חמש בום: קריית מלאכי הביסה את מודיעין 0-5

משחק הצמרת של מכבי קריית מלאכי ועירוני מודיעין הבטיח רבות על המגרש כאשר שתיים מהטוענות לעלייה לפלייאוף מבית א׳ של ליגה ב׳ דרום ב׳ נפגשו בשישי האחרון, אבל בפועל רק קבוצה אחת התייצבה על המגרש. קריית מלאכי התפוצצה על מודיעין קבוצתו של האקס פיניש עייש, עם חמישה שערים אדירים כשהצטיינו בשורותיה עידן חג׳ג׳ ורפי עמרן. מלאכי שממוקמת במקום השני מתקרב לשדרות, ואילו מודיעין מתרחקת ממטרותיה

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 11-04-2021
  • 08:23

עירוני קריית מלאכי אירחה את מודיעין למשחק עונה בבית א׳ של ליגה ב׳ דרום ב׳, מלאכי אחת מקבוצות הליגה הטובות העונה אותה מוביל העונה אוהד יוסף שחן העבר שקיבל את המושכות, יחד עם סוללה של כוכבים ושחקנים מנוסים שבאו לעזור למלאכי עם מטורתיה העונה. מנגד מודיעין הקבוצה שנבנתה בתקציב גדול במטרה לעלות ליגה היא ללא ספק הקבוצה המאכזבת ביותר מהטוענות לפלייאוף, כשהיא מציגה בעיקר חוסר חיבור ויכולת מאכזבת ומגיעה ללא הוכב שלה שלומי ארביטמן ששבר את הקרסול וסיים את העונה. 

 

מלאכי פתחה חזק את המשחק והיממה את מודיעין כבר בדקה ה-15׳, מכדור שנשלח אל תוך הרחבה של מודיעין ולרגע שנדמה שהכדור יצא החוצה, אבל אריאל טרבלסי מצליח לגנוב את הכדור על הקו ומוציא החוצה לעידן חג׳ג שנשאר לבדו מול שער ריק ולא מפספס 0:1 לכתומים. לא עברו חמש דקות, וכדור ארוך של דיב פינטו מגיע לרפי עמרן שמרים באלגנטיות היישר לראשו של אליעזר איילין שנוגח את הכדור פנימה 0:2 מהיר למלאכי. בדקה ה-29׳, אפק אזולאי חלוץ מודיעין מרים רגל גבוהה בתוך רחבת מלאכי שפוגעת בשהב פאשאי קשר קריית מלאכי ורואה את הכרטיס האדום. אזולאי אף נפגע מהמהלך ויצא מהמגרש כאשר הוא מדדה על רגלו. בדקה 41׳, רגע לפני המחצית, עידן חג׳ג משתלט על כדור חוזר מחוץ לרחבה ובועט כדור לא חזק, אבל מדויק לרשת של מודיעין 0:3 מדהים למלאכי.

 

במחצית השנייה המגמה נמשכה. בדקה הדקה 71׳ קרן קצרה של רפי עמרן לנדב עמר והאחרון מגביה לרחבה שם נמצא אסי כהן שנוגח מכל הלב פנימה, היישר לרשת הגבוהה של גל אנגלשטיין. 0:4 כתום! בדקה ה-78׳ ליאור היילה רואה את הכרטיס האדום לאחר פגיעה ברחמים צ׳קול. בדקה 82׳ זאת כבר השפלה כאשר אוראל קוריאט הבלם של מלאכי נוגח כדור נייח של רפי עמרן ונועץ את המסמר האחרון בעונה של מודיעין.

 

שחקני מלאכי חוגגים בסיום המשחק (צילום: יח״צ)

 

מכבי קריית מלאכי של המאמן אוהד יוסף מפרקת את עירוני מודיעין של האקס פיני עייש, כשכעת היא במקום השני עם 22 נקודות כששדרות במקום הראשון בפער של שתי נקודות בלבד. השחקנים רפי עמרן ועידן חג׳ג היו מעל כולם במשחק כשבמחזור הבא היא תתארח באילת למשחק סופר קשה, מה שבטוח שרון חיטמן מאמנה של בני אילת יצטרך להכין את שחקניו היטב.

הקהל של מלאכי חוזר ליציעים

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי שבונה קבוצה על צוקול זה מה שיקבל (אזולאי 11-04-2021, 11:00)
  2. מזל שזרקנו את הלמלמ פיני עייש (מלאכי 11-04-2021, 11:12)
  3. עייש אוייש דש מחגג לך ולצוקול (צלאכי עידן חגג 11-04-2021, 16:19)
    אהבל