פתיחה טובה: ירמיהו חולון מנצחת 0-1 את יבנה

החבורה של מוסא בן חיים רשמה אמש ניצחון בכורה, לאחר שגברה 0-1 על מכבי יבנה משער של מאור אסור שדייק מהנקודה הלבנה. המארחת שלטה במשחק והפגינה עליונות שנתנה לה את שלושת הנקודות, מנגד יבנה חייבת לשפר את היכולת לקראת המשך הליגה. אסור: "אני חושב ששיחקנו יחד טוב מאוד וכל אחד נתן את המאה אחוז על המגרש"

  • על ידי: אורי בבליקי.
  • 28-11-2020
  • 15:03

ירמיהו חולון פתחה אמש את עונת המשחקים 20/21, ורצתה לפתוח את העונה ברגל ימין כשעל הפרק מטרות להתברג בצמרת הליגה. חולון ביצעה מספר החתמות משמעותיות ביניהן מהראן לאלא, אייל מלול, אור אילוז ועוד. מנגד, מכבי יבנה בנתה סגל צנוע המבוסס על שחקני בית וצעירים, תקווה להעביר עונה בצורה שקטה ורגועה. שתי הקבוצות הודחו בסיבוב הראשון של גביע המדינה וקיוו לרשום ניצחון בכורה במחזור הראשון של העונה.

 

המוזמנים של ירמיהו חולון מתרגשים לפתיחת העונה (צילום - מני בן ארי)

 

המשחק נפתח בשליטה של המארחת שהחזיקה בכדור וניסתה לייצר מצבים. המצב הממשי הראשון הגיע בדקה ה-10 כשטל בנש הרים כדור מדויק לראשו של טל משען שפספס. כמה דקות לאחר מכן אדי אדרי כמעט וניצל מתפרצת של האורחת כשנותר מול השוער ובעט בחוזקה אל חידריאן הגיב נהדר. לאחר כמה דקות מנומנמות, ההזדמנות המסוכנת במחצית הגיעה בדקה ה-32 כשמאור אסור קיבל כדור על סף הרחבה ושיגר פצצה, אך שוערה של יבנה הגיב נהדר והדף לקרן. על סף המחצית טל משען מצא את ראשו של מאור אסור שפספס מקרוב ושתי הקבוצות ירדו אל הפסקת המחצית בתיקו מאופס.

 

טרס שולקובסקי (מס. 5), מרחיק כדור מהגנת מכבי יבנה (צילום - מני בן ארי.)

 

טל משען , המגן המצויין של חולון.  (צילום - מני בן ארי.)

 

משחק אגרסיבי בחולון, דוד יצחק ואושרי טוויל על הכדור (צילום - מני בן ארי.)

 

אירוע מנפלאות הליגות הנמוכות התרחש בפתיחת המחצית השנייה, כשיבנה עלתה לכר הדשא עם שחקן פחות. רק לאחר כמה דקות הבלם טרס שולקובסקי עלה והמחצית נפתחה. בדקה ה-60 הגיע רגע שנוי במחלוקת כשאופק מרום נפל ברחבה והשופט שרק לפנדל גבולי, מאור אסור ניצל זאת כשדייק מהנקודה הלבנה והעלה את החבורה של מוסא בן חיים ליתרון 0-1. לקראת הדקה ה-70 החלוץ המנוסה, מהראן לאלא, החליף את איילה וערך את הופעת הבכורה בליגה א'.

 

המשחק הוכרע מבעיטת עונשין מ-11 מטרים. בן ניזרי נכנע לפנדל של אסור. (צילום - מני בן ארי)

 

שחקני ירמיהו חולון מאושרים מהשער של מאור אסור. (צילום - מני בן ארי)

 

מוסא בן חיים חוגג שער וניצחון בכורה על הקווים העונה (צילום - מני בן ארי.)

 

כעשר דקות לסיום, מאור אסור בעט מצוין מזווית קשה אך מצא את השוער עירני. לקראת הדקה ה-90 אחד מבעלי התפקידים במכבי יבנה קיבל כרטיס צהוב אחרי שהתפרץ לעבר השופט. לאחר משחק אגרסיבי בשליטה מלאה של חולון, היא יצאה עם ידה על העליונה ורשמה את ניצחון הבכורה של 0-1 על מכבי יבנה משער של מאור אסור מהפנדל. יבנה למרות הרצון חייבת גם יכולת אם ברצונה להישאר בליגה.

 

כרטיס צהוב לספסל של חולון (צילום - מני בן ארי)

 

מאור אסור היה האיש החם של חולון  (צילום - מני בן ארי)

 

כובש השער, מאור אסור, בתגובה לאחר הניצחון: "תחושה נפלאה, אני חושב ששיחקנו יחד טוב מאוד וכל אחד נתן את המאה אחוז על המגרש. הגיע לנו לנצח, שלטנו במשחק והגענו למצבים , אני שמח שזה קרה."

ירמיהו חולון נראתה טוב על הדשא (צילום - מני בן ארי.)

הוסף תגובה
תגובות