקשר צעיר ומוכשר מספר בראיון לאתר 'גולר' על החיבור עם המאמן ליאור ראובן , ועל הרצון להפוך את אזור לקבוצה בועטת וחזקה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 31-10-2020
  • 10:08

עומר ארצי, גדל במחלקות הנוער של הפועל רמת גן, בעונה השלישית לנוער החליט לעבור לליגה א׳ ולשחק במדי הכח רמת גן שם היה שנה וחצי. עומר אף הספיק לשחק בכפר שלם, וכעת הוא פותח את העונה השנייה שלו במדי הפועל אזור.  ארצי נחשב לקשר מוכשר מאוד , החליט להמשיך בקבוצה בעקבות המאמן ליאור ראובן: "החיבור שלי עם ליאור ראובן והאמון שלי בו ובדרך שלו כמאמן והמחשבה שעונה נוספת איתו ובאזור יפתחו אותי עוד כשחקן גרמו לי להישאר" אמר ארצי.

 

ספר על הקבוצה שנבנתה העונה באזור?

"השנה נבנתה קבוצה חזקה , עם שחקנים טובים שבנויים לעבודה קשה ,משקיעים ורוצים לנצח בכל משחק."

 

מה המטרות שלך לקראת בעונה הבאה ברמה האישית והקבוצתית? 

"המטרות שלי ברמה האישית הן להמשיך להתקדם כשחקן ולצבור עוד ניסיון ויכולות שיעזרו לי בעתיד להגיע לאן שאני מכוון, וברמה הקבוצתית המטרה היא להציג כדורגל טוב ולהיות קבוצה בולטת וחזקה בליגה. לדעתי עם סגל השחקנים השנה ועם ליאור כמאמן אנחנו בהחלט יכולים לעשות את זה."

 

איך אתה בכל זאת שומר על כושר בתקופה הזאת? 

"אני מקפיד לשמור על הכושר הגופני שלי ומתאמן בין פעם לפעמיים ביום בין אם זה באופן אישי ובין אם זה עם מאמנים בתחומים שונים שאני עובד איתם. "

 

איך לדעתך יראה הכדורגל תחת משבר הקורונה?
"אין ספק שהעונה היא לא עונה רגילה אבל אני מאמין שהכדורגל חייב להימשך וצריך לעשות את מירב המאמצים כדי שהעונה הזאת תתנהל בצורה הכי טובה שאפשר.  מאחל לכולנו בריאות ושתהיה עונה מוצלחת!"

 

שיהיה בהצלחה!

עומר ארצי מכוון גבוה ורוצה להצליח עם אזור (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעל הליגה (אזור אימפריה 31-10-2020, 17:25)
    שייך לליגות הגבוהות! ללא ספק החתמה מעולה של אזור
  2. אין כדורגל (לכו לעבוד 31-10-2020, 23:00)
    כל שני וחמישי אחד אחר מאזור שמקשקש כאן