סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית -מחזור שביעי לעונת 2020/21

המחזור השביעי נפתח עם משחק עונה בין נוף הגליל להפועל ר"ג. אלה שתי הקבוצות החזקות בליגה ולדעתי שתיהן המועמדות הבכירות לעלות לליגת העל. בתחתית משחק גורלי להפועל פ"ת מול נס ציונה ולכפר קאסם מול הפועל עכו. עוד משחק רגיש יהיה בין עפולה לראשל"צ כאשר איבוד נקודות של הקבוצות הביתיות יכול לגרור אותן למאבקי הישרדות קשים.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 06-11-2020
  • 08:31

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

הפועל כפר שלם-הפועל איכסל

שי אבני: כפר שלם במקום האחרון עם נקודה אחת ונראית כיורדת הבטוחה לליגה א'. קבוצה עם מתקנים טובים כפי שיש בכפר שלם-צריכה להיות ממוקמת במקום גבוה יותר. איכסל היא הפתעת הליגה עם 12 נקודות מתוך 18 וצריכה לנצח את הקבוצה מהמקום האחרון.

הניחוש שלי:  הפועל איכסל.

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל עכו

שי אבני: כפר קאסם במקום הלפני אחרון בעונה שלא מזכירה במאומה את קודמתה. הקבוצה נראה כבויה מול איכסל וזו ההזדמנות האחרונה שלה לצאת מהמשבר אליו נקלעה. הפועל עכו השיגה נצחון גדול על עפולה ותשמח לצבור נקודה נוספת כדי לשרוד בליגה.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל נוף הגליל-הפועל ר"ג

שי אבני: משחק עונה בין שתי הקבוצות החזקות בליגה. מקום ראשון נגד שני עם מאזן זהה של נקודות. שתי הקבוצות באות לאחר נצחונות. בנוף הגליל יש אווירה שמחה, קבוצה מגובשת תחת הדרכתו של ירו הוכנבוים שבא להשלים את המלאכה- לעלות לליגת העל.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

האם נוף הגליל תנצח במשחק העונה ( צילום: נעם מורנו באדיבות אתר ONE)

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל רמה"ש

שי אבני: רמה"ש החלה לאבד גובה ובית"ר ת"א תמיד מנצחת אחרי הפסד.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

 

הפועל עפולה-הפועל ראשל"צ

שי אבני: קבוצה כמו עפולה עם מתקנים מעולים ושנים רבות בלאומית נראתה איום ונורא מול עכו הצנועה שרק רוצה לשרוד בליגה. עפולה נמצאת במקום ה-14 עם שלוש נקודות בסך הכל ואיבוד נקודות במשחק כזה יחרוץ את גורלה למאבקי הישרדות קשים.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל פ"ת-סקציה נס ציונה

שי אבני: נס ציונה התחזקה עם שחקן הכנף, איליי חן, שהגיע מבני יהודה ויתרום הרבה מהירות להתקפה. הפועל פ"ת התחילה את העונה בצורה גרועה והיא חייבת נקודות כמו אוויר לנשימה.

הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

האם הפועל פתח תקווה תנצח? (צילום: שחר גרוס באדיבות אתר ONE)

 

הפועל רעננה-מכבי אחי נצרת

שי אבני: רעננה החלה להתאפס על עצמה כאשר הביסה את הפועל ירושלים וחזרה לחלום על עליית ליגה. אחי נצרת החתימה את אדהם האדיה כמאמן ומעניין אם יצליח לעמוד במטרות הקבוצה כאשר לפי דעתי יש לה את אחת ההתקפות הטובות בליגה!  

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל ירושלים

שי אבני: הפועל ירושלים הובסה מול רעננה ביום שלישי וכעת תצא למשחק חוץ מול הקבוצה של מוטי איוניר. הקבוצה שתנצח במשחק זה תידבק לצמרת הגבוהה.

הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

הוסף תגובה
תגובות