"ניצחון במגרש קשה נגד קבוצה ביתית שתעשה הרבה צרות בליגה"

כך אמר אסף רז, שוערה של מ.ס טירה לאחר הניצחון 2:1 מול מכבי צור שלום/ אתא, עוד הוסיף ואמר: "הביאו אותי בשביל מטרה אחת, לעזור למועדון הזה להגיע לליגה לאומית".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-11-2020
  • 16:02
במ.ס טירה עמלו לאורך הקיץ במטרה אחת, לבנות קבוצה התיאבק העונה על כרטיס העליה לליגה הלאומית. על הקווים חיים סירוטקין שפתח את עונתו השנייה במועדון, יחד עם סגל שחקנים מהעונה שעברה בניהם: רן רול, ויאם עמאשה, דור מלכה, מתנאל טדסה וצירופם של עידן גונן ודוד אדרי. הקבוצה פתחה את העונה בניצחון במסגרת גביע המדינה 2:0 מול הפועל כפר כנא. בשישי התארחה הקבוצה במסגרת המחזור הראשון מול מכבי צור שלום/אתא וניצחה בתוצאה 2:1 לאחר שנקלעה לפיגור מוקדם 0:1 וחזרה עם 3 נקודות וניצחון בכורה לעונת המשחקים.
 
חיים סירוטקין, תענוג לראות את קבוצתו משחקת כדורגל. צילום: חגאג רחאל.
 
בשער ניצב אסף רז, שחתם בקבוצה לפני שבועיים במקומו של סתיו פלזנטל שוער הקבוצה שנפצע במהלך מחנה האימונים. רז שיחק בעונה שעברה בבני לוד מהליגה הלאומית התייחס לניצחון על מכבי צור שלום/אתא: "ניצחון קשה במגרש קשה נגד קבוצה ביתית שתעשה הרבה צרות לקבוצות בליגה", אמר רז והוסיף: "אחרי 4 עונות,שנתיים בליגת העל ושנתיים בליגה לאומית חזרתי לליגה א', אני שמח שזה למועדון גדול כמו טירה עם עבד טיטי וחיים סירוטקין. הביאו אותי בשביל מטרה אחת  לעזור למועדון הזה להגיע לליגה לאומית. אעשה הכל כדי שזה יקרה ביחד עם חבריי לקבוצה".
 
גם מאמן הקבוצה חיים סירוטקין התייחס למשחק ואמר: "משחק קשה נגד קבוצה מצויינת, מגרש סינטטי בעייתי קצת. חזרנו מפיגור וזה הכי חשוב. אין זמן לשמוח, יום שלישי משחק חדש".
 
חיים, הקבוצה פתחה טוב את העונה, מה מאפיין העונה את מ.ס טירה בניגוד לעונה הקודמת?
"השילוב בין שחקנים צעירים לשחקנים וותיקים והנהלה שיודעת לתת שקט וחדר הלבשה מגובש ושמח".

אסף רז "באתי במטרה לעלות את הקבוצה ליגה" (צילום: תאמר סרסור)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עובדות (גלזר א . 29-11-2020, 20:35)
    תשלח פרחים לשופט . היית אמור להיות מורחק פעמיים . פעם על פגיע באגרוף בראשו של שחקן ושניה תפסת את הכדור בידיים מחוץ לשש עשרה . במקום לדבר תתקשר ושאל מה שלום השחקן שנזקק לתפרים בראשו . נוכל קטן .