"היה לנו חשוב מאוד להתחיל את הליגה בניצחון במשחק היסטורי בליגה א' "

כך אמר ספואן זועבי, קשרה המצטיין של הפועל בועיינה אחרי הניצחון של קבוצתו 0:1 מול עירוני טבריה. והוסיף: "מצפה לנו המון עבודה קשה להמשך הליגה".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-11-2020
  • 12:49

 

עונת המשחקים בליגה א' צפון נפתחה רשמית, והפועל בועיינה העולה לליגה א' צפון אירחה במגרשה את עירוני טבריה למפגש מסקרן. הקבוצה הביתית פתחה את משחקיה ביום שלישי במסגרת גביע המדינה בו ניצחה 1:2 את הפועל רובי שפירא חיפה. האורחים מהכנרת הגיעו למשחק החוץ במטרה לפתוח את הליגה ברגל ימין לאחר הפסד ביתי בגביע המדינה מול הפועל הרצליה בתוצאה 2:0. 
 
שחקני טבריה בפתיחת המשחק (צילום: עודד חסין)
 
טקס לזכרו של אילן סויסה בפתיחת המשחק (צילום: עודד חסין)
 
על כר הדשא המשחק נפתח בטקס מרגש ודקה דומיה לזכרו של שחקן ומאמן העבר אילן סויסה. סויסה היה מזוהה יותר מכל עם עירוני טבריה היה שחקן בקבוצה ואימן בה לאורך השנים עימה חווה עלייה לליגה הלאומית. בטקס השתתפו בני משפחתו של אילן סויסה ז"ל.
 
מתוך הטקס לזכרו של אילן סויסה ז"ל . שרון סוויסה שאדי חמודי מבועיינה. שמופיע בתמונה עם אילן סוויסה ז"ל.  (צילום:עודד חסין)
 
בדקה ה-3 בועיינה עלתה ליתרון במשחק. ספואן זועבי קיבל כדור רוחב מנקודת הקרן על סף רחבת ה-16 ומסר כדור עומק ללואב כיאל שמקרוב כובש 0:1.  טבריה לה ציפו רבות במהלך הקיץ כאחת הקבוצות המועמדות להיאבק על כרטיס העלייה החלה ליזום ולסכן את שערה של בועיינה נסוגה לאחור ויצאה להתקפות מתפרצות.
 
שחקני בועיינה מול שלומי מראד שחקנה המוביל של טבריה (צילום: עודד חסין
 
מפגש ראשים של שחקן טבריה ושחקן כאוכב לואב כיאל. (צילום: עודד חסין)
 
 
הכדור מעל השער. גאנם מחאגנה מבועיינה מציל את קבוצתו.  (צילום: עודד חסין)
 
עד סיום המשחק היתרון נשמר ושחקני בועיינה חגגו על כר הדשא ניצחון בכורה היסטורי בליגה א' צפון. עירוני טבריה? רושמת הפסד ליגה ראשון לעונת המשחקים בליגה ושני תוך תוך ארבעה ימים.
 
שלומי מראד שחקנה של טבריה עם הכדור (צילום: עודד חסין)
 
מוריס אוזן מאמנה של טבריה (צילום: עודד חסין)
 
ספואן זועבי המצטיין בשורות בועיינה ומבשל שער הניצחון בסיום: "היה לנו חשוב מאוד להתחיל את הליגה בניצחון במשחק היסטורי בליגה א' ". הפועל בועיינה במשחק בכורה בליגה א' אי פעם התעקשנו לנצח. השחקנים ביחד עם הצוות המקצועי עשו את העבודה והשגנו ניצחון חשוב מאוד לביטחון להיסטוריה ולכל הכפר. המשחק כבר מאחורינו, מסתכלים לשבוע הבא, הליגה מאוד ארוכה והקבוצה עדיין בכושר של 60% אחרי שעצרו אותנו פעמיים זה מובן מאליו אבל אני מאוד מקווה שבקרוב נחזור לכושר 100% נהיה מוכנים להמשיך את הליגה ולהבטיח את ההישארות שלנו מוקדם ובצורה מכובדת מברוק לכל בועיינה ולכל השחקנים".
 
למרות הכושר הגופני הלקוי, העולה הטריה שיחקה ללא רגשי נחיתות (צילום: עודד חסין)
 
זועבי: "הוותיקים של בוועינה נותנים ביטחון לצעירים" (צילום: עודד חסין)
 
ספואן, קבוצתך ניצחה בגביע המדינה וכעת את עירוני טבריה. לאן פניה של בועיינה העונה ?
"הגביע בשביל הקבוצה בפעם ראשונה משתתפת בו בונוס לאן שנגיע.  קבוצה שמנצחת פעמיים תוך 3 ימים והיא לא בכושר 100% זה אומר הרבה על הקבוצה מקווה שזה ימשך מצפה לנו המון עבודה קשה להמשך הליגה".
 
הקבוצה מציגה סגל שחקנים צעיר המשלב שחקנים וותיקים. אין חשש שזה עשוי לפגוע בהמשך העונה בקבוצה ?
"יש לנו קבוצה צעירה עם כמות וותיקים שנותנים את השקט והביטחון והניסיון שלהם לקבוצה, יש לנו סגל עמוק צריך צריך עוד שחקן שניים לקבוצה והכל יהיה בסדר".
 
במחזור הבא הקבוצה תפגוש למפגש מסקרן את מג'דל כרום איך נערכים למשחק ?
"יום ראשון זה שבוע חדש הכנה חדשה, מה שהיה מול טבריה נגמר. ממחר יש לנו משחק קשה במחזור הבא נגד מג׳דל כרום בבית שלנו. אנחנו צריכים להתכונן טוב מאוד להיות זהירים וצנועים והשאר יהיה בסדר ומקווה מאוד שהמסלול שהתחלנו ימשך וננצח ונשמור על הבית שלנו".

שחקני בועיינה חוגגים (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. במקום שיהיה 7:1 לטבריה 1:0 לבועיינה !!! (אוהד עירוני טבריה 28-11-2020, 18:17)
    המזל הלא טוב ממשיך מהעונה שעברה וחבל, אני ספרתי 4 פעמים אחד מול אחד לבד מול השוער ועוד 3 נגיחות לבד מול השוער שלא נכנסו.