סוכן השחקנים עו"ד שי אבני- טור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 10 לעונת 2020/21

המחזור העשירי יוצא לדרך כאשר רק 4 נקודות מפרידו בין המקום הראשון למקום העשירי! שלוש הראשונות לא ניצחו וארבעה משחקים הסתיימו בתיקו אפס במחזור האחרון. הליגה צמודה מאוד ואף קבוצה בליגה לא השיגה יותר מ-65% הצלחה. נתון נמוך מאוד בהתחשב בכך שישנן קבוצות שהשקיעו כספים וכיוונו לעלייה מול קבוצות דלות תקציב שלא רחוקות מהם בטבלה. עפולה וכפר שלם נראות כאילו הם כבר רגל אחת בליגה א' ואני מקווה בשביל הליגה שהם ישתפרו כדי שלא נאבד עניין בתחתית

  • על ידי: מערכת גולר
  • 20-11-2020
  • 08:09

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

הפועל עכו-הפועל רמה"ש

שי אבני: הפועל עכו ניצחה את כפר שלם במשחק שאולי הוריד לה את התקווה להישאר בלאומית. עכו בינתיים צוברת נקודות שיעזרו לה מאוד במאבק ההישרדות. רמת השרון ניצלה את העובדה שהמובילות מאבדות נקודות ורחוקה כעת רק נקודה מהפסגה. רמה"ש טובה יותר וצריכה לקחת את הנקודות.

הניחוש שלי:  הפועל רמה"ש.

 

הפועל ר"ג-בית"ר ת"א

שי אבני: הפועל ר"ג סופרת כבר משחק שלישי ללא נצחון כשבכולם סיימה בתיקו. בית"ר ת"א החמיצה פנדל וניצחון על אחי נצרת. הפעם תיקטע שרשרת התיקו של ר"ג והיא חייבת לחזור ולנצח כי הצמרת יותר מדי צמודה.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

האם נס ציונה תנצח את אום אל פאחם (צילום: חגי מיכאל באדיבות אתר ONE)

 

סקציה נס ציונה-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: נס ציונה היא הקבוצה שהכי השתפרה בחודש האחרון, צירפה שחקנים וצברה נקודות שהפכו את הקבוצה לגמרי. אום אל פאחם פספסה נצחון על ר"ג בדקות הסיום. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

 

הפועל איכסל-הפועל רעננה

שי אבני: איכסל כבר עם שני משחקים רצופים ללא נצחון. רעננה היא הקבוצה המשתפרת של החודש יחד עם נס ציונה  ואחרי פתיחת עונה גרועה היא נמצאת רק חמש נקודות מהפסגה.

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל נוף הגליל

שי אבני:. נוף הגליל כבר שלושה משחקים רצופים ללא נצחון. כפר קאסם עם שלוש תוצאות תיקו רצופות. מאז נכנס יזן נסאר להרכב, התייצבה ההגנה והקבוצה ממעטת לספוג. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

כפר קאסם תפגוש את נוף הגליל (צילום: חגי מיכאלי באדיבות אתר ONE)

 

הפועל כפר שלם-הפועל פ"ת

שי אבני: כפר שלם איכזבה בגדול ובליגה כזו צמודה ושיוויונית היא היתה חייבת להשיג יותר נקודות. הפועל פ"ת חזרה לסורה אחרי הנצחון באיכסל עם יקו מאופס נגד כפר קאסם. הזדמנות אחרונה של שתי הקבוצות להציל לעצמם את העונה.

הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

מכבי אחי נצרת-הפועל עפולה

שי אבני: אחי נצרת עם התקפה שצריכה להכניס כל משחק שלושה שערים ואולי סוף סוף היא תתפוצץ מול עפולה החלשה. מדהים לראות קבוצה כמו עפולה שניצלה מירידה בעונה שעברה בזכות הקורונה וערן לוי, לא למדה מהטעויות ולא צירפה שחקנים צעירים מוכשרים שהיו נותנים לה לנשום מעל המים.

הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

 

הפועל ירושלים-הפועל ראשל"צ

שי אבני: ירושלים חיברה שני נצחונות רצופים לאחר נצחון בעפולה ורחוקה רק נקודה מהפסגה. ראשל"צ עם שישה משחקים רצופים ללא הפסד אך חזרה לה רגל מסיימת בהתקפה.

הניחוש שלי: תיקו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תוצאות (אבי 20-11-2020, 12:50)
    איכסל רעננה תיקו . עכו רמת השרון תיקו .