פרסום ראשון: אבי סבג סיים את דרכו במכבי טמרה

כפי שפורסם לראשונה באתר גולר על ה"תקל" בין אבי סבג ובין היו"ר החזק של מכבי טמרה, האני פייסל, הוחלט היום לסיים את תפקידו במכבי טמרה. ממכבי טמרה נמסר:"לא יכול להיות שתגובה בומבסטית כמו של אבי תעבור על סדר היום, התנהגות שלא כיבדה את אנשי המערכת. הודענו לסוכן שלו שדרכינו נפרדות לאור התנהגותו".

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-02-2021
  • 21:14

אמש פורסם באופן בלעדי על ה"תקל" החריף שהיה בין מאמן מכבי טמרה ובין יו"ר המועדון האני פייסל. היום נערכה ישיבה ולאחריה פורסם ע"י מכבי טמרה:"האירוע שהתרחש בין אבי סבג לבין פייסל האני הביאה לסיום ההתקשרות בין שני הצדדים. לא יכול להיות שתגובה בומביסטית כמו שלו תעבור לסדר היום. ההתנהגותו שלא כיבדה את אנשי המערכת וההנהלה וקברניטי הקבוצה הוביילה וגרמה להיפרדות."

 

האם אבי סבג ההתנהגות של אבי סבג הובילה לסיום ההתקשרות? או התוצאות החלשות שלו? בכל מקרה הוא סיים את דרכו במכבי טמרה ויהיה מעניין לראות האם יחתום במועדון אחר.

 

תגובת אבי סבג והאני פייסל תפורסם כשתתקבל.

אבי סבג. האם לא מקובל התנהגות כמו שלו במכבי טמרה? צילום: חגאג רחאל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא ראוי (פלוני אלמוני 27-02-2021, 22:39)
    התנהגות לא מפתיעה , אדם אנטיפת , מרשה לעצמו לבזות אחרים אנשי הנהלה ושחקנים בהווה ובעבר , חושב שהוא הטוב מכולם אבל בפועל הוא מאמן חלש , אישיות בעייתית מאוד , לא מצליח לשרוד לאור הפה הגדול שלו מה שמעיד גם על יחסי אנוש גרועים , לא פלא כאמור שלא מחזיק מעמד , ההיסטוריה שלו מעידה על כך , מאמן כושל מקצועית ואנושית כאחד !