אבא בוחן: עיליי בוחבוט מתאמן ונבחן במ.ס דימונה, שעל הקווים אביו אבי בוחבוט

דברים שקורים רק בליגות הנמוכות: מ.ס דימונה ערכה היום (שישי) את ניסוי הכלים הראשון שלה העונה, כשיצאה למשחק אימון מול בית״ר נורדיה. בין הנבחנים בקבוצה היה גם עיליי בוחבוט, בנו של לא אחר ממאמן הקבוצה אבי בוחבוט. איך מאמן יכול לבחון את בנו בצורה אובייקטיבית? והאם זהו לא ניגוד אינטרסים?

  • על ידי: לירן ביטון
  • 13-11-2020
  • 13:55

לא מעט דברים קרו בגזרת מ.ס דימונה מרגע עלייתה לליגה א', וכעת עם הנהלה חדשה וקבוצה מחודשת מ.ס דימונה יצאה היום (שישי) לירושלים, במטרה לערוך את ניסוי הכלים הראשון שלה בליגה א'. העולה הטרייה התארחה אצל בית"ר נורדיה, ומשחק האימון הסתיים בתיקו 2:2, אך התוצאה היא לא החלק המעניין במשחק. לדימונה הגיעו במהלך התקופה האחרונה מספר שחקנים שנבחנים ומתאמנים עם המועדון ביניהם עיליי בוחבוט בן ה-18, בנו של לא אחר מאבי בוחבוט מאמן הקבוצה, ובוחבוט הצעיר לקח חלק במהלך משחק האימון מול נורדיה.

 

בדימונה הבטיחו שינוי מסיבי והנהלה חדשה שהחלטותיה יהיו מפוקחות ע"י העירייה שמתקצבת את המועדון, אך מהלכים מהסוג הזה מחזירים את מ.ס דימונה אחורה לימים שבהם כל בעל תפקיד עשה כל העולה על רוחו בנוגע לסגל השחקנים ולניהול המועדון. לא ברור איך קורה מצב שבו בנו של מאמן נבחן באותה קבוצה בו אביו מאמן, ואיך אבא יכול לבחון בצורה אובייקטיבית את הבן שלו על המגרש. במידה ובוחבוט הצעיר יחתום בדימונה, איך אביו יכול לנהוג באובייקטיביות כלפי השחקנים ולא להעדיף את בנו על פני שחקן אחר. האם זהו לא ניגוד אינטרסים מובהק?

 

במ.ס דימונה מכחישים את העניין ואומרים: "עיליי בוחבוט לא נמצא תחת מבחן ואינו מועמד לקבוצה, עיליי מתאמן בלבד עם הקבוצה. פרט לזה שהוא כישרון יוצא דופן אנו מאחלים לו הצלחה. "

 

כשנשאלו מדוע בנו של בוחבוט לקח חלק במשחק האימון מול נורדיה מסרו: "כל סגל השחקנים שהגיעו היום עד ירושלים קיבלו דקות כולל נתנאל אמגר ודניאל שיטרית, חשוב להדגיש זה רק משחק אימון."

 

אך גורם אחר במועדון לא מכחיש את הסיפור ומוסר לאתר גולר: "בדימונה חושבים שעיליי הוא שחקן מוכשר מאוד ורוצים לתת לו הזדמנות, הוא אכן מועמד לקבוצה מתאמן ונבחן בה."

אבא בוחן את הבן (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה (אוהד 13-11-2020, 14:29)
    מי זה כותב את השטויות האלה דוד שויצר אימן את הבן שלו והיגיע עד הנבחרת ואימן בנבחרת וכל זה קורה במכבי
  2. דימונה מועמדת מס 1 לרדת ליגה ב (אוהד ותיק 13-11-2020, 15:06)
    בושה של מאמן בושהשל הנהלה בושה של מחזיק תיק הספורט הבן של המאמן בקבוצה דימונה בדרך הבתוחה לליגה ב
  3. מגיב 2 (אשדודי 13-11-2020, 17:57)
    ‏השנה אין יורדות ‏לבנתיים ליגה ב לא תחזור אז לא היה יורדות שבת שלום
  4. מגיב (משה 14-11-2020, 13:16)
    לא הבנתי הליגה לא התחילה גם אים הבן ישחק מה ניגוד הינטרסים מי ישמה ברצלונה הוא יובנטוס ילד שרוצה לדחק כדורגל אים הוא טוב ישחק לא טוב לא ישחק הנהלה לא טיפשים