נבחרת המחזור ה 14 בליגה א צפון בחסות- RICCO מספר אחד במותגים

המחזור ה-14 בליגה א׳ צפון הסתיים, מחזור בו טירה מנצחת בטבריה וממשיכה את הריצה המטורפת שלה. אמיר כהן ייצב את השורות בטמרה והביא עוד ניצחון הפעם על פרדיס בחוץ. בבית ב׳ כאוכב ממשיכה לנצח הפעם את דבוריה, ואילו ריינה הופתעה בביתה ע"י מגדל העמק. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-03-2021
  • 14:05

ונעבור למצטיינים:

שוער: שלומי אזולאי (מגדל העמק)

שוערה הוותיק של מגדל העמק ממשיך ביכולתו המצוינת מתחילת העונה ועזר לקבוצתו לעצור את התקפות ריינה. שלומי שוער מצוין ומוכיח את זה בכל משחק העונה. 

 

שלומי אזולאי שוערה של מגדל העמק מוכיח שהוא שוער מצוין (צילום: חגאג ראחל)

 

הגנה:

 

אביב חדד (באקה אל גרביה)

בלמה הוותיק של באקה, יש לו חלק גדול בזה שהקבוצה לא ספגה שער מול רובי ושידר הרבה ניסיון לחברה הצעירים שמסביבו בבאקה. 

 

דן פרידריך (מכבי טמרה)

בלמה הצעיר של מכבי טמרה לראשונה קיבל הזדמנות דווקא במשחק כל כך חשוב וקשה מול פרדיס החזקה, וכל הכבוד למאמן אמיר כהן שלא מפחד לתת צאנס לשחקן צעיר ששיחק נהדר לצד נדב מוניס הוותיק והטוב. 

 

טל בוייס (מגדל העמק)

בלמה של מגדל העמק, סגר את משחק ההתקפה של ריינה, ותמך רבות בהתקפה ואפילו כבש את שער השיוויון לקבוצתו בנגיחה. טל היה במשחק נהדר ועצר את ההתפקה החזקה של ריינה. 

 

טל בוייס עצר את ההתקפה של ריינה (צילום: חגאג ראחל)

 

מוראד אבו ענזה (מכבי טמרה)

הברקה גדולה של המאמן אמיר כהן שהסיט את החלוץ הוותיק לעמדת המגן הימיני, אגף ימין היה פעיל מאד ומוראד עשה עבודה נהדרת גם בהגנה וגם בהתקפה. 

 

קישור:

מוסטפא שייח יוסף (צעירי טייבה)

הקפטן של צעירי טייבה הבקיע שער והיה מעורב בכל המהלכים של קבוצתו. ניהל את המשחק, כיוון וייצר מצבים מצויינים ומסוכנים לטובת קבוצתו. 

 

מוסטפה שייח יוסף מטייבה, הניצחון רשום על שמו השבוע. צילום: חגאג רחאל.

 

רן רול (טירה)

כוכבה של טירה! נראה מצוין מול טבריה ובכלל נראה מצוין לאורך העונה. הוא כבש שער ומעבר לשער היה פשוט בכל מקום על המגרש. הרבה בזכות רן טירה מציגה את היכולת הכי טובה בליגה. 

 

הילאל מוסה (הפועל כאוכב)

קשרה של כאוכב, שמשחק בכנף היה מצוין מול דבוריה עשה עבודה הגנתית טובה וגם התקפית, הטריד את הגנת היריבה וכבש צמד שערים שהביאו את הניצחחון לקבוצתו. 

 

גונן עידו (טירה)

קשרה של טירה, פשוט היה מצוין מול טבריה, ייצר מצבים, ניהל את המשחק של קבוצתו נהדר, ואנשים שראו אותו אמרו שהוא פשוט ״רקד על המגרש״ 

 

התקפה:

 

 

לואיס זומה כבש את שער הניצחון (צילום: חגאג ראחל)

 

לואיס זומה (מגדל העמק)

חלוצה המצוין של מגדל העמק, היה נהדר מול ריינה, שמר על הכדור, הוציא את שחקניו להתקפות ולא הפסיק לטריד את הגנת ריינה ולאיים על השער . כבש שער שהביא ניצחון חשוב לקבוצתו.

 

מאמן המחזור: בית 1: אמיר כהן מכבי טמרה

מאמנה החדש של מכבי טמרה ללא ספק מוכיח את יכולתיו על הקווים כבר לאחר כמה משחקים, ואין ספק שרואים עבודה של מאמן בטמרה שמציגה שינויים טקטקיים, חדר הלבשה שמח ובשבוע אחד ניצח בשלישי את מגדל כרום ובשישי בקרב צמרת את פרדייס החזקה. 6 מ6 והדרך לפלייאוף נראית קרובה עבור טמרה. 

 

עומרי ביטון מאמן ענק שגדל במגדל העמק (צילום: חגאג ראחל) 

 

מאמן המחזור בית 2 : עומרי ביטון הפועל מגדל העמק

איזה ניצחון ענק עשה עומרי ביטון המאמן הצעיר של מגדל העמק, שמוכיח שהוא פשוט מאמן גדול, ניצחון על אחת הקבוצות החזקות בליגה בני ריינה במשחק חוץ. עומרי מוכיח שיש מאמן ענק שגדל במגדל העמק! 

מצטייני הצפון....

הוסף תגובה
תגובות
  1. חוץ מהילאל מוסא השאר קומבינה מסוכני שחקנים (ראמי 22-03-2021, 17:41)