הסיפור שאינו נגמר: ריינה ניצחה את טמרה ותהיה תלויה בעצמה

לאחר שני ההפסדים בפתיחת הפלייאוף, אף אחד לא האמין בסיכוי של ריינה להעפיל לליגה הלאומית, אך אדהם האדיה וקבוצתו חזרו מהקבר עם מסע משחקים מרשים שאמש קיבל חותמת בדמות ניצחן 3-1 על מכבי טמרה. בעקבות התוצאה, ריינה תגיע למחזור הסיום מהמקום השני כשהיא תלויה בעצמה. אדהם האדיה : ''סלים עמאש נתן הופעה שאני לא אשכח בחיים.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 01-05-2021
  • 13:37

מכבי טמרה אירחה את מכבי בני ריינה למשחק במסגרת המחזור החמישי בפלייאוף העלייה. שתי הקבוצות ידעו את חשיבות המשחק וקיוו לצאת עם ניצחון חשוב. טמרה, שיצאה בתחושות פספוס במחזור הקודם מול כאוכב רצתה לרשום ניצחון שני בפלייאוף על ריינה שהגיעה למפגש החשוב ללא מספר שחקנים בכירים ביניהם אשרף עתאמלה, אשרף רבאח ומנאר דראושה המורחקים וללא שאקר סאקר וסעיד דיאב הפצועים.

 

המשחק נפתח בדקת דומייה (צילום : מחסאן נסאר)

 

שחקני מכבי טמרה מודים לקהל שהגיע לתמוך (צילום : מחסאן נסאר)

 

פתיחת המשחק הייתה שייכת לחלוטין לחבורה של אמיר כהן, בדקה השמינית אחמד קסום הקפיץ את אוהדי טמרה כשכבש שער חשוב שנתן יתרון מוקדם למאחרת.

 

טמרה חגגה ראשונה (צילום : מחסאן נסאר)

 

אך מרגע זה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, או יותר נכון, שחקן אחד על המגרש - סלים עמאש. הקשר, שתופקד כחלוץ בעקבות הסגל החסר של ריינה, להט עם שלושער ענק לרשת של טמרה והוא העניק במו רגליו ניצחון גדול. טמרה הגיעה לכמה מצבים יפים אך היא לא הייתה מספיק מדויקת ולכן הפסידה את המשחק.

 

סלים עמאש ניצח לריינה את המשחק (צילום : מחסאן נסאר)

 

בעקבות התוצאה, החבורה של אדהם האדיה תגיע למחזור הסיום מול כאוכב כשהיא תלויה בעצמה. כזכור, ריינה ניצחה בסיבוב הקודם את כאוכב 1-0 משער דרמטי של עדן דהן והיא הקבוצה היחידה העונה שהצליחה לנצח את הקבוצה של עודד קוטר. מנגד, טמרה איבדה סיכויים לסיים במקום הראשון וכל מה שנותר לה לקוות זה לנצח את טירה במחזור הנעילה ולסיים במקום השני שישלח אותה למשחקי המבחן.

 

אדהם האדיה בסיום : ''יצאנו מהקבר ואף אחד לא יכניס אותנו אליו בחזרה. הגענו למשחק החשוב עם רשימה ארוכה של חסרים ועדיין האמנו בעצמנו. שיחקנו טוב והגענו להרבה מצבים  סלים עמאש נתן הופעה שאני כמאמן לא ישכח בחיים. מי שמכיר אותי יודע שאני אף פעם לא מרים ידיים וגם כשהיינו אחרונים עם אפס נקודות ידעתי שאנחנו מסוגלים לחזור.

 

המאמן התייחס לרגע המבחן של המועדון : ''מדובר במועדון צעיר מאוד שמתפתח בקצב מסחרר. יש כאן בעלים שמשקיע מעל ומעבר בהצלחת הקבוצה וגם אני יחד איתו חולם על עליית ליגה שנייה ברציפות. הדרך לכאן לא הייתה פשוטה אבל עבדנו נכון וניתקנו רעשים. אני מכיר את כאוכב והייתי שותף לבנייתה בתחילת העונה, אני יודע בדיוק את היתרונות והחסרונות שלהם ואני אבוא לנצח אותם במחזור הסיום.''

 

אדהם האדיה : ''נבוא לנצח ולעלות ליגה.'' (צילום : חגאג רחאל)

 

כוכב המשחק, סלים עמאש בסיום : ''היה משחק חשוב מאוד ושידענו לקחת. אני חושב שזה היה ידוע שהפלייאוף הזה ילך עד לשניה האחרונה. נגיע למחזור האחרון באמונה שלמה, זה או אנחנו או כאוכב ואני יודע שנתן הכל כדי להגשים חלום עם המועדון הזה. היו לי הצעות מהליגה הלאומית אבל בחרתי לבוא לכאן כדי להגשים מטרה ואנחנו מאוד קרובים אלייה. 

 

עמאש התייחס גם לקאמבק של קבוצתו בפלייאוף : ''לאחר ההפסד בסיבוב הקודם מול טמרה כולם חשבו שכבר נגמר הסיפור ושאין סיכוי שנעלה אבל עכשיו הכל התהפך ואנחנו בעמדה טובה לעלות. העניינים תלויים בנו.''

ריינה במרחק נגיעה מהליגה הלאומית (צילום : מחסאן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות