נבחרת המחזור ה-18 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

מחזור הנעילה בליגה א' דרום היה דרמטי במיוחד והוא סיפק לנו כמה תוצאות מעניינות. במשחק המרכזי מכבי שעריים ניצחה את הדרבי והמשיכה את הרצף המצוין שלה, מכבי יפו הביסה את אשקלון כל הדרך אל הפלייאוף, דימונה ניצחה את הרצליה ואזור הפתיעה את חולון. כעת נותר לבחור את מצטייני המחזור בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-04-2021
  • 15:25

שוער 

אופיר קרצו (מכבי יבנה)

השוער שפתח את העונה באור יהודה והצטרף לפני כחודש וחצי למכבי יבנה, נתן תצוגה יפה במחזור האחרון מול אדומים אשדוד בחוץ. קרצו שמר על רשת נקייה ובכך עזר לקבוצתו לחזור עם נקודה ממשחק החוץ הקשה.

 

 

אופיר קרצו רשם משחק טוב מול אדומים אשדוד (צילום : איתן ידגר)

 

הגנה

 

עומרי כהן (מכבי יפו)

הבלם הנהדר שהגיע בחלון העברות האחרון מהפועל אשקלון שיפר משמעותית את משחק ההגנה של מכבי יפו. במחזור האחרון כהן הציג משחק נהדר בו גם כבש שער חשוב שנתן הרבה אוויר לאיציק ברוך ולשחקנים.

 

באסל טאהא (שמשון כפר קאסם)

בלמה הנהדר של שמשון כפר קאסם, באסל טאהא, הצטיין במחזור האחרון בניצחון הביתי 2-0 על בני לוד. טאהא מציג יכולת יציבה ועקבית מתחילת העונה והוא ללא ספק אחד הדברים היותר חיוביים העונה בשמשון.

 

באסל טאהא (מצד ימין) הרשים נגד בני לוד (צילום : חמודי זמירו)

 

בן דיגה (עירוני אשדוד)

מגנה של עירוני אשדוד, בן דיגה, נראה מעולה בשני צידי המגרש ואף הוסיף בישול נהדר בניצחון המוחץ 4-1 על נורדיה.

 

רביד אשר (מכבי שעריים)

הקפטן של מכבי שעריים, רביד אשר, הגיע מאוד מחויב לדרבי כשהוא הציג משחק נהדר. המגן הראה המון איכות ומנהיגות ובסוף חגג ניצחון יוקרתי בדרבי מול מרמורק

 

רביד אשר היה נהדר בדרבי (צילום : דדי ברק)

 

קישור 

 

מתן בית יעקב (מכבי יפו)

עוד משחק משובח של מתן בית יעקב ששוב נתן ניצחון יקר למכבי יפו. הקשר ההתקפי היה בכל מקום על הדשא, הוא לא הפסיק לסכן את השער ואף כבש את הגול הראשון במשחק ששחרר המון לחץ. כשהוא בא חד, קשה מאוד לעצור אותו.

 

מ

מתן בית יעקב ממשיך להוביל את החלק ההתקפי של יפו (צילום : דדי ברק)

 

ליאל זגורי (מ.ס דימונה)

הקשר הנהדר שמשחק כבר עונה שישית ברציפות במ.ס דימונה, פשוט להט על כר הדשא עם צמד שערים ויכולת פשוט נהדרת שהובילה לניצחון קריטי על מכבי הרצליה. בשבועות האחרונים ליאל זגורי מציג יכולת טובה מאוד ובכך הוא עוזר לקבוצה להיחלץ מהתחתית.

 

התקפה


שקד חתוכה (עירוני אשדוד)

שקד חתוכה רשם משחק גדול בניצחון 4-1 על נורדיה ירושלים. שחקן ההתקפה לא הפסיק לסכן את השער והוא עזר מאוד לחבריו לבוא לידי ביטוי.

 

שקד חתוכה הציג יכולת טובה נגד נורדיה (צילום : איתן ידגר)

 

אמיר שואבכה (מ.ס כסייפה)

החלוץ שהצטרף לכסייפה ביום האחרון של חלון העברות, עלה מהספסל בדקה ה-82 וכבש שער ניצחון פשוט יפהפה. שועאבכה שיגר טיל ממרחק של כ-25 מטר היישר לחיבורים של דן חממה ונתן למועדון ניצחון קריטי במאבקי ההישרדות בליגה.

 

אלי כהן (הפועל אזור)

החלוץ שהגיע באמצע העונה ממכבי יבנה קיבל לראשונה העונה את חולצת ההרכב מליאור ראובן. דקה לסיום החלוץ כבש שער ניצחון שנתן לאזור ניצחון חשוב על ירמיהו חולון החזקה.

 

ניר שרון (מכבי שעריים)

משחק ענק של ניר שרון נתן לשעריים ניצחון חשוב על היריבה העירונית. החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-61 ושינה לחלוטין את הלך המשחק ולבסוף כבש צמד שערים גדול.

 

ניר שרון חגג צמד שערים בדרבי (צילום : דדי ברק)

 

מאמני השבוע 

 

איציק ברוך וארז בלפר (מכבי יפו ומכבי שעריים)

שני המאמנים סיימו את העונה הסדירה בצורה המתוקה ביותר. איציק ברוך הוביל את קבוצתו לניצחון גדול במשחק על יותר מעונה שלמה, ארז בלפר הוביל את מכבי שעריים לניצחון יוקרתי בדרבי של רחובות ולמעשה הוא אחד האחראיים לשינוי החיובי שעוברת הקבוצה בשבועות האחרונים.

 

איציק ברוך הוביל את מכבי יפו לפלייאוף, זה ייגמר בעליית ליגה? (צילום : דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות