משחקי שישי בפתח

משחקי שישי יוצאים לדרך,המשחק המרכזי בליגה א' דרום יפגיש את הפועל ירושלים עם מכבי יפו למשחק שממנו אין דרך חזרה,בצפון משחק עונה בין המוליכה מכבי א.א פאחם לעפולה.קטמון מתארחת בשיכון המזרח.כל השערים החל מ 12 בלוח התוצאות שלנו.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-02-2011
  • 08:24

משחקי שישי יוצאים לדרך בסימן יום של הכרעות שעשוי להכריע הרבה גורלות במחוזות ובליגות השונות.

בליגה הלאומית המשחק המרכזי יערך רק מחר כשרמת השרון תארח את הפועל כפר סבא,היום תארח הפועל הרצליה את בני לוד בקרב על מקום בפלייאוף העליון,הכח תארח את מכבי הרצליה בעוד ג'ת אלאהלי תנסה לשחזר את נצחון גביע המדינה באמצע השבוע ולהפתיע את הפועל רעננה.

בליגה א' דרום כל העיניים יהיו נשואות לטדי שם תארח הפועל ירושלים המוליכה,את מכבי יפו לה זו תהיה הזדמנות אחרונה בהחלט לחזור לעניינים בצמרת הגבוהה.

קריית מלאכי תקווה שם לתוצאת תיקו ותנסה לגבור על הכבשה השחורה של קבוצות הצמרת,מכבי עמישב וכדי לטפס למקום הראשון.

במשחק תחתית חשוב תארח נחלת יהודה בהזדמנות הבאמת אחרונה שלה את מכבי קריית גת,הפסד ונחלת יכולה להתחיל בהכנות לקראת העונה הבאה בליגה ב.

 

ביטון וערד ינסו להוציא נקודות ביבנה.(צילום:אמיר דבי)

 

בצפון אין ספק שיהיה חם ומעניין כשמכבי אום אל פאחם מוליכת הטבלה תארח את השנייה הפועל עפולה בקרב על הרבה יותר משלוש נקודות,

מי שתתפלל לתיקו במפגש הזה תהיה השלישית עירוני קריית אתא שתארח רק בשבת את מ.ס אום אל פאחם.

בליגה ב דרום א' המוליכה בית"ר כפר סבא תצא למשחק חוץ לא קל מול הרביעית בטבלה האורתודוכסים יפו,השנייה מחנה יהודה תתארח לדרבי חם במגרש השקמה מול בית"ר פתח תקוה שזקוקה נואשות לנקודות.

בקרב בין שתי המאכזבות תארח הפועל אזור את מ.ס כפר קאסם כששתי הקבוצות מחפשות נקודות כדי להיכנס לפלייאוף העליון.

ברמת גן דרבי תחתית לוהט בין שיכון ותיקים לבית"ר רמת גן במשחק על שש נקודות.

בדרום ב' המשחק המרכזי יערך בשיכון המזרח שם תארח הקבוצה המקומית את הפועל קטמון,השנייה בטבלה מכבי שעריים תצא למשחק חוץ קשה מאוד מול מ.ס דימונה.

בצפון א' המוליכה סקציה מעלות תארח בשבת את אחווה חיפה,בצפון ב' המוליכה דליית אל כרמל לא תשחק מה שישאיר את הבמה לסגניתה מ.ס כפר קמא שתתארח אצל הפועל בית שאן.

במחוזות ליגה ג השונים מספר משחקים מסקרנים,במחוז תל אביב השלישית מ.כ גבעת שמואל תארח את השנייה הפועל קרית שלום,במרכז מכבי באר יעקב תתארח למשחק מוקש אצל מ.כ ירוחם.

בשרון שבוע לפני משחק העונה ביניהן צפויות שתי המוליכות,הפועל הוד השרון ומ.ס טירה להשיג נצחונות קלילים.

בשומרון המוליכה פרדס חנה כרכור לא צפוייה להיתקל בבעיות מיוחדות מול בית"ר חדרה.

 

כל התוצאות,השערים והעדכונים,הרבה לפני כולם,החל מהשעה 12 בלוח תוצאות האון ליין,תבלו!.

הוסף תגובה
תגובות