אל תספידו אותה: נורדיה גברה 0-3 על שעריים

כולם סימנו את בית״ר נורדיה מפתיחת העונה כמועמדת לירידה, אך על פניו נראה שהקבוצה מהבירה לא אמרה את המילה האחרונה. אחרי שהעפילה לשמינית גמר גביע המדינה, היא גברה אמש על מכבי שעריים לאחר שניצלה טעויות בהגנה - ורשמה ניצחון ראשון העונה משערים של הדר לוי וצמד של אסף גובזה. גניש: ״אני שמח מאוד מהדרך, מאיך שנראינו, הנחישות והעבודה הקשה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 27-02-2021
  • 10:42

כצפוי לתקציב שבו היא נבנתה, ולהחתמות שהיא ביצעה בתחילת העונה. בית״ר נורדיה פתחה את העונה ביכולת מאכזבת, ושקעה אי שם בתחתית הטבלה של בית ב׳ בליגה א׳ דרום. כשהיא לא מהווה איום ממשי על שום קבוצה בליגה, וכולן רואות בה דרך בטוחה לקחת נקודות. אך הקבוצה מהבירה יחד עם מאמנה המנוסה ויקטור גניש, לא אמרו נואש. הצהובים הצליחו לעשות סנסציה בסיבוב ח׳ של גביע המדינה, ולעלות לשמינית הגמר על חשבונה של טירה החזקה. מה שנתן הרבה חמצן ותקווה למועדון ולאנשיו לקראת המפגש מול שעריים בליגה.

 

שתי הקבוצות הגיעו לקרב תחתית לוהט, ובידיעה שהן חייבות לקחת נקודות. המארחת שעריים הגיעה למשחק אחרי תיקו במחזור הקודם מול מרמורק בדרבי של רחובות. ודווקא במפגש מול היריבה העירונית היא הציגה משחק לחימה, ונראה שארז בלפר הכין אותה טוב. זאת בניגוד לתצוגת הכדורגל המאכזבת שהציגה אמש. מולה נורדיה, שהצליחה לסחוט שתי נקודות בלבד העונה, רצתה להמשיך את המומנטום מהגביע, כדי לנסות להתקדם ולהיחלץ מהמקום האחרון בטבלה. 

 

שעריים במגרשה הביתי הגיעה שאננה למשחק, ונורדיה תקפה מהפתיחה. בדקה ה-19 הדר לוי ניצל את תנומת שחקני ההגנה של שעריים, מה שאפשר לו לעלות ליתרון ולהמם את המארחת. מרגע השער שעריים הלכה אחורה וכמעט ולא הגיעה למצבים. מנגד נורדיה למרות מיקומה בטבלה, שיחקה פתוח יותר וגם באה על שכרה, כי בדקה ה-35 סלליך פרץ באגף, ואסף גובזה ניצל טעות קשה בהגנת שעריים כדי להכפיל, ולהדאיג את אנשי שעריים שירדו להפסקת המחצית בפיגור. 

 

איש המשחק של נורדיה אמש, אסף גובזה (צילום: איתן ידגר) 

 

בחלק השני של המשחק המגמה נמשכה, נורדיה חיפשה להגדיל את ההיתרון ואילו שערים לא הצליחה לסכן את שער האורחת. כעשר דקות לסיום אסף גובזה סגר צמד בנגיחה, וגם את המשחק שהסתיים בתבוסה מצד חניכיו של ארז בלפר. 

 

לסיכום: שעריים רושמת הפסד מאכזב במגרשה הביתי, והיא מתחילה להסתבך בתחתית. נתון חשוב שצריך להדאיג את ראשי הקבוצה מעבר ליכולת ההתקפית המאכזבת, זו חוליית ההגנה שרשמה טעויות שאפשרו לנורדיה לכבוש וגם לנצח. מנגד הקבוצה מהבירה רושמת ניצחון ראשון העונה, ושלוש נקודות סופר חשובות שיתנו עבור המועדון רוח גבית להמשך הדרך בליגה וגם בגביע. כל המחמאות מגיעות למאמן ויקטור גניש, זו לא הפעם הראשונה שהוא נאלץ להתמודד עם קבוצות תחתית ללא תקציב, ואף הצליח להשאיר אותן בעבר בליגה, בתקווה שיצליח לעשות זאת גם העונה עם נורדיה.

 

ויקטור גניש רוצה להשאיר את נורדיה בליגה (צילום: מני בן ארי) 

 

ויקטור גניש בתגובה: ״אמנם עשינו הישג היסטורי והגענו לשמינית גמר גביע המדינה, אבל הגענו למשחק בידיעה שאנחנו חייבים לצאת עם נקודות בליגה. הניצחון היום הוא הניצחון הראשון שלנו בליגה ואני שמח שהצלחנו לשמח את ההנהלה והאוהדים שמלווים אותנו ותומכים בנו . אני שמח מאוד מהדרך, מאיך שנראינו ומהנחישות והעבודה הקשה של השחקנים שלי, ובע״ה המשכיות.״

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי שלא יודע לרקוד אומר הריצפה הקומה (שערוקי 27-02-2021, 11:17)
    ההנהלה של שעריים הביתה נכשלתם בגדול
  2. שעריים בדרך לליגה ב (אחד שמבין 27-02-2021, 12:14)
    אוסף של שחקנים בלי חיבור למועדון
  3. את מי ניצחו ? (הבורר 27-02-2021, 12:34)
    שעריים חוגגים תיקו בדרבי וכל מה שהם רוצים זה לא להפסיד למרמורק כאוהד מרמורק אני מוכן להפסיד 2 דרביים אתם תחגגו את הניצחון בגן המיסדים ותירדו ליגה לנסוע לגן במרחבים
  4. מדהים (הוגה דעות 27-02-2021, 18:28)
    שעריים הצליחה להפסיד לקבוצה היחידה אותה היא ניצחה בסיבוב הראשון.....עד לאן תגיע ההדרדות ?
  5. שחקני נוער (אוהד 27-02-2021, 22:12)
    עדיין מתעקשים לשחק ללא שחקני נוער,מכבי חיפה שיתפה היום שחקן בן 17,ברצלונה שיתפה היום שחקן בן 18,אשמח לדעת מי מבין השחקנים הוא שחקן בית של שעריים ? אפילו על הספסל אין שחקן נוער, בתוצאה של 3:0 אפשר לשתף גם שחקני נוער, שמשלמים לשחק במכבי שעריים.תתעוררו, תבנו כבר לשנה הבאה.
  6. תגובה ל 5 (הוגה דעות 28-02-2021, 13:51)
    שנים רבות לא משתפים שחקני נוער בשעריים.קשה לזכור מי היה שחקן הנוער האחרון שהשתלב בקבוצה הבוגרת ומתי זה היה
  7. צרות עין (בבבהבב 01-03-2021, 03:24)
    לשני המלעיזים רביד אשר והבלם השמן תקשיבו טוב מה שעשיתם לשחקן אני יודע ובורא עולם את הדין אתם תתנו למעלה שני כבדים שמתפרנסים וגוזלים פרנסה מאחר השם לא יסלח לכם עונש כבד תקבלו מבורא עולם
  8. זקני השבט (הבורר 01-03-2021, 09:42)
    רביד אשר ואסף חקק שני זקנים כבדים כמנוף אתם ישנים טוב אנחנו לא מה שעשיתם לשחקן אין לזה לא מחילה לא סליחה ולא כפרה תבואו חשבון עם השם יתברך אתם צריכים להתבייש לא שווים שקל עונש כבד מבורא עולם