תחזית ליגות ב' ו- ג': מחזור 4

לאחר מחזור הליגה ששוחק באמצע השבוע, אנחנו ממשיכים בתחזית משחקי ליגות ב' ו-ג'. הפעם, אלי שמואלי מארח את פיני עייש, מאמן עירוני מודיעין. שמואלי ועייש מציגים תחזית של המשחקים המעניינים ביותר בליגה. בתחזית של המחזור האחרון, שמואלי ושוקי סידס סיימו בתיקו בניהם, איך זה יסתיים במחזור הקרוב?

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 24-12-2020
  • 07:26
שמשון תל אביב- עמישב פ''ת  

שמשון תל אביב המוליכה של בית א' מגיעה לאחר שהביסה בשבוע אחד את שתי העולות החדשות, מארחת את עמישב פ''ת שניצחה השבוע את עוצמה חולון. המאמן צביקה לוי פוגש את האקסית מהעונה שעברה.

הימורים:

שמואלי -1

עייש – 1

 

ביתר פ''ת – הפועל כפר ברא

ביתר פ''ת, מגיעה לאחר הפסד חוץ לקלנסאוה. היא רשמה ניצחון בודד עד עכשיו, והיא מארחת את המפתיעה של המחזור הקודם שניצחה את אחת המעומדות לעלייה הפועל קריית אונו.

הימורים:

שמואלי – 2

עייש - X

 

רו''ח תל אביב - הפועל קלנסואה

רו''ח תל אביב שלא ניצחה העונה והשיגה שתי תוצאות תיקו, פוגשת את קלנסאוה שניצחה במחזור הקודם בביתה את ביתר פ"ת ונצמדה לצמרת .

הימורים:

שמואלי – 2

עייש - 2

 

האם רו"ח תל אביב תשיג ניצחון ליגה ראשון?

 

בני יפו - הפועל פרדסיה

בני יפו ששיחקה משחק אחד וסיימה בתיקו מול שמשון תל אביב החזקה בבית, תפגוש את העולה החדשה הפועל פרדסיה שהפסידה את שני המשחקים האחרונים.

הימורים:

שמואלי – 1

עייש - X

 

קריית מלאכי – בני אילת

קריית מלאכי סיימה את המשחק מול מודיעין בתיקו בחוץ וממוקמת במקום הראשון בבית א' עם שתי ניצחונות ותיקו ומארחת את בני אילת שמגיעה לאחר הפסד חוץ מול קריית גת.

הימורים:

שמואלי – 1

עייש - 1

 

שיכון המזרח - מ.כ ירושלים

קרב צמרת מעניין: שיכון המזרח מגיעה לאחר הפסד ביתי לצעירי רהט ועם שני ניצחונות ליגה, מארחת את העולה החדשה שהביסה השבוע את מ.ס באר שבע והיא עדיין ללא הפסד העונה.

הימורים:

שמואלי – 2

עייש - X

 

האם ירושלים תישאר מושלמת?

 

 

מ.ס באר שבע- הפועל לוד

מ.ס באר שבע מגיעה לאחר תבוסה בירושלים ועם ניצחון בודד, מארחת את הפועל לוד שצמודה לירושלמים בצמרת ומגיעה לאחר ניצחון ביתי על ירוחם.

הימורים:

שמואלי – 2

עייש - 2

 

 

אחי  עכו - עירוני צפת

אחי עכו במקום השני, מגיעה לאחר ניצחון חוץ בנהריה ומארחת את עירוני צפת שנמצאת במקום השלישי לאחר שסיימה השבוע בתיקו מול ממב"ע הגולן.

הימורים:

שמואלי – 2

עייש -1

 

 

הפועל בית שאן - עירוני נשר

בית שאן מוליכת הטבלה עם יחס שערים מצוין מגיעה לאחר תיקו חוץ בפרדס חנה / כרכור. בית שאן מארחת את עירוני נשר שבמקום הרביעי עם משחק חסר. יהיה משחק צמוד ומעניין.

הימורים:

שמואלי – 2

עייש - 2

 

רמת ישראל – שיכון ותיקים

שתי הקבוצות שנלחמות שנים על העלייה לליגה ב' וברגע האמת מועדות, ינסו לעשות אולי השנה צעד קדימה. כרגע, שתיהן פתחו טוב את העונה ומושלמות בצמרת.

הימורים:

שמואלי – 1

עייש - 1

שיכון ותיקים - זה המאני טיים להישאר מושלמים

 

המכתש גבעתיים- השקמה רמת גן

המכתש גבעתיים מוליכת הטבלה עם מאזן מושלם ואפס שערי ספיגה, פתחה מצוין את העונה ותארח את השקמה רמת גן שמגיעה לאחר שני ניצחונות בשבוע האחרון ומאזן מושלם. משחק שקול עם הרבה שערים , שתיהן מעומדות לעלייה.

הימורים:

שמואלי – 1

עייש - 2

 

נחלת יהודה - מ.ס ראשל'' צ

נחלת יהודה פתחה את העונה לא טוב והפסידה השבוע לגן יבנה. במחזור הקרוב, היא מארחת את ראשון לציון שבאה עם מאזן מושלם ומשחק חסר. משחק מעניין.

הימורים:

שמואלי – 1

עייש - X

 

נחלת יהודה - רוצה לנצח את ראשל"צ

 

בני הרצליה - הכח גלי גיל רמת גן

קרב צמרת כאשר בני הרצליה המקום השני סיימה בתיקו מול אורנית ואיבדה נקודות יקרות. לעומתה, הכח גלי גיל רמת גן הקבוצה החדשה השיגה ניצחון היסטורי ויקר מול כפר קסם. משחק שקול.

הימורים:

שמואלי – X

עייש - 2

 

צעירי טירה - בני קלנסאוה

הדרבי של המשולש . צעירי טירה איבדה נקודות השבוע מול אריאל, היא חייבת ניצחון השבוע כדי שהצמרת לא תברח לה. לעומתה, קלנסואה כרגע עם ניצחון ותיקו. משחק קשה לשתי הקבוצות

הימורים:

שמואלי – 1

עייש – 1

 

עירוני אור עקיבא - מכבי עוספיא

שתי הקבוצות עם מאזן זהה עם שני ניצחונות. אור עקיבא ניצחה בחוץ את קריית אתא ומארחת את מכבי עוספיא שהתחזקה העונה ומביסה את היריבות בליגה.

הימורים:

שמואלי – 2

עייש - 1

 

מ.כ באר שבע- מכבי קריית גת

מכבי באר שבע שמגיעה לאחר ניצחון אחד בודד העונה מארחת את מכבי קריית גת, המוליכה שמושלמת עם שני ניצחונות ליגה.

הימורים:

שמואלי -2

עייש - 2

 

שחקני רו"ח תל אביב - רוצים ניצחון ליגה ראשון

הוסף תגובה
תגובות