סיכום מחזור 10: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון א' היו לנו משחקים לפנתיאון במחזור האחרון. במעלות חוגגים את ניצחונם השני העונה, מכבי אחווה שעב ממשיכה לייצר ניצחונות, שפרעם לא התקשתה מול עכו וכבשה ארבעה שערים ובית"ר נהריה ממשיכה לדשדש עם הפסד נוסף לרזומה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 05-04-2021
  • 09:33

בית א'

בבית זה יש קרב צמוד בין צעירי כפר כנא, מכבי שעב ועירוני כרמיאל על מקום בפלייאוף העליון שמוביל בסופו לליגה א...

 

מכבי מעלות תרשיחא 3 -  מכבי צעירי טמרה 2

מעלות תרשיחא רושמים ניצחון שני העונה ומטפסים למקום החמישי בטבלה. טמרה חייבים להתעשת מהר כי בשבוע הבא הם מארחים את מכבי אחווה שעב החזקה מהפסגה ובונקר לא יעזור להם שם.

 

מכבי אחווה שעב 1 -ביר אל מכסור 0

שחקני שעב שמוצאים את עצמם בצמרת הטבלה עם כפר קנא כמעט ולא הצליחו לשבור את הבונקר של ביר אל מכסור, אך מערך שלושת החלוצים והמשחק מהאגפים הצליח לפרוץ את הרחבה הצפופה.  מוחמד בדאח מאמן הקבוצה ציין שזה היה המשחק הכי קשה שלהם העונה ושקבוצות התחתית יותר מקשות מאשר הקבוצות החזקות. מנגד, האורחים מביר אל מכסור כרגע בתחתית הטבלה וביום שלישי יש להם הזדמנות להתאושש מול הפועל עראבה.

 

שחקני שעב - ממשיכים לחטוף נקודות (צילום: אחמד חולאד)

 

מ.ס. צעירי כפר כנא 3 - טובא זנגריה 1

טובא זנגריה השיגה לאחרונה שתי תוצאות תיקו עם מאמנה החדש פחרי אסקאלה. השבוע, אסקאלה רצה לרשום לזכותו ניצחון ראשון עם הקבוצה, אך צעירי כפר כנא מהמקום הראשון הבהירו חד משמעית שזה לא הולך לקרות. הקבוצה נמצאת כרגע ללא הפסדים כלל וכרגע זה נראה שהיא בדרך הנכונה.

 

שחקני טובא - כפר כנא הייתה גדולה עליהם (צילום: מועדון הכדורגל טובא זנגריה)

 

בית ב'

בבית זה איחוד שפרעם החזקה עם הסגל השחקנים הכי נוצץ בליגה קצת ברחה לליגה ואילו המאבק על המקום השני פתוח לחלוטין כאשר גם צפת, כאבול,אחי עכו וגם כפר מנדא יכולות לסיים במקום שמוביל לפלייאוף העליון...

 

איחוד בני שפרעם 4 - אחי עכו 0

שפרעם מצמרת הטבלה לא התקשרו מול האורחים מעכו. בלאל סבע כבר בדקה ה 31 הבקיע את השער הראשון ובהמשך עלי חטיב, יונס אחמד ואמיר עודה הבקיעו גם הם.  אחי עכו יוצאים ביום שלישי למשחק חוץ בכפר מנדא ואם הם רוצים להישאר ברביעייה הראשונה בבית כדאי שיוציאו משם 3 נקודות.

 

מכבי עירוני יפיע 1 – בית"ר נהריה 0

שחקני יפיע אירחו את בית"ר נהריה מתחתית הטבלה ורצו להתאושש לאחר ההפסד לכפר מנדא במחזור הקודם. ביפיע ידעו לנצח 1-0 קטן, להישאר בבטן בטבלה ולא להיצמד לתחתית שלא רחוקה מהם כלל. נהריה, ניצחו במחזור הקודם 5-0 את בני כאבול והייתה ציפייה לרצף ניצחונות, אך הם לא הצליחו לעשות זאת ביפיע הפעם. נהריה לא מראה יציבות וככל שהמחזורים עוברים זה מתחיל להיות מסוכן.

 

בני ממב"ע 1 – כפר מנדא 0

בני ממב"ע הצליחו סוף סוף לייצר ניצחון לאחר רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון כלל. שחקניו של ווג'די קיש חייבים לחזור לכושר משחק ולהראות את היכולות שיש להם ברגליים. אסעד עמאשה צריך לחזור לכבוש ולסחוף את קבוצתו מעלה בטבלה. בכפר מנדא חסרה יציבות. על פניו הקבוצה עם ארבעה ניצחונות וארבעה הפסדים, אך בכל משחק קורה משהו אחר. פעם אחת ניצחון 9-0, פעם אחת תיקו ופעם אחת הפסד.

 

אסעד עמאשה חלוץ בני ממב"ע - חייב לחזור להבקיע (צילום: עובאדה אכתילאת)

 

עירוני בני כאבול 0 – הפועל עירוני צפת 2

שחקני שעב - בלתי ניתנים לעצירה (צילום: אחמד חולאד)

הוסף תגובה
תגובות