אימון: אור יהודה הרשימה בניצחון על מכבי יפו

מ.כ. אור יהודה אירחה למשחק אימון ראשון לאחר הפגרה את מכבי יפו. אור יהודה קבוצה שתלחם העונה בבית "המוות" ותלחם על חייה, בעוד מכבי יפו אמורה להוביל את בית 2 בפלייאוף ואולי להפתיע מעבר לכך. אור יהודה ניצחה 3-2 במשחק טוב ושקול של שתי הקבוצות.

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-11-2020
  • 14:43

בפועל, ראינו את אור יהודה טובים יותר, מייצרים מצבים, ובעיקר משחקים כדורגל משובח, בעיקר בזכות ניסן דנון שכבש צמד שערים, שאחד השערים מבעיטה אדירה לחיבורים מצד לצד. ארנון טמיר, בישל שער יפה לדנון וכבש בעצמו לאחר חטיפת כדור מהשוער. באור יהודה אפשר ורצוי לציין את שלו סורמלו, מגן ימין שהגיע מהנוער של מכבי נתניה . תזכרו את השם ומעבר גם דלה ימפולסקי הרשים שייצר מצבים לחבריו.

 

מנגד, מכבי יפו קבוצה צעירה מאוד, שחקנים צעירים מוכשרים לצד שחקנים ותיקים עם נסיון כמו גיא עיני שמנהל את ההגנה ומתן בית יעקב שמנהל את המשחק של יפו שמראה יכולות גבוהות מאוד, מייצר מצבים לחבריו ועושה ככל העולה על רוחו.  במכבי יפו צריך לשים לב ליונתן פרבר, קשר אמצע המשחק עם ביטחון ושליטה טובה בכדור. פרבר, הגיע מנוער של הוש השרון מהליגה השלישית. שחקן שמייצר מצבים עם שליטה טובה  בכדור ועוד יגיע רחוק.

 

איציק ברוך ועוזר יניב אזמל במשחק (צילום:יח"צ)

 

 

בלם אור יהודה, עדן אולירי מי ששיחק בעבר במכבי יפו ואשתקד היה במכללות בארה"ב סיכם:"אני חושב שאנחנו נראים טוב והתוצאה משקפת. יש לנו שילוב טוב של צעירים ומבוגרים. יש השקעה גדולה של הצוות המקצועי. יש בקבוצה סגל טוב והמטרה כמובן להתברג בחלק העליון. נפלנו על הבית הקשה, אבל נשחק ממשחק למשחק בתקווה להוציא תוצאות טובות."


מאמן מכבי יפו, יעקב טל: "סה"כ משחק ראשון שלנו. יש דברים שאני מרוצה יותר ויש דברים אני מרוצה פחות. אני מחפש למצוא את האיזון ולמצוא את ההרכב הנכון למחזור הראשון, כי הזמן קצר מאוד וצריך למצוא את השחקנים הנכונים למשחק הראשון. הליגה קשה מאוד. כל משחק הוא כמו גמר גביע, הכי חשוב שנפתח את העונה טוב בע"ה."


שוער מכבי יפו,  בן וולבוסקי אמר בסיום:"כיף לחזור לשחק כדורגל אחרי חודש וחצי של פגרה. חזרנו קצת חלודים ואני מאמין שתוך שבוע, שבועיים נוריד את החלודה ונחזור למסלול. יש לנו קבוצה טובה שתדבר עד הסוף."

 

מאמן מכבי יפו איציק ברוך: "המשחק לא היה ברמה גהוהה. באנו להוריד חלודה, מורגשת מאוד הפגרה אצל השחקנים. לפי הרמה שהציגו, הייתי בטוח ששחקנים הביאו אח תאום. עם זאת, אני מאמין שהזמן יעשה את שלו ונחזור להציג יכולת הרבה יותר טובה."

יעקב טל ועוזרו רולי מוצפי (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה למכבי יפו (שמעון כהן-רמת השרון 06-11-2020, 16:18)
    שוחרי הספורט מאחלים ליפו הצלחה רבה ועלייה לליגה הלאומית
  2. חחח אינטר יפו בלוף (אזוריה 06-11-2020, 18:10)
    בלוף בחוף יפו
  3. יפו חזקים ועשירים (שמריהו 06-11-2020, 20:38)
    הבולגרים נהיו לארגים
  4. מי אתם אזור? (פיקציה אתם לא נחשבים בכלל 06-11-2020, 23:34)
    לכו תסניפו את הריח של החיריה אולי תתאזנו מבחינה מוחית
  5. שכחת רק פרט קטנטן וזניח (שי 07-11-2020, 13:37)
    כמה כמה יצא לעזאזל?!?
  6. שוער (נועם 07-11-2020, 15:24)
    אור יהודה הביאו שוער ממכבי חיפה מפלצת ראיתי אותו משחק במס משחקיי אימון והוא הדבר הבא לבטח לא ישאר בליגה א הרבה זמן
  7. בית יעקב (יפו 08-11-2020, 06:56)
    שחקן מצוין מסירות מדויקות וניהול מישחק חבל על הזמן
  8. מתן בית יעקב שחקן טוב רק טמבל אחד גדול (אוהד איכסל 08-11-2020, 14:27)
    יעקב שחקן טוב .רק בחור אבל אחד גדול