האיחוד לא מביא שינוי, צור שלום שוב הפסידה

למרות האיחוד הגדול בין צור שלום ועירוני קריית אתא, במחזור הראשון לא ראינו שינוי על המגרש, וצור שלום כהרגלה פתחה עם הפסד את העונה. טירה? נראת מצוין ויכולה לעלות ליגה אם ימשיכו ככה. סירוטקין:"בנינו בטירה קבוצה חזקה, והניצחון לא היה קל"

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-11-2020
  • 21:54

מ.ס. טירה בנתה קבוצה חזקה מאוד בתחילת העונה, הייתה במחנה אימונים ועשתה הכנה נהדרת. התוצאה הגיעה כבר במחזור הראשון בניצחון מרשים על הקבוצה המאוחדת של צור שלום וקריית אתא. צור שלום כבשה ראשונה מרגליו של בר שמש, אבל טירה עשתה מהפך וכבשה פעמיים מרגליהם של ניר עזריה ועאמר מנסור.  האיחוד הגדול לא מביא שינוי ובפועל רואים שוב את אותה צור שלום בינונית כבעבר.

 

חיים סירוטקין מסכם: "צור שלום קבוצה מצוינת, קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. יש לנו יתרון מבחינה כושר גופני כי התחלנו להתאמן לפני כולם ויצאנו למחנה אימון, אבל היתרון הזה ירד כי הקבוצות נכנסות לכושר. המגרש הסינטטי קשה לשחק עליו ואנחנו משחקים כדורגל מהיר וזה מעט לנו את הקצב. כבר יום שלישי עוד משחק ואין זמן לחגוג"

 

על המשחק עצמו חיים אומר:" היינו יותר טובים הגענו להרבה מצבים והחמצנו והגיע לנו הניצחון. אני בטוח שהם יאבקו בצמרת הגבוהה, ובטירה בנינו קבוצה למקום ראשון והפנים ליום שלישי.יש להם שחקנים מצויינים אבל לנו יש קבוצה טובה."

חיים סירוטקין מרוצה מהניצחון של קבוצתו (צילום: רמי גרידייש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עובדות (גלזר א . 28-11-2020, 13:51)
    מר אוהד רון , אני מבין ש א - לא היית במשחק .ב - עובדות לא מעניינות אותך . ג - אתה אוהב מאוד לכתוב שטויות . במחצית הראשונה צור שלום הגיעה לארבעה מצבים של 100 אחוז שער וניצלה רק אחד . השוער של טירה הנחית אגרוף בראשו של שחקן הקריה . לדברי עבד טיטי יור טירה הגיע לקריה פנדל והשוער היה אמור להיות מורחק . שחקני הקריה נגחו פעמיים למשקוף . מאמן טירה אומר כי הקריה שיחקה היטב ואתה ממשיך לכתוב שטויות . ניפגש בסוף העונה .
  2. גלזר (יהודה 28-11-2020, 21:42)
    חחחח גלזר צור שלום השנה יהיו עמוק עמוק בתחתית לצערנו גם בגילך המתבגר לא תוכל לראות את צור שלום השכונה הקטנה המלאה מסוממים בצמרת בנתיים תלך לישון חורף
  3. עובדות (גלזר א . 29-11-2020, 14:02)
    יהודה תתיחס לעובדות . א- כפי שכתבתי מבחינה ספורטיבית הייתי נגד האיחוד . ב- לקבוצה מהקריות אין עיניין לעלות ליגה . ג- לדעתי גם העונה ההרכב הקיים בקבוצה יסיים בתחתית . כל זה לא משנה את מה שהיה במשחק . תיקו היה משקף ודבריו של מאמן טירה מאשרים זאת .במקום מגוריך יש יותר פשע מהסיבה הפשוטה שיש פי 2 תושבים . קללות לא ישנו את העובדות .
  4. למאמן חיים בקש חלוץ למטרת עליה (למאמן חיים בקש חלוץ למטרת עליה 30-11-2020, 08:15)
    חיים אני אוהד הקבוצה מתמיד . בכדי לעלות ליגה אי אפשר לעשות זאת עם חלוץ בדמותו של סארי חאג יחיא .