כפר קאסם זמנית בפסגה, ניצחון ענק לטמרה

החבורה מכפר קאסם השפילו את יבנה השכונתית, טמרה גברה על טבריה בחוץ במחוז הצפוני. מרמורק הובסה באשקלון, בקעת הירדן לא הרשימה - אבל הצליחה להגדיל את הפער בפסגה. ניצחונות נאים למגדל העמק ובועיינה, רובי שפירא חילצה נקודה ב-10 שחקנים

  • על ידי: מערכת גולר
  • 25-12-2020
  • 15:09
המחזור נפתח עם משחק שנערך אמש בין ירמיהו חולון. אם אפשר לקרוא לזה משחק בכלל. אם כן, אז כל מי שנכח במגרש יכול להעיד שזה היה אחד המשחקים החלשים שנראו בליגה א' העונה. שתי הקבוצות עמדו טקטי על המגרש, אבל לא הגיעו למצבים ממשיים. נקודה לכל קבוצה? גם זה הרבה לעומת המשחק שהציגו. משחק שבעקבותיו עזבו יוסי חכים ומוסא בן חיים.
 

מכבי יבנה עברה טלטלה השבוע עם עזיבתו החד צדדית של יוסי זוזוט, שיום למחרת גם הודיע על חזרתו. היום הוכח שאין הוקוס פוקוס בכדורגל, שכל דבר משפיע - והמפגש מול שמשון כפר קאסם נראה בדיוק כמו שהיה צריך להיראות אחרי השכונה של יבנה: 0:3 חלק, ללא מענה. רז שביט, סיראז נסאר ומוחמד אבו סאבר הנחילו ליבנה הפסד שלישי בחמישה משחקים - כפר קאסם עלתה לפחות זמנית לראש הטבלה.

 

סיראז' נאסר המנהיג של כפר קאסם חוגג בסיום עם שחקני הקבוצה (צילום: מחמד סמיר)

 

בקעת הירדן והכח רמת גן נפגשו למשחק בו הבקעה קיוותה להגדיל את הפער מ-מרמורק השנייה ואילו הכח קיוותה לצאת מהתחתית הבוערת, אך במשחק חלש עם מעט מצבים, השתיים נפרדו ב-0:0 מחריד וחלוקת נקודות.
 
זוזוט. אין קסמים בכדורגל
 
האדומים של מרמורק יצאו למשחק חוץ קשה באשקלון ופספסו הזדמנות פז לעלות לפסגה לאחר ה-0:0 של הבקעה מול הכח. מרמורק שלטה לאורך כל המשחק, אך כידוע מי שלא כובש - סופג. הפועל אשקלון ומאמנה החדש יאיר מזור שיחקו ללא רגשי נחיתות וגם הצליחו לכבוש. ליאל כהן כבש את הראשון, וציון צמח מנהיגה של אשקלון הוסיף צמד. מרמורק הציגה משחק הגנה חלש מאוד, והקבוצה יכולה לבוא בטענות רק לעצמה על חוסר הדיוק שלה - ועל היכולת המאכזבת של עידו אקסברד. מרמורק חייבת להתעורר כי ככה לא עולים ליגה.
 
 
בנודיס חייב לשפר את הגנת מרמורק (צילום: יח"צ)
 
בליגה א' צפון, טמרה נצמדה זמנית לטירה, זאת לאחר שגברה 0:1 בחוץ על עירוני טבריה, באחד המגרשים הקשים בליגה. שתי הקבוצות מהטובות בליגה נפגשו בטבריה. שני המאמנים באו לשחק כדורגל וקיבלנו משחק טוב וקצבי. טמרה הגיעה ליותר מצבים וכבשה שער אחד מקרן מראשו של הבלם נדב מוניס שכבר בדקה ה-20 קבע את תוצאת המשחק.
 
בטמרה מרוצים מהניצחון על טבריה (צילום: עודד חסין)
 
גם הפועל בועיינה עשתה צעד משמעותי אל עבר הצמרת הגבוהה כאשר פירקה בקלילות 0:3 את מכבי צור שלום שאחרי הרבה שנים שהיא שורדת כל שנה בליגה א', נראה שהעונה היא תאלץ להיפרד ממנה. צמד של מחמוד חמודי ואחד נוסף של ספואן זועבי הספירו בשביל לטאטא את צור שלום החלשה, שתחפש נקודות במקום אחר. 
 
 
מגדל העמק הצליחה להיחלץ קצת מהתחתית לאחר שהצליחה לגבור 0:2 על בני זלפה שנראית לא טוב. לידור כהן ואופק בן נון כבשו שני שערים עמוק בתוך המחצית השנייה והעניקו למגדל ניצחון חשוב שנתן לה אוויר. זלפה תצטרך בקרוב להחליט איזו קבוצה היא - ולפי כך תתפתח העונה שלה. האם היא שואפת לצמרת? או רק להישאר בליגה?
 
 
המאמן המצוין עודד קוטר ממשיך להוביל את כואכב להצלחה, וקבוצתו רשמה ניצחון שלישי ברציפות הפעם על טייבה. כואכב שלטה ברוב החלקים במשחק, יצרה מצבים וגם השכילה לכבוש שני שערים.

הרצליה הצליחה לקחת נקודות על חשבונה של כפר כנא.למרות היכולת המאכזבת של הקבוצה עד כה, המחצית הראשונה במשחק הייתה הכי טובה של הרצליה העונה והיא הגיעה לכמה מצבים של שערים בטוחים, אך לא השכילה לכבוש. במחצית השנייה כפר כנא הייתה טובה יותר לאחר ההרחקה של בלם הרצליה אסף בן שבת, אך בסיום החילוף של מומו ניסטל השתלם. התקפת הרצליה יצאה למתפרצת, עמיר אבלס הוציא כדור אחורה לסהר דווידן שנכנס כמחליף וכבש את השער הניצחון החשוב להרצליה.
 
במשחק מרכז טבלה רווי מצבים, נפרדו בני ריינה ורובי שפירא חיפה ב-2:2 מלהיב, זאת למרות שהאורחת מחיפה נותרה מהדקה ה-16 בעשרה שחקנים לאחר שוולדימיר ליבשיץ הורחק. ריינה עוד הוליכה 1:2, אך בדקה ה-71 הגיע אוונו אספה שכבש את השוויון אשר הצליח להחזיק מעמד עד לדקות הסיום ולקבוע חלוקת נקודות צודקת.
 
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד פעם מתעלמים מכאוכב, חחחח שחצנים (אוהד הפועל כאוכב 25-12-2020, 16:20)
    תמשיכו להתעלם, כך יותר טוב בשבילנו, כי אתם נחס אחד גדול... אם היינו מפסידים חלילה אז הייתם מעלים כותרת ח'רא כמו שאתם נראים , אבל מה לעשות אנחנו ניצחנו על אפכם ועל חמתכם ואנחנו במקום הראשון , תמותו מקנאה יא אפסים
  2. אל תרשמו שטויות אם לא הייתם (טברייני 25-12-2020, 16:52)
    אתם מאמינים לאנשים שהיו במגרש.. טבריה הייתה חלשה מאוד הגיעה למצב וחצי כל המשחק טמרה היו חלשים ממש ובזבוז זמן קבוצה עם שמות כאלה משחקת כאילו קבוצה בליגה ג. טבריה שבוע שעבר מנצ'סטר סיטי והיום על הפרצוף יאללה לכו לישון בסגר משחק כזה פח הרבה זמן לא היה
  3. יוסי זוזוט (דוד 25-12-2020, 21:56)
    בובה בשם יוסי זוזוט .חסר עמוד שידרה ומאמן רדוד שיכול לאמן רק ביבנה אם בכלל.בושה וחרפה