הנה זה בא : שישי לוהט בליגות הנמוכות

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן לכמה משחקים מרתקים בליגות הנמוכות. במוקד, הפועל מרמורק תתארח באשקלון, הכח רמת גן תשחק מול בקעת הירדן החזקה, עירוני טבריה תארח את מכבי טמרה למשחק צמרת רותח והפועל הרצליה וכפר כנא יפגשו למשחק קריטי. בליגה ב' שמשון תל אביב הלוהטת תארח את עמישב פ''ת ובני אילת תתארח בקריית מלאכי.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 25-12-2020
  • 10:30

לאחר כמה ימים לא פשוטים עבור הליגות הנמוכות וכשעדיין עננת הסגר מרחפת מעל הליגות, הגיע יום שישי ואיתו מבול של משחקים מרתקים. לפניכם כמה מהמפגשים החמים ביותר.

 

הפועל אשקלון - הפועל מרמורק

שבועיים קשים עברו על הכחולים מאשקלון וזאת לאור עזיבתו של מאמן הקבוצה, שי מאור. אם לא די בצרות, הקבוצה הפסידה במחזור הקודם לבקעת הירדן המפתיעה ועד כה היא רשמה שש נקודות בלבד בחמישה משחקים. השבוע הקבוצה מינתה את יאיר מזור לתפקיד מאמן הקבוצה שיקווה לרשום ניצחון בכורה על הקווים ולהוביל את הקבוצה לדרך חדשה שבסופה תחזור לליגה הלאומית. מנגד, הפועל מרמורק, שפתחה את העונה בצורה מגומגמת החלה להראות ניצוצות כשהיא רשמה השבוע ניצחון שני ברציפות מול עירוני אשדוד וכעת היא תנסה להמשיך את הרצף ולנסות לתקוע יתד בפסגת הבית.

 

 

הכח עמידר רמת גן - הפועל בקעת הירדן

שתי הקבוצות מגיעות למשחק בצורה שונה לחלוטין. המארחת מרמת גן פתחה את העונה בצורה קטסטרופלית לאחר שטרם רשמה ניצחון ליגה עד כה. היום היא תתמודד בלי סתיו זלאיט שחתם השבוע במדי ירמיהו חולון. מנגד, מצב רוח מלבב בבקעה וזאת לאור היכולת הנהדרת של החניכים של חנן אזולאי שערב המחזור ממוקמים בראש הבית כשבמאזנם 11 נקודות בחמישה מחזורים.

 

הכח רמת גן תנסה לחזור לעצמה (צילום : איתן ידגר)

 

עירוני טבריה - מכבי טמרה 

קרב צמרת לוהט בליגה א' צפון! עירוני טבריה מגיעה למפגש לאחר שהשבוע הפתיעה רבים כשעמדה יפה מול מ.ס טירה החזקה ורק חוסר ריכוז בדקות האחרונות מנע ממנה לנצח. החבורה של מוריס אוזן יודעת שאם בכוונתה להיאבק בצמרת הגבוהה היא תצטרך לנצח היום את מכבי טמרה שטרם ספגה שער ליגה עד כה. טמרה שממוקמת שניה בבית תנסה לרשום ניצחון כדי להמשיך להיאבק על ראשות הבית.

 

ניראל מחפוד ינסה להוביל את קבוצתו. (צילום - עודד חסין)

 

 

הפועל הרצליה - הפועל כפר כנא

משחק מפתח חשוב עבור שני הקבוצות. המאחרת מהרצליה רשמה ניצחון ליגה ראשון בשבוע שעבר מול איחוד מג'דל כרום החלשה ולרשותה ארבע נקודות בארבעה מחזורים. מומו ניסטל יודע שבמידה ויגבור על היריבה הוא ימחק את פתיחת העונה המאכזבת של הקבוצה. מנגד, כפר כנא עומדת על שתי ניצחונות רצופים ומצידה תנסה לרשום ניצחון נוסף כדי להידבק לצמרת הגבוהה.

 

שמשון תל אביב - מכבי עמישב פ''ת

המאחרת תגיע למשחק לאחר שהתפוצצה במחזור הקודם נגד העולה החדשה, ספורטינג ת''א ונראת נהדר עד כה. החבורה של צביקה לוי יודעת שכדי לעלות ליגה היא צריכה לשמור יציבות לאורך זמן ושכל משחק בליגה הוא מבחן בפני עצמו. היום היא תתמודד מול עמישב פ''ת שתשחק לראשונה העונה.

 

מכבי קריית מלאכי - בני אילת 

החבורה של שרון חיטמן תפליג צפונה מעיר השמש הנצחית לקריית מלאכי הלוהטת ותנסה להפתיע. מנגד, החבורה של אוהד יוסף נעצרה במחזור הקודם מול עירוני מודיעין ויודעת שמעידה נוספת עלולה לסבך את מאבקי העלייה.

עידו אקסברד יצטרך לבוא חד לאשקלון (צילום - יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות