"אנחנו ניתן הכל ואני מאמין שגם נחזור עם תוצאה טובה"

כך אמר כפיר בן דוד, קפטן עירוני טבריה לקראת המשחק הראשון בבועיינה. במסגרת המחזור הראשון של ליגה א' צפון יפגשו שתי קבוצות מעניינות לניסוי כלים ראשוני אמיתי לאחר משחקי הגביע. אחמד סבע:"נבוא לנצח את המשחק. טבריה לא עדיפה עלינו".

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 26-11-2020
  • 11:27

עירוני טבריה על הנייר בנתה השנה קבוצה אטרקטיבית לחלוטין. בשער יש את עדי תדמור, בקישור את אופק יפרח ובחוד את צמד החלוצים ניראל מחפוד ולירון אלימלך. טבריה מגיעה למשחק בבועיינה לאחר שני משחקי גביע. המשחק הראשון הסתיים בניצחון 4-1 על כאוכב והמשחק השני בהפסד 2-0 להפועל הרצליה. אם טבריה יגיעו ביום טוב והדברים יתחברו, הם יכולים לפתוח את העונה עם ניצחון חוץ.

 

מנגד, הפועל בועיינה פתחה את משחקי הגביע ברגל ימין כשניצחה את רובי שפירא 2-1.

על פניו זה נראה שבבועיינה מגיעים מוכנים לליגה. הספיקו בטרום העונה לקיים מחנה אימונים בבולגריה, להתאמן כמו שצריך ולקיים לא מעט משחקי אימון.

אין ספק שהמפתחות לניצחון במחזור הקרוב יהיו שליטה בכדור, הכתבת קצב המשחק ונוכחות ברחבה.

 

כפיר בן דוד, קפטן טבריה: "אנחנו נעשה את המקסימום בכדי להגיע מוכנים למשחק. בעויינה קבוצה מצוינת עם מאמן נהדר. אנחנו ניתן הכל ואני מאמין שגם נחזור עם תוצאה טובה."

 

כפיר בן דוד - רוצה לחזור עם תוצאה טובה (צילום: עודד חסין)

 

אחמד סבע, מאמן בועיינה: "אנחנו נכין את הקבוצה לקראת המשחק. לדעתי, היום כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. אני מקווה שנעשה את העבודה שצריך וננצח את המשחק. התחלנו ברגל ימין בגביע ואני מקווה שנמשיך את המומנטום וננצח בבית."

 

אחמד סבע - רוצה להמשיך את המומנטום ולנצח בבית (צילום: חגאג רחאל)

שחקני טבריה - האם יחגגו לאחר המשחק? צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות