סוכן השחקנים עו״ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 20

הליגה חוזרת עם משחק העונה בין הפועל ירושלים לנוף הגליל. אנו נמצאים ימים ספורים לפני תום חלון ההעברות וחלק מהקבוצות עשו שינויים מעניינים. נוף הגליל צירפה של את דובב גבאי ומוטי מלכה. הפועל ר"ג צירפה את שחר הירש.הסגר עזר לבנות את הקבוצות מחדש ולארגן את השורות. כעת אין מומנטום לרכב עליו וכל הקבוצות צריכות "להתניע" מחדש, ונקווה שמעכשיו הליגה תרוץ עד סוף העונה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-02-2021
  • 11:38

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

המשחקים:

הפועל ר"ג-הפועל כפר שלם

שי אבניר"ג חייבת לחזור אחרי הסגר עם נצחון כי קצב צבירת הנקודות שלה עד כה לא יספיק לעליית ליגה. מנגד, כפר שלם חייבת לחזור עם סכין בין השיניים כי קצב צבירת הנקודות שלה עד כה, מבטיח ירידת ליגה.

הניחוש שליתיקו.

 

איך יסתיים המפגש בין רמת גן לכפר שלם (צילום: איתן ידגר)

 

הפועל עכו-הפועל איכסל

שי אבנימלכת התיקו נגד הקבוצה עם ההתקפה הטובה בליגה. איכסל היא הפתעת העונה ולמאמן שלה, חודדה, יש חלק ענק בזה. המאמן שהעלה את הקבוצה מליגה א' לא פחד לשחק פתוח והתקפי גם בליגה הלאומית. מעניין אם איכסל יצליחו לפרוץ את המשחק ההגנתי של עכו למרות שלאור קצב צבירת הנקודות שלה-עכו יכולה לשחק משוחרר יותר.

הניחוש שלי: תיקו.

 

מכבי אחי נצרת-הפועל פ"ת

שי אבניקרב המאכזבות של העונה. אחי נצרת היא כשלון ענק העונה. קבוצה שהיתה לה את ההתקפה הטובה בליגה עם בוזורגי, אנס דבור, אחמד עאבד ועלי כנאני, מצאה את עצמה בקושי יכולה להכניס גול למשחק. מנגד, הפועל פ"ת הביאה את ברקוביץ' אך לא הגיע שום חיזוק ראוי ונדמה כי היא תתמודד על ההישרדות עד תום העונה.

הניחוש שלי: מכבי אחי נצרת.

 

האם אחי נצרת תגבר על פתח תקווה? (צילום: עודד חסין)

 

הפועל ירושלים-הפועל נוף הגליל

שי אבנימשחק העונה בליגה הלאומית. הפועל ירושלים (קטמון לשעבר) תמיד בועטת בדלי בסוף העונה. נוף הגליל הולכת בכל הכח על עלייה והביאו שני חלוצים בחלון ההעברות. נוף הגליל לא תפסיד ואפילו תנצח בחוץ.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל רמה"ש-הפועל רעננה

שי אבנירמת השרון כנראה הפתיעה את עצמה בקצב צבירת הנקודות של ליאור זדה ופחדה לעלות ליגה בטעות.. זדה הלך ואחריו הגיע אנטבי. הפועל רעננה מבינה שחלומותיה לעלות לליגת העל תוך שנה- לא יתממשו למרות שהם ינצחו את המשחק הזה.

הניחוש שליהפועל רעננה.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל אום אל פאחם

שי אבניאיסמעיל אעמר פוגש את קבוצתו הקודמת. איסמעיל בנה קבוצה צעירה וטובה בראשון לציון וחיזק את הקבוצה עם סהר דבח מחדרה בחלון ההעברות הנוכחי. אום אל פאחם מתקשה להביא חיזוק רציני אך יש לה מאמן בדמות מוטי איווניר שהוא שועל קרבות וותיק.

הניחוש שלי: תיקו.

 

איך יסתיים המפגש בין אום אל פאחם לראשון לציון (צילום: עודד חסין)

 

הפועל עפולה-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבניהפועל עפולה צירפו שחקנים ונראה שתוכל להתמודד אפילו על כניסה לפלייאוף העליון על אף תחילת העונה הנוראית שחוותה. עפולה היא בינתיים הקבוצה המשתפרת של העונה. מנגד, בית"ר ת"א פתחה מצוין את העונה כמו בכל עונה וכעת תשחק משוחרר יותר וגם תפסיד יותר משחקים.

הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

 

סקציה נס ציונה-מ.ס כפר קאסם

שי אבנינס ציונה משחקת כדורגל מאוד טקטי וחושבת על היצמדות לצמרת הגבוהה. כפר קאסם עושה הכל כדי לשרוד בליגה ואני מאמין שהיא תצליח בסופו של דבר.

הניחוש שלי: תיקו.

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות