לכבוד חלון העברות של ינואר: המלפפונים החמים ביותר בליגה א' דרום

בעוד כמה ימים יפתח חלון העברות של חודש ינואר שייתן הזדמנות לקבוצות מהליגות הבכירות להתחזק. כידוע, בשנים האחרונות מספר שחקנים עשו קפיצה ישירה מליגה א' היישר לבמה המרכזית של ליגת העל. רגע לפני פתיחת מועד העברות, אתר ''גולר'' בחר את המלפפונים הטריים ביותר בשוק. הרשימה המלאה בפנים. ליגה לאומית בדרך...

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 04-01-2021
  • 08:20

חלון העברות של החורף יפתח העונה ב10.1 ויאפשר לקבוצות הבכירות להתחמש לקראת השלבים הסופיים של העונה. רגע לפני שזה יקרה בחרנו לשים זרקור על כמה מהשחקנים המבטיחים ביותר בליגה שעשויים וראויים להשתלב בליגות בכירות יותר.

 

אליחי צברי, הפועל בקעת הירדן

שנת 2020 הייתה חיובית מאוד עבור צברי (27), שלא מפסיק לכבוש העונה. עד כה השחקן כבש שבעה שערים בשמונה הופעות בכל המסגרות, הוא נחשב למהיר, טכני ובעל חוש לכיבוש שערים. יכולתו המרשימה תרמה רבות לבקעת הירדן שממוקמת בראשות הבית ובהחלט נחשבת להפתעה נעימה. אליחי צברי עדיין לא שיחק באחת מהליגות הבכירות ובהחלט יהיה מעניין לראות אם יצליח להשתלב שם. הוא יוכל להתאים מאוד לקבוצות תחתית המשחקות על מתפרצות.

 

אליחי צברי (צילום : יח''צ) 

 

גיא הרמן, מ.כ אור יהודה

שוערה הצעיר (20) של אור יהודה מציג יכולת איכותית מפתיחת העונה. במחזור השלישי הוא קיבל הזמנות בהרכב מיעקב טל והחזיר במשחק ענק בין הקורות מול שמשון כפר קאסם החזקה. למרות שהקבוצה סופגת שערים, הרמן מרשים מאוד בין הקורות כשהציל את הקבוצה לא פעם. השוער הצעיר, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, מראה ניצוצות עד כה ואנו צופים לו עתיד גדול.

 

גיא הרמן. שוער ששייך לרמות הגבוהות...

 

דסאלין איילה, ירמיהו חולון

הקשר הצעיר (22) החל את עונתו השלישית בירמיהו חולון ונראה שהוא משתפר משנה לשנה. איילה נחשב לקשר מרכזי נמרץ שנותן בכל משחק את המאה אחוז שלו ומוסיף  אנרגיה ומחץ לקבוצה. לשחקן יש כמה תכונות שמתאימות בהחלט לליגות הבכירות, אם יעבוד על מבנה גופו הוא יוכל להשתלב בצורה חלקה יותר באחת משתי הליגות.

 

נועם גיסין ואחמד מילאד, הפועל ''אדומים'' אשדוד

שתי שחקני ההתקפה הצעירים התחילו את העונה על הספסל של יובל נעים וניצלו כל הזדמנות שקיבלו. מילאד (21) שימש אשתקד כשחקן מחליף בבני לוד, העונה השחקן כבש בהופעת בכורה שלו בקבוצה מול האקסית והוסיף שער נוסף בגביע מול בני ריינה. גיסין (20) גדל במחלקת הנוער של הפועל אשקלון ואף הספיק לערוך מספר הופעות בליגה הלאומית, פתח את העונה על הספסל אך הרשים בכל דקה בה שיחק. השחקן כבש שער בגביע מול בני ריינה ושבוע לאחר מכן הבקיע שער ניצחון חשוב מול מ.ס דימונה. במחזור האחרון הוא כבר קיבל את חולצת ההרכב.

 

ליאל כהן, הפועל אשקלון

דווקא בפתיחת העונה המאכזבת של היורדת הטרייה, ליאל כהן (22) משמש כאחת מנקודות האור עד כה. הקשר ההתקפי נחשב לשחקן טכני ופעלתן שתמיד מציג כדורגל חיובי ויפה לעין. אשתקד השחקן עבר עונה מאתגרת כשהתחיל את העונה במדי הפועל מרמורק, לאחר חודשיים עבר להפועל הרצליה ובחודש ינואר התקדם לליגה הלאומית כשחתם בהפועל עפולה. השחקן, בשבוע שעבר כבש ראשון העונה, בהחלט ראוי להזדמנות נוספת באחת הליגות הבכירות. 

נועם גיסין הצעיר חוגג שער (צילום : אבישי אפטקר, מדיה אדומים אשדוד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כמה טמטום (תקנון האליפות 04-01-2021, 08:55)
    אין בליגה א חלון העברות של ינואר. יש העברות חופשי עד תחילת פברואר
  2. מי דיבר על ליגה א? ליגה לאומית יש חלון העברות (ל 1 04-01-2021, 09:04)
  3. השוער שלנו (דוד 04-01-2021, 10:01)
    גיא הרמן שוער ענק יגיע לליגת העל בקלות תשאלו את דימונה אזור ואדומים אשדוד
  4. מלפפונים חמים (דוד 04-01-2021, 10:29)
    כל השמות שייכים לסוכן שמנסה להריץ דרך האתר
  5. אחמד מילאד (גדי יושקי 04-01-2021, 13:07)
    אחמד מילאד ממשפחת עבריינים שדחפו אותו ליובל בכוח שחקן שאין לו מושג בכדורגל
  6. כמה בורות (הנהלה 04-01-2021, 16:31)
    אין חלון העברות בליגות הנמוכות, ההעברות שם מסתיימות בסוף הסיבוב הראשון של כל ליגה. כל אחד נהיה כתב היום בלי טיפת ידע ומושג בסיסי.
  7. בחירת השוער (ישראל 04-01-2021, 16:36)
    אני אוהד אדומים אשדוד וראיתי את המשחק מול אור יהודה יש להם שוער מדהים לקח לנו גולים של 100% כמה פעמים שוער של ליגת העל בעיניים עצומות
  8. שימו לב אליו (אוהד 04-01-2021, 19:45)
    הפועל אזור דניאל שטיינלינג (15) מגן שמאלי מהטובים בארץ...