"לנו האדומים יש מטרה לעלות ליגה, ואנחנו לא מתכחשים לזה"

יאיר אזולאי, היה אחד השחקנים הבולטים ב"אדומים" אשדוד, ובעונה הקודמת הוא פרש מכדורגל והפך למנהל מקצועי. אזולאי תרם מהניסיון הרב שלו לקבוצה על המגרש, ואף רשם איתה עליית ליגה. כיום מעמדת המנהל המקצועי, הוא מוביל את האדומים יחד עם הצוות המקצועי זאת במטרה לבנות קבוצה ראויה שתגשים את המטרות של האדומים העונה ותעלה את אותה ליגה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 07-11-2020
  • 16:37

הפועל "אדומים" אשדוד היא אחת מהקבוצות האטרקטיביות והמסקרנות בליגה א' דרום, ששמה למטרה העונה להשקיע כדי לבנות קבוצה אטרקטיבית שתסיים את העונה בעלייה עם שמות כמו: אוהד קדוסי, יוסי אסייג, אבי מלכה בן תורג'מן ועוד. המאמן יובל נעים מוביל את הקבוצה על הקווים, אך מי שאחראי על הניהול המקצועי והבנייה של הקבוצה, הוא לא אחר מאשר יאיר אזולאי שחקנה לשעבר של האדומים שפרש מכדורגל ועברת לעמדת המנהל המקצועי. השבוע הקבוצה האדומה מאשדוד חזרה לפעילות ולאימוניה: "הרגשה כיפית, אנחנו חווים משהו שלא חווינו אף פעם, להתחיל טרום עונה באיחור זה לא דבר פשוט אבל כייף לחזור ואני מקווה שזה ימשך ככה" סיכם אזולאי

 

יאיר, חשבתם איך לצמצם פערים לקראת הליגה?

"שלחנו אימונים לשחקנים, רובם השתדלו להמשיך להתאמן גם באופן אישי ולשמור על כושר גופני. 95% מהשחקנים מתפרסנים מכדורגל ואין להם עבודה נוספת, והם השתדלו לשמור על עצמם.  נכון שזה לא כמו להתאמן בקבוצה ומסגרת מסודרת אבל הם השתדלו עד כמה שאפשר."

 

זה לא סוד שאדומים אשדוד בנתה קבוצה לעלייה, איזה קבוצה אנחנו הולכים לראות העונה?

"היום אנחנו מתחילים מאפס. יש לנו כמעט 13 שחקנים חתומים, אבל זה כרגע לא מספיק כי יש לנו מטרה והמצב עצר אותנו ולא ידענו אם תהיה ליגה  או אם היא תחזור בכלל. אני מקווה שיתייחסו לליגה א' בצורה שונה, ואני מאמין שלהתאחדות יש מטרה שהליגה תסתיים על הדשא."

 

המטרות השתנו עקב המצב?

"אנחנו מבחינת אדומים יש לנו מטרה לעלות ליגה, ואנחנו לא מתכחשים לזה. המטרות לא השתנו, הן אותן מטרות ואני חד משמעית יכול להגיד שיש לנו כמה דברים לסיים כדי להשלים את הסגל. אין ספק שההפסקה של הליגה עצרה אותנו מלהביא שחקנים, אנחנו אמורים לצרף עוד מס' לא קטן של שחקנים לפחות עוד 4-5 איכותיים, זה מה שאנחנו רוצים כדי שתהיה לנו קבוצה חזקה שתעמוד במטרה. אנחנו רוצים לעלות ליגה, הבעלים רוצה וגם הקהל."



הפועל "אדומים" אשדוד תתחזק בעוד ארבעה שחקנים איכותיים לקראת הליגה (צילום: מדיה האדומים)

 

כקבוצה שהשקיעה הרבה כסף העונה האם אתם מרגישים מקופחים? כי יכול מאוד להיות שהליגה לא תסגר על המגרש..

"לא הייתי אומר מקופחים, אבל ליגה א' בשנים האחרונות השתדרגה מבחינת רמת השחקנים שמשחקים בה ומבחינת היחס התקשורתי. ליגה א' קיבלה יותר התייחסות ובעקבות זה שהליגה מעניינת והרמה עלתה, היא מקבלת יחס טוב אבל היא צריכה לקבל יחס עוד יותר טוב. סה"כ צריכים להבין שליגה א' היא מקפצה עבור שחקנים צעירים, ומשם הם מתקדמים. אם לא יהיה את ליגה א' שחקני כדורגל צעירים לא יוכלו להתפתח ולהתקדם.

 

 

כשחקן לשעבר וכמנהל מקצועי כיום, איך לדעתך יראה הכדורגל תחת משבר הקורונה?

"זו תהיה ליגה קצרה יותר ואין מקום לטעויות. בסופו של דבר אנחנו צריכים להתברג בין שני המקומות הראשונים ואז לעלות לפלייאוף, ושם כל משחק הוא כמו גמר גביע. זה שונה מליגה רגילה ונחווה את זה לראשונה."

 

יש אכזבה שאין דרבי העונה?

"שנה שעברה חווינו אכזבה במשחק אחד שהתקיים, הפסדנו משחק אחד וזה ההפסד הכי כואב שהיה לנו. כמובן שהיינו רוצים לפגוש את עירוני לדרבי ולנסות לתקן, דרבי זה משהו פיקנטי ומשמח ויש בו הרבה עניין, אני חושב שדרבי זה דבר טוב ומבחינתי חבל לי שאין דרבי אבל זו ההגרלה."

 

לסיום איזה מסר היית רוצה להעביר לאוהדי האדומים?

"הקהל חסר וזה פוגע מאוד באיכות המשחק ורואים את זה גם באירופה. אנחנו נעשה הכל כדי לשמח אותם שהם יהיו בבית ואני מקווה שאנחנו נגיע למטרות שלנו והם יוכלו לצפות בשידורים כמה שיותר, וגם במדיה שלנו שעושה עבודה נפלאה. אני בטוח שהם מתגעגעים והם בטירוף לחזור ליציע, וכשהם יחזרו ועדין נהיה בליגה אין לי ספק שזו הדחיפה הכי טובה שהשחקנים שלנו יכולים לקבל."

 

 

 

יאיר אזולאי "הקהל חסר וזה פוגע באיכות המשחק" (צילום: מדיה האדומים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה צוחק (גרוזני 07-11-2020, 19:10)
    קהל אתם ‏לא רוצים אותנו ‏בושה וחרפה ‏אין לנו קבוצת WhatsApp אתה ‏חושב רק על המשכורת שלך
  2. עליה לרכבת. מה אתם שווים כל שנה רוצים לעלות אפסים לא עולים רק יורדיםמי שתעלה זה רק מכבי הרצליה (אשדודי מאוכזב 07-11-2020, 19:22)
    האדומים שלום לכם אתם יכולים לעלות רק במדרגות או ברכבת קבוצה זבל ואל תחשבו על עליה תחשבו על ירידה זה
  3. עולים (המוכתר משעריים 08-11-2020, 09:44)
    אשדודי מי שיעלו זה או אתם או אשקלון או כפר קאסם
  4. לקהל של הפועל (אדום 08-11-2020, 10:12)
    תעריכו את מה שיש לכם כפויי טובה . המערכת עושה עבודה נהדרת ואתם רק מתלוננים אז סתמו תפה ותנו להם לעבוד . מתבייש שאני שייך לקהל שלכם . כפויי טובה
  5. צהוב (חיים 08-11-2020, 14:08)
    קבוצת פח יאיר ויובל מולכים שולל את רוני חג'ג' יאיר אין לך ניסיון בניהול הפסד אחד או שתיים תחלמו לקבל משכורת
  6. עושים רכש מפוצץ עד חודש והכול מתפורר (אוהד שעריים 08-11-2020, 16:49)
    כול השחקנים שחותמים באדומים אשדוד עד חודש ימים ונגמר המשכורות אשדוד נפילה
  7. אבר (גבר 09-11-2020, 14:30)
    יאיר כאחד שמכיר אותך אישית,אתה לא דוגמה ,אתה זבל,אתם קבוצה של זקנים שתתפרק בעי