פעמיים כי טוב

ברית ספורט מעוף רשמה בשישי נצחון שני בלבד העונה כשגברה 1:3 על רואי חשבון שמתדרדרת משבוע לשבוע.חנן חדד,עופר רז ועוז מלאך כבשו לקבוצתו של מאיר מועלם,אורן כוכבי רק הצליח לאזן זמנית.

  • על ידי: משה קוזס
  • 17-01-2011
  • 18:22

קבוצת רואי החשבון הגיעו למגרשה הרעוע  של ברית ספורט מעוף במטרה לצאת מהמשבר שנקלעו אליו לאחר הניצחון המרשים על גדנ"ע 2-1 וההתרסקות אל אמצע הטבלה  ואפשר כבר לסכם שאת הצמרת המאוד גבוהה כבר יהיה מאוד קשה להדביק- מבחינה תיאורטית בהחלט אפשרי – אבל זה נראה כמעט ולא הגיוני.
בהרכב כמעט מלא הגיעו שחקני הקבוצה למשחק וקיוו להתפרק על הקבוצה מתחתית הליגה אשר הפסדים ומפלות אינם חדשים לה. המשחק החל בזמן שנקבע ויצא לדרכו כאשר רואי החשבון מנסים ללחוץ את ברית ספורט מעוף אל שערם ולהשיג יתרון מוקדם אשר יעניק ביטחון ושקט להמשך המשחק.
בדקה החמישית לאחר הגבהה של שחקני ברית ספורט מעוף מצא עצמו שחקנה של המארחים עופר רז שבעט מהאוויר כדור נהדר אך אבי כהן שוערה של רואי החשבון  בזינוק הרואי הצליח להשאיר את התוצאה מאופסת והגנת ספורט מעוף נשמה לרווחה כאשר מנגד היה זה אמיר בנישו אשר בבעיטה חזקה מ12 מטר הרעיד את משקופו של השוער המקומי הותיק מאיר מועלם.
לקראת סיום המחצית הייתה זו הקבוצה המקומית שהפתיעה ובהתקפה מתפרצת מופתית כבשה שער יפהפה מהאוויר, כדור אשר נשלח לאגף השמאלי והוגבה מצא את חנו חדד לבד ברחבה מול כהן שלא נותר לו אלא להוציא את הכדור מתוך השער. 0:1 לקבוצה המקומית , ונראה כי רואי החשבון שוב מאבדים את הראש, במשחק נרפה ללא רוח לחימה.

 

שחקני הקבוצות לפני השריקה,משחקים בשביל הכיף עד תום העונה.(צילום:משה קוזס)


המחצית השנייה נפתחה ברוח לחימה של רואי החשבון אשר 'קיבלו שטיפה' במחצית ועלו נחושים להשוות את התוצאה ולחזור אל דרך המלך. שער השוויון בדקה ה-66 הושג בהתקפה מתפרצת כאשר כדור ארוך מצא את אורן כוכבי שנגח בקלילות מעל שוער המארחים. המארחים טענו לשער שאינו הוגן כאשר שחקנם נשאר פצוע על קו האמצע ולטענתם הם עצרו את המשחק – השופט אישר את השער כיוון שלא סימן לעצירת המשחק. 1-1 ונראה כי רואי החשבון במומנטום להשגת השער השני ולהפיכת התוצאה.
שחקני ברית ספורט מעוף שנלחמו לאורך כל המשחק לא אמרו נואש ובהתקפה מתפרצת שוב מצא עצמו עופר רז מול אבי כהן נוגח מקרוב לשערו הפתוח של האחרון. 1:2 לברית ספורט מעוף.

שחקני הקבוצה הביתית לא ידעו את נפשם מרוב שמחה כאשר מבחינתם להוביל פעם שנייה על יריבה שרחוקה מהם בטבלה במספר נקודות לא מבוטל נחשב בהחלט הישג מרשים.
בדקה ה-90 כאשר כל שחקני רואי החשבון כבר עשו ניסיונות נואשים להציל את המולדת שוב ספורט מעוף כבשה בנגיחה מקרוב כשעוז מלאך  יצא עם 'ראשו' על העליונה – וכבש את השער השלישי לרשת האורחים.

בתוספת הזמן של חמש הדקות שמרו המארחים על התוצאה ויצאו לשבת עם ניצחון מרשים של 1:3 על קבוצת רואי החשבון המאכזבת.
בסיום יכולנו לראות עד כמה המשחק הזה כדורגל הוא מקסים ומרגש כאשר מצד אחד קבוצה מאושרת וצוהלת על הניצחון ומהצד השני שחקני רואי החשבון יושבים בשתיקתם והמומים על ההפסד הנוסף אשר נחלו.
 

הוסף תגובה
תגובות