נבחרת המחזור ה-17 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור הכמעט אחרון בליגה א' דרום סידר לנו המון תוצאות מכריעות, דרמות ענק ושערים נהדרים. במשחק המרכזי בקעת הירדן ניצחה במרמורק והעפילה לפלייאוף, חולון ניצחה באופן דרמטי את אדומים אשדוד וגם היא תהיה במשחקי העלייה, יפו ניצחה את נורדיה ואזור הביסה את בני לוד. כעת נותר לבחור את מצטייני השבוע בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 07-04-2021
  • 19:58

 

שוער 

בן וולובלסקי (מכבי יפו)

שוערה של מכבי קביליו יפו, בן וולובלסקי, נתן משחק נהדר במחזור האחרון מול נורדיה ובכך עזר לקבוצתו לנצח במשחק החשוב מול נורדיה. השוער מראה מנהיגות על הדשא, במשחק האחרון הוא נתן הרבה שקט לחבריו בחלק האחורי.

 

בן וולובלסקי הרשים בין הקורות (צילום : דדי ברק)

 

הגנה

אלון לוי (הפועל בקעת הירדן)

המגן של בקעת הירדן, אלון לוי, הצטיין בניצחון של קבוצתו 3-1 על מרמורק. השחקן הציג משחק הקרבה נהדר שעזר לקבוצתו להשיג את הכרטיס הנחשק לפלייאוף העליון.

 

להב חביב (מכבי שעריים)

מכבי שעריים עשתה מהפך גדול באמצע העונה כשהביאה מספר שחקנים ששינו אותה לחלוטין, אחד מהם הוא להב חביב. הבלם (20) שגדל במכבי פתח תקווה, ייצב לחלוטין את מרכז ההגנה של הכחולים. מהרגע שהצטרף לקבוצה היא ספגה רק שער בודד בשישה משחקים. בקצב הזה כבר בעונה הבאה הוא ימצא את עצמו בליגה בכירה יותר.

 

עומרי כהן (מכבי יפו)

שחקן הרכש של איציק ברוך, עומרי כהן, הציג יכולת איכותית (במיוחד במחצית השנייה) וכבש שער חשוב שנתן יתרון למכבי יפו מול נורדיה. מהרגע שהבלם הצטרף לקבוצה, נראה שהחלק האחורי של יפו התייצב.

 

 

קישור

 

תומר בן חיים (הפועל אזור)

פשוט תענוג לראות את תומר בן חיים העונה. הקשר הגיע באמצע העונה לקבוצה של ליאור ראובן ושינה לה לחלוטין את העונה. בן חיים מציג יכולת טובה באופן עקבי ומראה המון מנהיגות. נגד בני לוד הוא כבש את שערו השישי העונה ועזר לקבוצתו לנצח.

 

תומר בן חיים הוא האקס פקטור של הפועל אזור העונה (צילום : יח''צ)

 

דסאלין איילה (ירמיהו חולון)

אחד הקשרים הטובים בליגה א', דסה איילה, כבש שער מכריע לזכות קבוצתו וזאת לאחר מבצע אישי מרשים. הקשר הציג משחק פשוט נהדר כשביצע עבודה שקטה וטובה במרכז השדה ובסוף אף נתן לצחי אילוז את המקום בפלייאוף העלייה.

 

דניאל גרץ (מכבי הרצליה)

קשרה של מכבי הרצליה, דניאל גרץ, הרשים מאוד מול שמשון כפר קאסם ושער נהדר שלו בדקה ה-30 נתן לעידן בראון ניצחון חשוב שמשאיר לקבוצה סיכוי תיאורטי להעפיל לפלייאוף.

 

אור אילוז (ירמיהו חולון)

אור אילוז הרשים במשחק מול אדומים אשדוד ועזר לקבוצתו לנצח. אילוז נותן הרבה כח כשהציג משחק הקרבה נהדר.

 

 

התקפה

 

אליחי צברי (הפועל בקעת הירדן)

שחקן ההתקפה הנהדר, אליחי צברי, פשוט התפוצץ במחזור האחרון מול מרמורק בחוץ עם צמד שערים נהדר. צברי הוא ללא ספק אחד משחקני העונה הסדירה, עד כה הוא כבש 14 שערים בכל המסגרות. פשוט מדהים.

 

אליחי צברי הוא השחקן הלוהט בליגה (צילום : דדי ברק)

 

דרור ויצמן (כסייפה)

ויצמן כבש שער סופר דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן ובכך נתן במו רגליו נקודה קריטית לקבוצתו מול אשקלון. זהו שערו הראשון העונה של השחקן.

 

מולאט גברה (מכבי יבנה)

החלוץ כנף של מכבי יבנה כבש צמד שערים מרשים מול אור יהודה ובכך חילץ את קבוצתו מהאיזור המסוכן. 

 

מאמני המחזור

צחי אילוז וחנן אזולאי (ירמיהו חולון והפועל בקעת הירדן)

שני המאמנים עמדו בלחץ והובילו את הקבוצות שלהם לפלייאוף העלייה וזאת לאחר שניצחו את היריבה הישירה. אין ספק ששני המאמנים עוברים עונה גדולה. הם יגיעו למחזור האחרון בראש שקט.

 

חנן אזולאי עושה פלאים העונה בבקעת הירדן. זה יגמר בעליית ליגה היסטורית? (צילום : דדי ברק)

 

 

הוסף תגובה
תגובות