"מצפה לנו משחק לא קל מול קבוצה חזקה"

כך אמר פאיד חסון, מאמן הפועל בני פרדיס, העולה החדשה לליגה א צפון, לקראת המשחק מול הפועל הרצליה במסגרת המחזור הראשון בליגה א' צפון. ומוסיף: "בנינו קבוצה צנועה במטרה לסיים כמה שיותר גבוהה".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-11-2020
  • 12:18
עונת המשחקים 2020/21 בליגה א' צפון תפתח בסוף השבוע. הפועל בני פרדיס העולה לליגה א' צפון תתארח למפגש מסקרן את הפועל הרצליה. חניכיו של פאיד חסון מגיעים למשחק הליגה לאחר ניצחון במסגרת גביע המדינה בו ניצחה 2:0 את צעירי טייבה ביום שלישי. בשבת ניצחה הקבוצה בסיבוב המוקדם בגביע המדינה את בני זלפה בתום דו קרב פנדלים בתוצאה 3:4 לאחר 1:1 בסיום הארכה.
 
פאיד חסון מאמן הקבוצה התייחס לניצחון והעלייה לסיבוב הבא בגביע המדינה: "משחק חוץ קשה מול קבוצה ביתית, אני חושב שעברנו משחק טוב. נכון שעברנו עוד שלב למרות הרוטציה שהיתה הקבוצה נראתה טוב בייחוד במחצית הראשונה. אני שמח שעברנו אנחנו עם הפנים קדימה למשחק החוץ מול הפועל הרצליה מול קבוצה חזקה וביתית".
 
אחרי שתי ניצחונות בגביע המדינה, מה אופן ההכנה לקראת הרצליה במחזור הראשון ?
"יוצאים למשחק חוץ קשה מאוד, אנחנו עדיין לא בכושר גופני 100%. הקבוצה נראת טוב יחסית לתקופה זו, מצפה לנו משחק לא קל מול קבוצה חזקה. נתנו למספר שחקנים מנוחה באמצע השבוע במשחק הגביע. הפועל הרצליה קבוצה טובה שיש לה את כל הנתונים והכלים להיות בצמרת העונה ולהיאבק על כרטיס העלייה לליגה הלאומית בסיום העונה. נבוא מוכנים במטרה לצאת עם 3 הנקודות ולפתוח את העונה ברגל ימין בהמשך ישיר למשחקי הגביע".
 
אתה פותח עונה שניה על הקווים כמאמן הפועל בני פרדיס. מה המטרות העונה ?
"אחרי עליה היסטורית לליגה א', בנינו קבוצה עם מטרות צנועות במטרה לסיים כמה שיותר גבוה בליגה. אנחנו  קבוצת כדורגל שתשחק כדורגל טוב כל מי שרואה יכול להנות מהכדורגל".
 

פאיד חסון מתכונן לעונה שנייה עם בני פרדיס (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות