"חייבים לנצח את מודיעין, ומשם הפלייאוף בהישג יד"

עופר טלקר, מאמנה המצליח של שדרות, מוביל את המועדון לעונה יוצאת דופן. מצד אחד תקציב שפוי וקבוצה בריאה, מצד שני קבוצה חזקה מאוד שמתמודדת על עליית ליגה. טלקר מוסיף:"יש 3 קבוצות חזקות וטובות, מאמין שנגיע לפלייאוף ואולי נעלה ליגה." המאמן התייחס למצב בדרום:"יש קסמים אבל זה די בשגרה, לא מצב מיוחד"

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-04-2021
  • 09:21

עופר טלקר מאמן את מכבי עירוני שדרות כבר עונה שלישית ברציפות. העונה למרות הירידה הגדולה בתקציב הקבוצה הבוגרת, הקבוצה דווקא נרראית מעולה ומרגישים שמשהו טוב קורה בשדרות העונה. שאלנו את עופר כמה שאלות לקראת משחקי הפלייאוף.

 

עופר, השבוע אתם נגד עירוני מודיעין? מה התחושות?

"מודיעין בנו קבוצה חזקה בתחילת העונה, במחזורים האחרונים לא כל כך הלך להם בגלל פציעות ועוד כל מיני דברים, אבל עדיין הם קבוצה מצויינת ועדיין ניתן להם את הכבוד המגיע להם ונתייחס בהתאם, אבל אנחנו חייבים לנצח את מודיעין אין תוצאה אחרת, הטבלה לא מאפשרת לנו למעוד.״

 

 

אתם מקום שני, ספר על הקבוצה? אין לכם תקציב גדול גדול כמו בעבר, מה הסוד?

"במילה אחת: קבוצתיות!! מי שיסתכל על חמשת התוצאות האחרונות שלנו, מ-4 משחקים ניצחנו ללא ספיגה ובתוצאה גבוהה, שזה מראה על יציבות והנתון הכי חשוב העונה-  שספגנו רק 4 שערים כל העונה. זה אומר שהקבוצה יציבה כולם משחקים הגנה, לא משתגעים. אני כבר 3 שנים במועדון כל עונה הקבוצה בצמרת, שחקנים מתחילים ליישם מה שאני מבקש מהם. והתוצאות בהתאם".  

 

ספר קצת על המועדון בשדרות? האם המצב בדרום גרוע כפי שזה נראה בטלוויזיה?

"מועדון מכבי שדרות נחשב מבחינת תנאים לבין המועדונים הכי טובים בליגות הנמוכות בכלל, יש איצטדיון חדש, ניהול ברמה מאד גבוהה, יש תמיכה גדולה של העירייה. יש קהל גדול. ואני בהחלט חושב שזה מקום מצוין. המצב בדרום אולי נראה לכולם גרוע  אבל זה לא מצב גרוע במיוחד, זה די בשגרה עם כל הצער שבדבר הקסמים האלה, ואנחנו כמובן מתאמנים כרגיל וזה לא משפיע עלינו בשלב זה. נקווה שלא תהיה הסלמה במצב. "

 

השנה הקבוצה ירדה בתקציב, מה קרה?

"נכון. השנה זאת שנת קורונה. דברים לא הסתדרו תקציבית והרבה דברים השתנו. הקבוצה נבנתה בצורה אחרת אבל יציבה. לדעתי גם הרבה יותר בריאה ורואים תוצאות טובות בהתאם."

 

אפשר לעלות לליגה א העונה?

יש ליגה שיוויונית. כל קבוצה מבין אילת, מלאכי ואנחנו יכולה לעלות ליגה, נשארו עוד 3 משחקים שכל משחק זה גמר גביע. יש לנו את מודיעין בבית, מלאכי בחוץ ואילת בבית. אני מאמין ש 7 נקודות אנחנו עולים לפלייאוף. ובפלייאוף הכל אפשרי גם לעלות ליגה."

 

מילה לסיום?

מאחל לעיר שדרות שסוף סוף נעלה לליגה א כי שם מקומה. 

עופר טלקר, עושה עונה נהדרת בשדרות. האם יעלה אותם לליגה א? צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. עופר טלקר (אזרח 28-04-2021, 10:45)
    מאמן גדול לא מוערך מספיק שווה ליגה לאומית ומעלה
  2. קקי (חח 28-04-2021, 17:36)
    איזה מאמן רק בגלל ששיחק בליגת העל .כמה התקציב של שדרות יש מאמנים ברבע כסף היו מעלים כבר את שדרות . אין ספק שזה אתגר גדול לאמן בשדרות אבל כבר מזמן היו צריכים להיות בליגה א.
  3. מאמן חלש גונב דעת (אבנר 28-04-2021, 18:37)
    שורף ארגזים של כסף היה צריך לעלות ממזמן חבל על הכסף שמשקיעים כשהוא המאמן שיבנו עוד כמה מיגוניות בכסף הזה עדיף מאמן חלש ואחד קטן ורשע יום טוב לא יהיה לו בכדורגל