טור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 21 לעונת 2020/21

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 12-02-2021
  • 10:35

מהפך בצמרת כאשר הפועל ירושלים עולה למקום הראשון אחרי נצחון במשחק העונה מול נוף הגליל. איכסל עדיין בתמונה למרות התיקו מול עכו. בתחתית, כפר שלם לא מרימה ידיים ונראה שחזרה אחרת לאחר הסגר.

המשחקים:

הפועל עפולה-הפועל עכו

שי אבני: הפועל עפולה הפסידה לרמת השרון ופוגשת את עכו שהתחדשה במהראן לאלה. עפולה תצטרך להראות הרבה מוטיבציה מול קבוצה עיקשת כמו עכו שלא הפסידה בתשעה משחקים האחרונים וספגה בהם רק שער אחד.

הניחוש שלי:  תיקו.

 

בית"ר ת"א/בת ים- הפועל ראשל"צ

שי אבני: בית"ר ת"א ניצחה במחזור הקודם ונצחון גם במשחק זה יעמיד אותה בעמדה טובה לעליית ליגה. הפועל ראשל"צ התחדשה בחלוץ מבני יהודה ויכולה לנצח כל קבוצה בליגה.

הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל אום אל פאחם- הפועל רמה"ש

שי אבני: אום אל פאחם צריכים יותר את הנקודות. רמה"ש לא מרבה לבר שני נצחונות רצופים. מוטי איווניר ייקח 3 נקודות.

הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

הפועל רעננה- הפועל ירושלים

שי אבני: יש דם רע בין הקבוצות כאשר רעננה מנעה פעמיים מירושלים לעלות ליגה במחזור הסיום. כעת, רעננה רק רוצה להתרחק מהתחתית והפועל ירושלים נמצאת במקום הראשון עם מטרה מוצהרת לעלות ליגה. אני מקווה בשביל אוהדי הפועל ירושלים שהעונה הקבוצה לא תאכזב במחזורי הסיום.

הניחוש שלי: תיקו.

 

נוף הגליל. ירצו לחזור לנצח במיוחד ניצחון בדרבי הגדול שלהם...צילום: עודד חסין

 

הפועל נוף הגליל-מכבי אחי נצרת

שי אבני: נוף הגליל חייבים את הנקודות לאחר ההפסד להפועל ירושלים במחזור הקודם. אחי נצרת איכזבה עם תיקו מאופס מול הפועל פ"ת ועדיין מסובכת בתחתית. מדובר בקרב מוחות בין שני מאמנים טקטיים-ירון הוכנבוים ותומר קשטן. אני מאמין שנוף הגליל יידעו לחזור למסלול הנצחונות.

הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל פ"ת-הפועל ר"ג

שי אבני: הזדמנות אחרונה של הפועל ר"ג לחזור לצמרת. מנגד, הפועל פ"ת הביאה רכש אך לא היה שם שום שם גדול שיכול להפוך להם את העונה ולצערי הקהל הגדול שלהם יצטרך לחוות מאבקי הישרדות עד תום העונה.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

הפועל כפר שלם-סקציה נס ציונה

שי אבני: אני מבסוט על כפר שלם שחזרו אחרת לאחר הסגר, הביאו רכש ולא הרימו ידיים בתחתית. הם פתחו את כל הליגה וכעת אין יורדת בטוחה. לקבוצה יש 13 נקודות והיא במרחק נגיעה מהישארות בליגה. מנגד, לנס ציונה זו הזדמנות אחרונה להיצמד לצמרת.

הניחוש שלי: הפועל כפר שלם.

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל איכסל

שי אבני: לכפר קאסם יש בלם צעיר ומצוין בשם יזן נסאר.בשלושת המשחקים האחרונים , הוא פתח בהרכב והקבוצה ספגה רק שער אחד. היום הוא מחוץ לסגל והקבוצה של חודדה תנצל את זה.

הניחוש שלי: הפועל איכסל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתר שלא נותן להגיב (דני 13-02-2021, 20:59)
    אתם לא נותנים לאנשים להגיב לאנשים שאומרים דברים שאתם לא אוהבים לשמוע לכל אדם יש דעה אחרת אני מנסה לכתוב כבר כמה פעמים משהו ואתם מסננים אותי