נבחרת המחזור ה-15 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-15 בליגה א צפון הסתיים, מחזור בו בועיינה מנצחת את צור שלום בחוץ ומנצלת את התיקו של טמרה כדי לחזור למקום השני. ובבית השני כל המשחקים מסתיימים בתיקו, למעט הניצחון של ריינה על רובי שמבטיח כמעט סופית את העפלה שלה לפלייאוף. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-03-2021
  • 12:02

ונעבור למצטיינים:

שוער:

עדי תדמור (עירוני טבריה)

שוערה של טבריה, היה מצוין במשחק מול טמרה והוכיח שלטבריה יש שוער בשער! הוא עצר את התקפת טמרה, ומנע ממנה לכבוש נגד קבוצתו. 

 

הגנה:

עידן וייצמן (עירוני טבריה)

בלמה/מאמנה של טבריה הביא את כל יכולתיו והרבה מאד נשמה במשחק ההגנה של קבוצתו. המנהיגות שלו באה לידי ביטוי על המגרש, הוא העמיד הגנה חזקה מאד שחלוצי טמרה לא יכלו לכבוש.

 

עידן ויצמן, מביא את הניסיון שלו למגרש בטבריה (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

ביאן אבו ריא (בני זלפה)

בלמה המצויין של בני זלפה, עצר את התקפת מגדל העמק ניהל את משחק קבוצתו מהחלק האחורי, ותמך בחלק ההתקפי של קבוצתו וכבש את שער השיוויון בפנדל. 

 

אסף בן שבת (הפועל הרצליה)

בלמה של הרצליה הגיע לכל כדור ראשון, לא נתן לחלוצי כפר כנא להגיע למצבים, בלם שקט וחכם שמשלים את ניתאי ביתן כצמד בלמים הטובים בליגה. 

 

קישור:

ריף מסיקה (בני ריינה)

הכוכב של ריינה במרכז המגרש, ניהל את המשחק של קבוצתו, כל פעם שהשחקן נגע בכדור- דברים טובים קרו לריינה. עשה הגנה, ייצר מצבים לחבריו וכבש שער שהביא ניצחון חשוב.

 

ריף מסיקה הביא ניצחון חשוב לקבוצתו (צילום: יח״צ)

 

מוחמאד אבו ראס (בני פרדייס)-כוכב המחזור!

כוכבה של פרדייס, בישל ארבעה שערים וכבש שער נוסף בדרך לניצחון הכי גדול של פרדיס בליגה א, ניצחון גדול שהגיע הרבה בזכות כוכבה אבו ראס. 

 

ספואן זועבי (הפועל בועיינה)

אחד מהשחקנים המשמעותיים של בועיינה העונה, היה מצוין במשחק נגד צור שלום. הוא כבש שער חשוב והיה בורג מרכזי בניצחון של קבוצתו.

 

אביב כהן (מגדל העמק)

קשרה המצוין של מגדל העמק, ניהל את משחק קבוצתו במרכז המגרש, ייצר לפחות שלשוה מצבי הבקעה לחבריו והיה מעורב בנקודה החשובה שקבוצתו צברה מול זלפה. 

 

חמאדה גאבריין (בני פרדיס)

קשרה של פרדיס, היה מצוין במשחק, בישל שני שערים וכבש שער נוסף. חמאדה ניהל את משחק קבוצתו וייצר מצבים נוחים לחבריו לכיבוש.

 

התקפה:

חסיב אבו רוקון (בני פרדייס)

חלוצה של פרדייס כבש שלושער גדול לזכות קבוצתו ולא הפסיק להטריד את הגנת מגדל כרום, חסיב חלוץ מסוכן מאד.

 

אחמד סבע, מאמן המחזור! (צילום: חגאג ראחל) 

 

מאמן המחזור: אחמד סבע (הפועל בועיינה)

אדהם הדיה עשה ניצחון גדול עם רינה בחוץ ברובי חיפה, פאהד חסון עשה ניצחון גדול על מגדל כרום החלשה אבל מעל כולם הרשים השבוע אחמד סבע, מאמנה של בועיינה, שעשה ניצחון גדול בחוץ על צור שלום בדרך למקום השני בטבלה. שאפו למאמן הצעיר!

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה טבריה... (טברייני בדם 29-03-2021, 12:53)
    שני חברים יצאו לדרך בים בם בום...וייצמן דואג לחבר שלו עדי...בים בם בום...