"אנחנו עם הפנים קדימה למשחק מול הפועל הרצליה"

כך אמר ניראל מחפוד חלוץ עירוני טבריה לקראת המשחק מול הפועל הרצליה במסגרת המחזור השני בליגה א'. מחפוד הוסיף: "בטוחים ומאמינים שנמשיך בדרך שלנו, התוצאות יגיעו בהתאם".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-12-2020
  • 08:24
 המחזור השני בליגה א' צפון ישוחק אחר הצהריים.  בבית א' תארח עירוני טבריה את הפועל הרצליה למפגש מסקרן בין שתי קבוצות אשר סומנו להיאבק על כרטיס העליה לליגה הלאומית בסיום העונה. שתי הקבוצות נפגשו לפני שבוע במסגרת גביע המדינה בו ניצחה הפועל הרצליה בתוצאה 2:0. הקבוצה הביתית פתחה את עונת המשחקים בליגה במשחק החוץ מול הפועל בועיינה וירדה מנוצחת בתוצאה 0:1. במועדון מהכנרת עמלו רבות במהלך הקיץ על בניית סגל שחקנים וצירפו בין השאר את השחקנים הבכירים: אופק יפרח, עידן ויצמן, כפיר בן דוד, שלומי מראד, ניראל מחפוד.
 
מחפוד התייחס להפסד הליגה מול הפועל בועיינה במסגרת המחזור הראשון: "פספוס גדול של משחק שהיה יכול להיגמר 5 או 6 לנו, הרבה הזדמנויות שלא ניצלנו וחבל. מחצית שניה בכלל לא היה משחק, בועיינה בזבזו זמן והמשחק אינו שוחק. אני צריך להבין שהגעתי לליגה א', שם הכל לאט יותר אבל זהו נגמר. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק מול הפועל הרצליה".
 
פתחתם את העונה טוב בניצחון במסגרת גביע המדינה לאחריו הגיעו שני הפסדים. אפשר לומר ירידת מתח הובילה לשני ההפסדים ? 
"לא חושב שיש ירידת מתח. אין מקום גם לירידת מתח, עדיין לא עשינו כלום העונה ויש לנו מטרות קבוצתיות להגיע אליהן יחד. ההפסד גביע נבע מעומס אדיר על סגל שחקנים קצר. בשישי סבלנו מחוסר מזל. כולנו בטוחים ומאמינים שנמשיך בדרך שלנו התוצאות יגיעו בהתאם".
 
העונה בשונה בשנים האחרונות עירוני טבריה מציגה סגל שחקנים מהטובים בליגה א' צפון. לאן מכוונים השנה בקבוצה ?
"המטרה הראשונה שלנו היא לשחק כדורגל טוב ולהיות קבוצה עם עוצמות. המטרה השניה היא לנצח כל משחק. אנחנו מתעסקים בעבודה קשה ופחות בהגדרות ויעדים לסוף העונה כרגע".

ניראל מחפוד. טבריה חייבים לנצחאת הרצליה. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות