"השאיפה שלנו להתמודד על מקום בפלייאוף העליון"

כך אמר שוערה החדש והמוכשר של אור יהודה, גיא הרמן שחתם השבוע באור יהודה וכבר מסומן כשוער מבטיח לאחר שהגיע ממחלקת הנוער של מכבי חיפה. עוד אומר גיא: "העונה הקרובה היא מאד משמעותית בשבילי כדי לצבור נסיון בבוגרים, מכאן השמיים הם הגבול".

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-11-2020
  • 13:02

השוער גיא הרמן חתם באור יהודה. הרמן, בן ה- 20 גדל במכבי שהם. בשלושת השנים האחרונות שיחק במחלקת הנוער של מכבי חיפה. השנה, זו טבילת האש הראשונה של הרמן בבוגרים והמבחן הראשון שלו במגרש של הגדולים.

 

איך ההרגשה באור יהודה?
"אור יהודה הוא בית חם עם אוהדים תומכים שקיבל אותי מההתחלה בצורה משפחתית. המועדון נתן לי את כל הביטחון שאני צריך בשביל להצליח."

 

האם העונה זו נקודת המפנה שלך במעבר מנוער לבוגרים?
"השנה הקרובה היא שנה מאוד משמעותית בקריירה שלי מבחינת צבירת נסיון בליגת בוגרים. הבסיס להצלחה מותנת בעבודה קשה ובאמונה כשגם שלא הולך, להרים את הראש ולהמשיך קדימה."

 

מה המטרות לעונה הקרובה?
"המטרות לעונה הקרובה הן קודם כל להתבלט בליגה ולהוכיח את המקום בהרכב. מבחינה קבוצתית, אנחנו מכוונים גבוה עם בית קשה. אנחנו צריכים להצליח ולתפוס מקום בפלייאוף העליון. משם, להצליח כמה שאפשר וכמובן לשמח את האוהדים."

 

ולשנים הקרובות?
"המטרות לשנים הקרובות הן להגיע כמה שיותר גבוה. הייתי רוצה להגיע לרמות הגבוהות ביותר וגם לשחק בליגת העל. אני אעשה הכל כדי להצליח ואני מקווה שמלמעלה יכוונו אותי לדרך הנכונה."

 

מילה לסיום:
"לסיום אני רוצה להגיד תודה לסוכן שלי, משה גולדנברג שדואג לי הרבה מעבר למצופה, ואאחל לעונה הקרובה שתהיה מוצלחת ומלאה בהישגים חדשים ובלי הפתעות לא נעימות בדרך כמו הקורונה ולהתחלות חדשות."

גיא הרמן, סוכנו משה גולדנברג מאמן אור יהודה יעקב טל

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוערה החדש של אור יהודה (ראובן 12-11-2020, 13:22)
    יפה מאוד לקרוא את דבריו על פניו נראה שמדובר בנער חכם ולפי הבנתי שוער מצוין. שיהיה המון בהצלחה
  2. שוער (ישראל 12-11-2020, 13:59)
    איזה שוער אינטליגנט לפי מה שראיתי אני בטוח שתצליח
  3. שום שאיפות שום נעליים (תמיר 12-11-2020, 16:47)
    איו כדורגל בליגות הנמוכות חבל לכם על הזמן והכסף שמשקיעים על חשבון התושבים
  4. השוער הבא (מני 12-11-2020, 17:11)
    תזכרו את השם והיכן הוא קיבל במה הוא יגיע רחוק מאוד