סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 12 לעונת 2020/21

המחזור הקרוב יהיה מעניין מאוד כאשר ישנו משחק צמרת בין איכסל לבית"ר ת"א. עפולה עם ניצחון ענק על הפועל ר"ג, מחזירה לעצמה את התקווה להישארות בליגה ותצא למשחק מול נס ציונה. הפועל רעננה יוצאת למשחק חוץ מול כפר שלם שבו כל תוצאה מלבד ניצחון תוריד את חלום העלייה לליגת העל והפועל פ"ת חייבת נקודות מול נוף הגליל לפני שהיא תהיה עמוק בתחתית הליגה עם סכנת ירידה לליגה א'

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-12-2020
  • 10:03

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

הפועל עכו-הפועל ירושלים

שי אבני: הפועל ירושלים כבר שני משחקים רצופים ללא נצחון ואם הם רוצים לעלות ליגה הם חייבים להתחיל ולצבור נקודות. הפעם הם יוצאים למשחק חוץ קשה בצפון מול קבוצה צעירה ועקשנית.

הניחוש שלי:  הפועל ירושלים.

 

מכבי אחי נצרת-הפועל ניר רמה"ש

שי אבני: משחק ההזדמנות האחרונה של אחי נצרת להיצמד לצמרת הגבוהה. הקבוצה עם ההתקפה הכי טובה בליגה ממעטת לכבוש דווקא בעונה בה חשבה על עלייה. הפועל רמה"ש כבר שלושה משחקים רצופים ללא נצחון ורחוקה רק 4 נקודות מהפיסגה. משחק שקול עם יתרון קל לרמת השרון.

הניחוש שלי: תיקו.

 

האם אחי נצרת תחגוג על חשבונה של רמת השרון (צילום: עומרי שטיין באדיבות אתר ONE)

 

סקציה נס ציונה-הפועל עפולה

שי אבני: הפועל עפולה הדהימה את הליגה עם הנצחון על הפועל ר"ג. הנצחון הוכיח שלעפולה יש עדיין תקווה להישאר בליגה ומסבר שגם את היכולת לנצח קבוצת צמרת. נס ציונה אחרי תבוסה לבית"ר ת"א ותתמודד מול הקבוצה מעפולה שהתמלאה במוטיבציה ותקווה. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל איכסל-בית"ר ת"א

שי אבני: הפתעת הליגה שבמקום השני מול בית"ר ת"א שבמקום הרביעי. קרב צמרת! נראה כמו משחק טוב עם הרבה שערים. אם איכסל תנצח זו כבר תהיה ריצה עד סוף העונה.

הניחוש שלי: הפועל איכסל.

 

הפועל כפר שלם-הפועל רעננה

שי אבני: עצוב לראות את כפר שלם. הקבוצה שעלתה מליגה א' דרום לא הכינה את עצמה כראוי לליגה הלאומית, במיוחד כאשר רואים את שאיכסל, העולה מהמחוז הצפוני, התמקמה במקום השני. כל תוצאה מלבד נצחון של הפועל רעננה תיחשב הפתעה.

הניחוש שלי: הפועל רעננה.

 

מאמן נוף הגליל ירון הוכנבוים (צילום: אורן בן חקון באדיבות אתר ONE)

 

הפועל פ"ת-הפועל נוף הגליל

שי אבני: הפועל פ"ת במקום ה-14 אשר מוביל למבחנים מול נציגת ליגה א' בתום העונה. נוף הגליל במקום הראשון אחרי שחגגה על כפר שלם. גם פה, כל תוצאה מלבד נצחון של נוף הגליל תיחשב הפתעה.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל ר"ג-הפועל ראשל"צ

שי אבני: ראשל"צ יציבה מאוד וכבר שמונה משחקים רצופים ללא הפסד. ר"ג הפסידה לאחרונה עפולה וכעת תבוא חדורת מוטיבציה להשיג שלוש נקודות. זה ייגמר בחלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

*המשחק בין כפר קאסם לאום אל פאחם נדחה בשל הידבקות מספר שחקני כפר קאסם בנגיף הקורונה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניחוש (גלזר א . 01-12-2020, 12:49)
    עכו וכפר שלם לא מפסידות .