"יש תחושה של אופטימיות"

כך אמר גיא סלמה, שוער הפועל בית שאן לאחר היציאה לסגר השלישי. בית שאן בנו השנה קבוצה טובה וכולם עם רגליים על הקרקע. סלמה: "לעולם לא דיברנו על עליה. יש לנו קבוצה בריאה עם אווירה טובה."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 10-01-2021
  • 09:04

להפועל בית שאן הייתה פתיחת עונה נהדרת. הקבוצה ממוקמת כרגע במקום השני בליגה ב' צפון ב' עם מספר נקודות זהה לנשר אשר נמצאת במקום הראשון. לפני הסגר יצאו שחקני בית שאן לפגרת סגר עם שני ניצחונות שהשרו אווירה טובה ותחושת אופטימיות שיכולה להיות עונה נהדרת, עכשיו רק מחכים לחזור למגרשים. דיברנו עם גיא סלמה, שוערה של בית שאן על הקורונה, הגרים שלא נגמרים ועל הקבוצה מבית שאן ובעיקר לדעת האם יש להם סיכוי לעלות ליגה הוענה..

 

גיא, מה אתה אומר על עונת הקורונה הזו?

"תשמע זה הזוי הדבר הזה. מאוד קשה לנו לתפקד ככה. פעם יש סגר פעם אין, פעם יש אימונים, פעם אין. זה מאוד לא פשוט לנו השחקנים, אך אנחנו מתמודדים.זה אתגר חדש עבור כולנו"

 

לדעתך, יש עוד סיכוי לקיום הליגה?

"אני מאמין שכן, נתנו לנו תחושה של אופטימיות. לפי מה שהבנתי, שבוע לאחר הסגר אנחנו חוזרים כבר לפעילות. ככל הנראה יהיו שני משחקים בשבוע. החיסונים גם נותנים לנו לקוות לטוב. אני מאמין שהליגה תתקיים ואני מרגיש שרואים את האור בקצה המנהרה..."

 

פתחתם טוב את העונה, האם מדברים בבית שאן על עליה לליגה א'?

"לעולם לא דיברנו על עליה. הייתה לנו פתיחת עונה טובה, יש לנו קבוצה בריאה, עם אווירה טובה וזה חשוב להבאת נקודות ובעיקר ברגעי משבר. נבנתה קבוצה מקצועית וטובה, יש שילוב טוב של שחקנים צעירים לצד שחקנים מנוסים. יש אווירה נהדרת וזה המועדון הכי כיפי ששיחקתי בו."

 

כמו כולם, גם בבית שאן מקווים לחזור למגרשים ויפה שעה אחת קודם. ורק בריאות לכולנו!

גיא סלמה - בטוח בקבוצתו (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ימלך (אוהד בית שאן 13-01-2021, 12:30)
    האיש הכי טוב שתפגשו בחיים שלכם