ליגה א' דרום : נבחרת המחזור התשיעי

המחזור התשיעי הסתיים (מלבד משחק אחד) ואיתו גם הסיבוב הראשון בליגה. מחזור המשחקים סיפק לנו לא מעט שערים, דרמות והפתעות ענק. בני לוד הדהימה את כפר קאסם, הדרבי של רחובות הסתיים ב0-0 מאכזב, חולון רשמה ניצחון שני ברציפות ודימונה ואזור שוקעות. כעת נותר לבחור את נבחרת מצטייני השבוע בליגה. מוזמנים לצלול איתנו לעומק.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 24-02-2021
  • 11:32

שוער

אבי איבגי (מכבי הרצליה)

השוער המנוסה בליגה, אבי איבגי, רשם עוד משחק נהדר בו הוא שמר על רשת נקייה ובכך עזר למכבי הרצליה להתאושש ולחזור למסלול הניצחונות. אין ספק שהוא בעל השפעה רבה ונוכחתו ניקרת.

 

אבי איבגי בעוד משחק נהדר (צילום : מני בן ארי)

 

בלם 

מאור גד (עירוני אשדוד)

הבלם הצעיר (22) כבש במחזור האחרון את השער הראשון לזכות קבוצתו במשחק התחתית נגד נורדיה מבעיטה ממרחק רב. גד שמר על יכולת יציבה לאורך המשחק ויחד עם הגנת הקבוצה, שמר על שער נקי.

 

בלם 

אסף חקאק (מכבי שעריים)

אסף חגאג היה טוב מאוד במרכז ההגנה של שעריים בדרבי מול מרמורק. הבלם (31) הראה שאפשר לסמוך עליו גם במשחקים קשים מול התקפות טובות. מרמורק מיעטה להגיע למצבים הרבה בזכותו.

 

אסף חקאק הצטיין בדרבי (צילום : מני בן ארי)

 

בלם 

גיא עיני (מכבי יפו)

הבלם המנוסה נראה טוב על הדשא במשחק האחרון נגד הפועל אשקלון. עיני הציג משחק יציב, שקט ובטוח שעזר לקבוצתו לשמור על שער נקי. עיני לא החסיר אף לא דקת משחק אחת העונה.

 

גיא עיני (צילום : איתמר מסלוי)

 

קשר

אור אילוז (ירמיהו חולון)

אור אילוז, אחיו של מאמן הקבוצה, קיבל השבוע את חולצת ההרכב והרשים עם שער ובישול שעזרו לקבוצה לנצח את הפועל אזור. אם חולון רוצה להיאבק על עליית ליגה, היא תצטרך את אילוז חד.

 

אור אילוז כיכב אשתקד במדי יפו, העונה הוא מתחיל להראות ניצוצות בחולון (צילום : גיא צמח)

 

קשר 

מתן דהדי (בני לוד)

מתן דהדי רשם לזכותו משחק אדיר כשבישל פעמיים והפגין נוכחות יפה במרכז השדה. כיף לראות את ההתקדמות של דהדי העונה שמשתפר ממשחק למשחק.

 

קשר

שלומי דג'אני (הכח עמידר רמת גן)

קשרה המוכשר של הכח, שלומי דג'אני, היה מצוין ואף רשם בישול מרשים בתיקו מול כסייפה. דג'אני עושה התקדמות יפה תחת עידן ליטבק והוא בהחלט ראוי לשבחים.

 

שלומי דג'אני מתקדם ממשחק למשחק (צילום : אליאור כהן)

 

קשר

מאור אסור (ירמיהו חולון)

שחקנה המוביל של חולון, מאור אסור, שוב הצטיין כשרשם לזכותו שער נוסף, הרביעי העונה ובכך עזר לצחי אילוז לרשום ניצחון נוסף. למאור אסור חלק חשוב במערך של הקבוצה והכל עובר דרכו במשחק ההתקפה.

 

מאור אסור בעוד הופעה נהדרת (צילום : דדי ברק)

 

חלוץ 

גיל בן שלוש (בני לוד)

חלוצה הצעיר של בני לוד (19) שהגיע לקבוצה מבית''ר ירושלים, היה ענק במשחק האחרון מול שמשון כפר קאסם כשסחט פנדל וכבש את השער הרביעי לזכות הקבוצה. מדובר בפוטנציאל אדיר ומעניין לראות איך הוא יתפתח בהמשך העונה

 

חלוץ 

בר סוויסה (עירוני אשדוד)

סוויסה, שכבש אשתקד שער ליגה בודד, נמצא כעת ברצף כיבושים מזהיר. החלוץ נראה דינאמי מאוד על הדשא כשהוא הוסיף שער נהדר שעזר לאבי אבינו לצלוח את משחק התחתית הלוהט מול נורדיה. סוויסה כבש את שערו השלישי בשלושת המשחקים האחרונים.

 

חלוץ

סאן טוריאל (בני לוד)

חלוצה הבכיר של בני לוד, סאן טוריאל, התפוצץ במחזור האחרון עם שלושער אדיר לרשת של כפר קאסם מצמרת הטבלה. טוריאל נמצא בכושר נהדר כשהוא רושם לזכותו חמישה שערים בשלושת משחקיו האחרונים.

 

סאן טוריאל עם שלושער אדיר (צילום : מני בן ארי)

 

מאמן המחזור 

אביבי זוהר (בני לוד)

עבודה קשה משתלמת. אביבי זוהר לקח את הקבוצה בתחילת השנה ובנתיים הוא מתמודד עם המצב המורכב במועדון בצורה פשוט נפלאה. במחזור האחרון קבוצתו רקדה על הדשא מול שמשון כפר קאסם העשירה מצמרת הטבלה והראתה לכולם כמה פוטנציאל טמון בה.

הוסף תגובה
תגובות