ליגות ב' ו ג' חוזרות!

לאחר חזרת ליגות על, לאומית וליגה א', הוחלט היום, יום ה, על החזרת כלל הליגות בוגרים שכולל את ליגה ב וליגה ג. הליגות צפויות להתחיל בתחילת דצמבר!

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-11-2020
  • 13:55

ההתאחדות לכדורגל הוציא את ההודעה הבאה:

*חזרת הספורט התחרותי למבוגרים*
אחרי המאבק  להחזרת הליגות העליונות וכלל הספורט התחרותי לילדים ונוער, שר התרבות והספורט חילי טרופר הגיע לסיכום עם משרד הבריאות לפיו הספורט התחרותי למבוגרים יוחזר החל מהשבוע הבא. בשלב הראשון תותר הפעילות במרחבים פתוחים. הפעילות תכלול את החזרת ליגות ב' וג' לפעילות. השר הדגיש את מחויבותו להמשיך ולעבוד קשה כדי שבהמשך תחזור הפעילות גם באולמות

*השר טרופר:*
"אני גאה בכך שתחום הספורט בישראל פתוח באופן נרחב גם בתוך משבר הקורונה הגדול ושמצטרפים אליו היום הספורטאים התחרותיים המבוגרים הרבים.  באופן חריג, אני מבקש להוסיף להודעה זו הערה אחת ערכית חשובה מבחינתי:
כדאי שלא יהיה מי שיתבלבל בטעות. חזרת הליגות והספורט התחרותי מתרחשת הודות לעבודה שקטה ומקצועית ולא בשל רעשים וצעקות פופוליסטיות. לאורך כל הדרך אותם קולות רועשים וקטנים רק הפריעו לסיכום ולחזרה לפעילות.


אני שמח על החזרה בעיקר עבור האלפים שזו אהבתם ושזו פרנסתם, אלה שידעו לפנות בכבוד, שעבדו בשיתוף פעולה ואף הסתייגו מהדרך המפלגת והצעקנית שבה נהגו מיעוט קטן ושולי. אני כאן בשבילכם. ספורט הוא בית לערכים רבים. איומים, פופוליזם והתקפות אישיות הם בדיוק הפוך מכל מה שיפה וטוב בספורט הישראלי. נמשיך לעבוד קשה, למעט במילים ולהרבות במעשים למען הספורט בישראל."

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך יחזרו בתחילת דצמבר? (מאמן 19-11-2020, 14:34)
    זה שחקנים לא מקצוענים וגם לא מעט מבוגרים שצריכים מינימום חודש כדי להיכנס לכושר סביר ולהימנע מפציעות, אז איך יחזרו בתחילת דצמבר שזה יוצא עוד שבועיים לכל היותר??
  2. מס 1 (מס 1 19-11-2020, 16:56)
    תגובה ראשונה צודק בהחלט לא היה טעם גם להחזיר עונה גמורה בסדר שישחקו הליגה תיעצר גם ככה
  3. חבל על הזמן (צרצי 19-11-2020, 18:32)
    הליגה תיפסק חבל להתחיל
  4. הפועל דליה (אייל 19-11-2020, 19:14)
    למה אין את לוח המשחקים של ליגה ג לעונה הזאת?
  5. מה איכפת לכם (טל 19-11-2020, 21:17)
    בואנה יש פה אנשים זבלים שכל הזמן נותנים תגובות מגעילות כמו למה פותחים את הליגה הליגה מיותרת וכיוצא מזה אז אני לא מבין את הזבלים האלו שעם הם אומרים שהליגה לא מעניינת אז מה הם עושים באתר הזה שמתעסק אך ורק בליגות נמכות אז יאללה שבו בשקט יא אנשים קטנים וזבלים אז עכשיו על אפכם ועל אמא שלכם ועל חמתכם תהיה ליגה ב וג שבת שלום קנאים
  6. ליגות ב וליגות ג לא חיוניות ורק יגבירו את הנדבקים (אסור לפתוח 20-11-2020, 11:16)
    ליגות חובבניות שעושקות את כספי הציבור משלמות משכורת בשחור והימורים לא חוקיים. לכו תשחקו בפארקים או שץמצאו עבודה אמיתית.