אוהד רון מארח את סוכנות השחקנים level up, משחקי גביע המדינה

אמנם זה רק משחקי גביע המדינה, אבל ההתרגשות בעיצומה והשבוע לאור הסיבוב הראשון בגביע החלטתי לארח את סוכנות השחקנים level up שאותה הקימו האחים טל ואיציק חכים. שני האחים שמכירים יותר מהרבה את ליגה א׳

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-11-2020
  • 15:38

סוכנות השחקנים LEVEL UP  שהיא כוח עולה שנכנס חזק לשוק השחקנים. צמד האחים שמכירים את ליגה א' על בוריה באים להראות סוג אחר של ייצוג שחקנים. ויהיה מעניין לראות אותם חוזים את משחקי הגביע של ליגה א' דרום

ריח של תחילת עונה לאחר תקופת הקורונה שלקחה מאתנו את האהבה שלנו והיא הכדורגל. עכשיו העונה מתחילה ואני צופה ליגה מהמעניינות שהיו לנו בליגה א' בשנים האחרונות, בעזרת השם שהליגה תסתיים כמתוכנן ואולי אולי גם יחזור הקהל למגרשים כי מה שווה כדורגל בלי קהל ? 
ניגש למשחקים 

בקעת הירדן  - ירמיהו גריל טאון חולון 

אוהד רון: "חולון לא נראים טוב בהכנה ולמרות שהעמידו תקציב גדול, הביאו שחקנים עם שם לפחות במונחי ליגה א', זה לא מתחבר להם. מוסא בן חיים מאמן הקבוצה יודע את זה ויודע שמשחקי אימון לא אומרים כלום ויכול להיות שזה רק יעזור להם האכזבה ממשחקי האימון. בקעת הירדן קבוצה ללא שמות מפוצצים אבל יודעים את העבודה ויודעים שעם הרבה מוטיבציה ורצון אפשר לנצח כל קבוצה. אני עדיין חושב שחולון עדיפים ויפתחו את העונה עם ניצחון בגביע על הבקעה."

 

מאור אסור מירמיהו חולון, חייב להוביל את חולון לצמרת הגבוהה העונה. צילום: מני בן ארי

 

טל חכים: "בקעת הירדן עם מגרש אולי הכי ביתי וקשה בליגה, קבוצה בראשות המאמן חנן אזולאי עם שילוב של שחקנים צעירים ושחקנים בעלי ניסיון. בהגנה ינהיג אותם דור אלברמן עם  כמה וכמה שנות ניסיון בליגה א', בחלק ההתקפי ישחקו שחקן שאני מאוד מעריך בשם אליחי צברי שלדעתי יכול לשחק בליגות גבוהות יותר ואחד מהשחקנים שיכולים להיות הפתעת העונה אייל סטרחמן שאני זוכר אותו עוד מהימים במכבי חיפה.
מהצד השני, מגיעים ירמיהו גריל טאון חולון קבוצה שמתבססת על השלד של העונה שעברה, עם המאמן מוסא בן חיים ושחקנים כמו מאור אסור וירין דיזאני. אליהם מצטרפים אור אילוז שמגיע אחרי עונה מצוינת במכבי יפו ואלון סולטן הבלוק במרכז המגרש. חולון עושה קולות של קבוצה טובה שתעשה לא מעט צרות לקבוצות הליגה ועם קצת מזל לא מן הנמנע שתהווה חלק מהמרוץ להשגת הפלייאוף העליון של מקומות 1-2 
הימור - תיקו 90 דקות, חולון יעברו שלב."

 

איציק חכים: "בקעת הירדן בשקט בשקט בנתה העונה סגל לא רע בכלל עם שחקנים כמו ירדן אזולאי שהוא כבר מספר שנים בעלה בית במרכז המגרש שם ודור אלברמן בלם מצוין שמגיע אחרי עונה טובה בירמיהו חולון ואליחי צברי שחוזר לאחר שפרח שם . ירמיהו חולון קבוצה שנבנתה כדי להתמודד בחלק העליון של הטבלה, אין ספק שמוסא בן חיים הוכיח כבר כמה פעמים שהוא יודע לבנות קבוצות אטרקטיביות שמתמודדות בצמרת והעונה הביא שחקנים כמו אור אילוז, אלון סולטן ומהרן לאלה ושחקנים שממשיכים כמו ירין דג'אני, מאור אסור ודוד יצחק המצוינים.  שחקנים כאלו צריכים להספיק להתמודד בצמרת , אני חושב שחולון ינצחו את המשחק."

 

שחקני אור יהודה חגגו הרבה עונה שעברה. האם יחגגו מול כפר קאסם? צילום: דדי ברק


שמשון כפר קאסם  - אור יהודה

אוהד רון: "ראיתי את אור יהודה משחקת, קבוצה ממושמעת עם סגל שחקנים טוב, יעקב טל משתמש יפה בסגל שיש אבל שמשון כפר קאסם קבוצה עם סגל שחקנים עדיף ולמרות זאת יש לי תחושה להפתעה ואור יהודה ינצחו."
 
טל חכים: "נתחיל עם שמשון כפר קאסם שמאותת לליגה שהיא הולכת בכל הכוח על עליית ליגה והשאר יהווה אכזבה גדולה, ברשות המאמן איסמעיל סרסור עשו החתמות מרעישות כמו נדב מוניס , עומר משאללה ורז שביט שהגיעו מהליגה הלאומית ואריאל הדר שהגיע מארצות הברית. עם סגל כזה שמשון צריכים לרוץ בפסגת הטבלה, משחק ביתי לכפר קאסם שצריכים ורוצים לנצח ולעבור שלב. לעומתם, אור יהודה עם קבוצה צנועה יותר בראשות יעקב טל המאמן שהעלה אותם לליגה א׳. הלכו על סגל יותר צעיר ורענן עם החתמות של שני חוזרי המכללות עדן אולירי ורז אמיר והשחקן שעוד יגיע רחוק לדעתי, ישראל דמקה. ינסו להפתיע ולעלות שלב נגד שמשון כפר קאסם שופעת הכוכבים.
הימור - שמשון כפר קאסם עולה שלב."

 

איציק חכים: "שמשון כפר קאסם בניהולו של איהאב סרסור בנו קבוצה כדי לעלות ליגה , הביאו רכש נוצץ בדמותם של נדב מוניס עומר משאללה רז שביט בתוספת לשחקנים כמו סיראז' נאסר והשוער המצוין דודי אלון.  זו ללא ספק קבוצה שנבנתה כדי להתמודד על עליית ליגה . מנגד,  אור יהודה עם מאמן מצוין שנמצא שם כבר כמה שנים וגם העלה אותם לליגה א',  אני אישית מעריך מועדונים ומאמנים שיש ביניהם שידוך מוצלח לכמה שנים,  בנתה קבוצה צנועה יותר אבל עם כמה שחקנים טובים מאוד לליגה , ישראל דמקה שממשיך עוד עונה אחרי עונה קודמת מצוינת שלו , ניסן דנון שחקן עם ניסיון שיכול וצריך לתת להם ערך מוסף ,איך שאני רואה את המשחק אור יהודה לא יעשו חיים קלים לשמשון  ויהיה תיקו ב90  דקות .האיכות של שמשון תכריע בהארכה."

 

מכבי הרצליה  - עירוני אשדוד

אוהד רון: "הרצליה קבוצה טובה יותר בטח במשחק בית. עירוני אשדוד יש סגל שחקנים צעיר ומאמן כמו אבי אבינו על הקווים שיש לו הכל בשביל להצליח. 
עידן בראון עם שחקניו ינצחו את אבינו ואשדוד."

 

שחקני אשדוד, רוצים להוכיח מי הקבוצה הבכירה בעיר. צילום: מוטי קדוש.

 

טל חכים: "מכבי הרצליה בונה קבוצה חזקה עם מאמן מנוסה כמו עידן בראון שברזומה רשומה לו עליית ליגה עם מכבי שעריים לליגה לאומית ואני בטוח שהם יתמודדו בחלק העליון של הטבלה עם השוער המנוסה ביותר בליגה כמו אבי איבגי. חלק אחורי שכולל את לני אהרון בתוספת בלם מנוסה כמו ברק לביא וחלוץ מצוין כמו אדיר חליפה מכבי הרצליה עם חיזוק נכון ידברו חזק.
עירוני אשדוד השנה הלכה על סגל צעיר בתוספת של כמה שחקנים מנוסים, יהיה מאוד מעניין לראות איך ישפיע העזיבה של תומר בן חיים ואלירן שמש על הקבוצה, אבי אבינו צריך לעשות חושבים איך מביאים שחקנים שיכנסו לנעליים הגדולות שלהם, בעונה עם יורדת אחת מכל בית לא צריכה להיות בעיה לעירוני להישאר בליגה במידה וגם יהיה קהל במגרשים עירוני אשדוד תקבל דחיפה גדולה מהקהל אולי הגדול בליגה א'.
משחק קשה וצמוד, תיקו ב 90  דקות, הרצליה תעלה שלב."

 

איציק חכים: "מכבי הרצליה מגיעה לאחר עונה די קשה ועושה קולות של קבוצה שמכוונת חזק למעלה , עם עידן בראון המצוין על הקווים הרצליה תסתכל לכל קבוצה בלבן של העיניים , לאחר שהחתימה שחקנים כמו לני אהרון המצוין אבי אבגי ואדיר חליפה החלוץ הכי עוצמתי בליגה בתוספת לשחקנים שנשארים כמו אילאי בכר וברק לביא זו קבוצה חזקה מאוד.  מנגד, עירוני אשדוד שהחליפה כמעט את כל הסגל ועזבו אותם שחקנים כמו תומר בן חיים האדיר ואלירן שמש והעונה מתבססים על סגל צעיר עם מספר בודד של שחקנים עם ניסיון יכולה בהחלט להיות הפתעת העונה , המאמן אבי אבינו עושה רושם של מאמן יסודי וחובת ההוכחה עליו , המשחק יגמר בניצחון של הרצליה."

 

ליגה א' צפון

בני פרדיס- בני זלפה

אוהד רון: "העולה  החדשה מפרדיס התחזקה מאוד לקראת ליגה א', זלפה מנגד נחלשה מאוד ומתבססת על שחקנים פחות מוכרים. פאהד חסון בנה קבוצה חזקה בפרדיס והם עדיפים על זלפה וגם ינצחו." 

טל חכים: "פרדיס העולה החדשה לליגה א' עשו כמה החתמות יפות בדמות השוער ראני עודה, הקשר מחמוד עבאס והחלוץ אושר טפירו.
מצד שני, בני זלפה קבוצה צנועה שתנסה לעשות את המיטב כדי לעבור שלב.
הימור - ניצחון לפרדיס."

 

איציק חכים: "פרדיס העולה החדשה לליגה בנתה קבוצה אטרקטיבית וצירפה שחקנים טובים כמו אושר טפירו ומחמוד עבאס.  מנגד,  מגיעה בני זלפה קבוצה קשה ועקשנית שלא תעשה חיים קלים לאף קבוצה , הניחוש שלי תיקו ופורדיס תעפיל לשלב הבא."

 

כפיר בן דוד, הסמל הגדול של טבריה. ירצה ניצחון על כאוכב. צילום: עודד חסין

 

עירוני טבריה – הפועל כאוכב

אוהד רון: "משחק ענק יש לנו בצפון בין שתי קבוצות  מהטובות שיש בצפון. טבריה עם מוריס אוזן אשר הביאה סגל טוב פוגשת את כאוכב שאומנם נכשלה שנה שעברה עם אדהם הדיה אבל עכשיו הביאו מאמן מהטובים בליגה, עודד קוטר. 
לדעתי טבריה בבית עדיין עדיפה על כאוכב."

טל חכים: "עירוני טבריה של מוריס אוזן קבוצה ותיקה בליגה א' צפון, לטבריה יש את המגרש עם הנוף היפה במדינה. השנה הלכו על כמה החתמות מרעישות בדמות צמד החלוצים לירון אלימלך וניראל מחפוד והקשר אופק יפרח והמניה בטוחה בשער עדי תדמור, קבוצה חזקה לכל הדעות שלדעתי תרוץ חזק בצמרת. מולה מגיעה הפועל כאוכב עם המאמן שעד לא מזמן אימן בליגת העל עודד קוטר . כאוכב עושה קולות של קבוצה שרוצה להתמודד בצמרת, הקשר הטוב בליגה בשנים האחרונות עבד מורג׳אן   מצפה לנו משחק קשה ומעניין ולדעתי יפלו שם שערים רבים. הימור - תיקו ב90 דקות, צמד החלוצים של טבריה יעשה את ההבדל ויעלה אותם שלב."

 

איציק חכים: "עירוני טבריה קבוצה מרגשת שנמצאת כבר מספר שנים בליגה א' צפון ותמיד מעמידה קבוצה מעניינת וכך גם השנה. החתמות כמו ניראל מחפוד המצוין ששווה ליגה לאומית ולירון אלימלך שהוא כוכב כדורגל בליגה א', מרכיבים התקפה אימתנית שיכולה לחורר כל הגנה בליגה.  מהצד השני, הפועל כאוכב עם מאמן מנוסה ויסודי עם סגל שחקנים טוב מאוד המונה שחקנים כמו עבד מורג'אן המצוין לצד וואיל חירבאווי הקשר הקשוח בליגה , יהיה משחק שקול וקשוח. בסוף ידה של טבריה תהיה על העליונה."

סוכנות השחקנים LEVEL UP, בראשות איציק וטל חכים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תותחים אוהב אתכם תצליחו (אליקו מזרחי 19-11-2020, 20:34)
    אנשים ישרים וטובים תצליחו
  2. חולון לאבדון (שמרייה 20-11-2020, 07:34)
    חולון יורדים ליגה פשוטים את הרגל מחתימים שחקנים על חשבון התושבים פוחזים נימאסתם עדיף לתרום
  3. סוכנים תותחים (טוב שיש מגדל מאחורך 21-11-2020, 00:22)
    מדובר על סוכנים רצינים,תותחים אמיתים והכי חשוב אמינים!בהחלט כוח עולה!בהצלחה!