פרויקט האוהדים של ליגה א' צפון יוצא לדרך!

אתר ''גולר'' גאה להשיק את פרויקט האוהדים המיוחד לקראת העונה החדשה, ירדנו לשטח כדי לשמוע את תחושות האוהדים והתקוות לקראת המחזור הראשון של העונה שתפתח ביום שישי הקרוב.

  • על ידי: אורי בבליקי.
  • 26-11-2020
  • 17:10

לאחר שמונה חודשי המתנה, ביום שישי תישמע שריקת הפתיחת של עונת 2021 בליגה א' צפון. לצערנו הרב, המשחקים יתקיימו ללא קהל והאוהדים המסורים יאלצו להתעדכן דרך המסך.

 

לכבוד כך ערכנו מספר ראיונות קצרים עם כמה אוהדים בו התעניינו בתחושות לקראת החזרה לפעילות סדירה ובציפיות לקראת עונת המשחקים. תהנו.

השתתפו בפרויקט אוהדים של – עירוני טבריה, צעירי טייבה, הפועל כאוכב, הפועל מגדל העמק, מ.ס טירה, הפועל בני טמרה, הפועל רובי שפירא, מכבי צור שלום, בני זלפה, הפועל בני ערערה, בני פרדייס, הפועל כפר כנא ובני ריינה.

 

ליעד, אוהד עירוני טבריה
לגבי החזרת הליגה אני יכול להגיד שזה מרגש מאוד. קבוצה שהלכתי איתה לכול מקום בארץ חוזרת לשחק אחרי 8 חודשים, מתרגשים לקראת המחזור הראשון. המטרה להיות בצמרת, ללא ספק החתמנו שחקנים מהטובים בליגה כמו לירון אלימלך שלומי מראד ועוד.... 
 
אוהדי טבריה מכוונים לצמרת. (צילום - איתי אלקסלסי.)
 
טארק, אוהד טייבה
אני פיזיותרפיסט הקבוצה כבר שנה חמישית ברציפות ואוהד מושבע של הקבוצה. אני חש התרגשות שיא לקראת פתיחת הליגה. זאת שנה מיוחדת לאחר ההתהפכויות בתקופה האחרונה, הן בהנהלה והן בסגל השחקנים. מקווה שטייבה תחזור לימים של שנות ה90 שהיינו בליגה הלאומית ושטייבה תחזור להיות עיר של ספורט ולא רק של כדורגל.
 
מוחמד, אוהד כאוכב
מרגיש תחושה שלא יודע כיצד לתאר אותה. בכל זאת עברה תקופה ומחכים בקוצר רוח לשריקת הפתיחה ... הקהל שלנו יהיה מאווווד חסר . צפויה ליגה מאוד קשה בגלל החלוקה לבתים . ונקווה שהקבוצה תעשה עוד צעד אחד ותעפיל בסופו של דבר ללאומית. אני תמיד שואף להכי גבוה. וכולי תקווה שזה יסתיים בעליית ליגה היסטורית ליישוב הקטן הזה .

יפים, אוהד מגדל העמק
הייתה תקופה מתסכלת של שמונה חודשים בלי כדורגל שזה סיוט. הציפיות ממגדל הן לעלות ליגה, יש קבוצה טובה צריך לנצח בהתחלה ולצבור נקודות.
 
אוהדי מגדל העמק מרגישים שיש השנה קבוצה חזקה. (צילום - אבי רביבו.)
 
חסן, אוהד טירה
הייתה תקופה קשה מאוד בלי כדורגל לבן אדם שהולך אחרי הקבוצה למשחקי חוץ ולמשחקי בית. מקווים שבעזרת השם נעלה לליגה הלאומית אנשאללה.
 
אנואר, אוהד טמרה.
למישהו כמוני שאוהב כדורגל היה קשה להתמודד עם התקופה הזו במיוחד שתמיד הייתי הראשון שמגיע לכל המשחקים. אני מצפה לעלייה לליגה הלאומית.
 
יועד גומה, אוהד רובי שפירא.
כל החיים השתנו פתאום. ראשית כל אני לא עובד מאז מרץ.  לא יכול לבקר את הילדים והנכדים באמריקה וכמובן היה חסר לי הכדורגל,  יותר מכל לאחר המשפחה והפרנסה.  מאוד חסר לי שאי אפשר לצפות במשחקים כי הליגות הנמוכות לא מסוקרות בטלויזיה.  בקיצור שנת 2020 היתה שנה נוראית  נקווה לטוב ב2021. ואני מת שספונסר רציני ישקיע ברובע שפירא לא כמו הקשקשנים שדיברו על רכישת הפועל חיפה מידיו של יואב כץ. הציפיות שלי מאוד צנועות השנה, להישאר בליגה לאחר שלוש שנים בהן היינו קרובים לעליייה ללאומית.
 
''אוהדי רובי שפירא אם ציפיות צנועות העונה (צילום - איתי אלקסלסי.)
 
שמעון זוהר, אוהד צור שלום
כיף לראות שהקבוצה חוזרת אחרי תקופה לא פשוטה , חושב שהאיחוד בין אתא לצור שלום יעשה סוף סוף טוב ואולי בע"ה ילחמו על מקום בפלייאוף העליון למרות שמצופה לנו עונה לא פשוטה. הציפיות שלי מהקבוצה השנה ובמיוחד מהמאמן לראות את דני אסולין כמו שהיה מנהיג בדשא גם להיות מנהיג על הקווים ובטוח שזה מה שיקרה.
 

חליל, אוהד בני זלפה
זו תקופה קשה ביותר כי קודם כל לא סיימנו עונה והיינו מכוונים לחמישיה הראשונה ולמבחנים ונעצרנו.זו תקופה קשה כי היינו בערפול אם תהיה ליגה השנה או לא מתחילים בהכנות ונעצרים וחוזרים עוד הפעם ונעצרים וחוזרים עוד הפעם להכנה קצרה ולמשחקים. כמובן קשיים כספיים שמקשים על הבאת שחקנים איכותיים ומעיקים על ההכנות .מקווים שיהיה טוב והפנים לעונה עם תקווה שתסתיים ולא תעצר עוד הפעם.

 

אוהדי בני זלפה יהיו חסרים השנה לקבוצה. (צילום - חגאג רחאל.)

 

מאהר,  אוהד ערערה
תקופה קשה של הקורונה, מצב כלכלי קשה אבל הקבוצה מוכנה לליגה,יש סגל ומאמן טוב והנהלה טובה מאוד, מקווה שנסיים בפלייאוף עליון.

 

האני ומוחמד, אוהדי בני פרדייס.
אנחנו רוצים לחזור למגרשים ומקווים להישאר בליגה, נראה שהקבוצה כרגע בכיוון חיובי , גם בגביע זה נראה טוב עד עכשיו וזה משמח.

 

ויסאם, אוהד כפר כנא
אין ספק שהייתה תקופה קשה בגלל שהיה סגר ארוך. אני נמצא הרבה זמן באימונים. אנחנו בבעיה בגלל שלא יהיה קהל במשחקים. הצפיות אני מקווה שנהיה בצמרת  אבל איך

שאני רואה מקום רביעי או חמישי גם טוב.

 

באסיל , אוהד בני ריינה
תקופה מאוד מאוד קשה במיוחד עבור האוהדים שלנו כי היינו על סף עליית ליגה והפסיקו אותה שהיינו  במקום השני והיינו חודשים בספק האם עולים או לא עד שקיבלנו את ההחלטה לפני חודש וחצי שאנחנו כבר בליגה א. ההנהלה השקיעה והביאה הרבה כוכבים ושחקנים איכותיים רק בשביל לעלות בסוף העונה ללאומית.כל דבר אחר חוץ מעלייה ייחשב ככישלון מבחינתנו כאוהדים .

אוהדי פרדיס מתרגשים לקראת העונה. צילום (חגאג רחאל.).

הוסף תגובה
תגובות