נבחרת המחזור בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

משחקי סוף השבוע בליגה א' דרום סיפקו לנו שערים יפים, רגעי דרמה ותוצאות מכריעות. הפועל ''אדומים'' אשדוד ניצחה את יפו ועלתה לליגה הלאומית, הכח הובסה מול עירוני אשדוד ותפתח את העונה בליגה ב', מרמורק צבעה את רחובות באדום עם ניצחון בדרבי, וכסייפה ואשקלון נפרדו בתיקו מאופס. כעת נותר לבחור את מצטייני השבוע!

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 03-05-2021
  • 15:29

שוער

תומר אסור (הפועל אשקלון)

השוער הצעיר (20) זוכה להזדמנות בין הקורות בפלייאוף התחתון ומציג בתמורה יכולת נהדרת ויציבה. במחזור האחרון תומר אסור שמר על רשת נקייה בתיקו המאופס מול כסייפה. השוער לא ספג בשלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים בהם שותף.

 

הגנה

 

אבי מלכה (אדומים אשדוד)

בלמה של האדומים אשדוד, אבי מלכה, הציג משחק הגנתי מעולה מול מכבי יפו. מלכה סיכל כל ניסיון כיבוש של הלבנים - כחולים והפגין הרבה מנהיגות בחלק האחורי.

 

בן אלגרבלי (הפועל מרמורק)

בלמה הבכיר של מרמורק, בן אלגברלי, כבש שער ניצחון ענק שצבע את העיר רחובות באדום לאחר שבע שנים והביא למרמורק ניצחון בדרבי. הבלם הצטיין גם בחלק האחורי והציג משחק טוב ויציב

 

בן אלגרבלי נתן ניצחון יוקרתי למרמורק. (צילום : מדיה מרמורק)

 

יונתן רודיונוב (עירוני אשדוד)
המגן הצטיין בשורות הצהובים במשחק החשוב מול הכח עמידר רמת גן. רודיונוב נראה טוב בשני צידי המגרש כשבהגנה הוא סגר בצורה יפה את האגף ובהתקפה הוא חגג את השער השלישי במשחק.

 

קישור 

 

גיא שטח (מכבי יבנה)

קשרה של מכבי יבנה, גיא שטח, הצטיין במחזור האחרון מול אור יהודה כשרשם צמד שערים נהדר שעזר לקבוצתו להיחלץ מהתחתית הלוהטת. שטח כבש שלושה שערים העונה, כולם נגד אור יהודה.

 

גיא שטח רשם צמד מרשים לזכות יבנה (צילום : מדיה יבנה, צלם אלירן)

 

אוהד אדלשטיין (אדומים אשדוד)- שחקן המחזור!! 

אחד משחקני העונה בליגה א' דרום, אוהד אדלשטיין היה מצוין במשחק העונה נגד מכבי יפו. הקשר היה דינאמי מאוד ובסופו של דבר הוא כבש בתוספת הזמן את שער הניצחון שהעלה את האדומים לליגה הלאומית.

 

דניאל גרץ (מכבי הרצליה)

הקשר הנפלא של מכבי הרצליה, דניאל גרץ, חילץ נקודה עבור קבוצתו במשחק הקשה מול שמשון כפר קאסם כשכבש שער שיוויון בדקה ה-81.

 

דניאל גרץ סחט נקודה לזכות מכבי הרצליה (צילום : דדי ברק)

 

טל איילה (הפועל אדומים אשדוד)

הקשר הנפלא הצטיין בשורות האדומים במחזור האחרון מול מכבי יפו, איילה סיפק כדורים לחלק ההתקפי ורשם בישול נפלא בשער השני והמכריע שנתן לאדומים את הכרטיס לליגה הלאומית.

 

התקפה

 

יוסי אסייג (הפועל אדומים אשדוד)

אחד החלוצים הבכירים בליגה, יוסי אסייג, ידע לנצל טעות של בן וולובלסקי כדי לאזן את התוצאה במשחק העונה מול מכבי יפו. השער השיוויון המהיר של אדומים אשדוד נתן בקבוצה כוחות מחודשים שעזרו לה בסופו של דבר לנצח ולעלות ליגה. זהו שערו השישי העונה של אסייג.

 

אושרי טוויל (מכבי יבנה)

החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-70 וכבש שער נהדר על סף הסיום שהבטיח לקבוצתו ניצחון גדול על אור יהודה. טוויל כבש שלושה שערים העונה.

 

אלהין אדמה (עירוני אשדוד)

הקשר ההתקפי של אבי אבינו רשם שער ענק במשחק נגד הכח עמידר רמת גן. אדמה חטף כדור, חלק על פני ארבעה שחקנים ובעט חזק לרשת. שחקן ההתקפה הצעיר (20) כבש 2 שערים העונה.

 

מאמני המחזור

יאיר אזולאי ויוסי זוזוט (הפועל אדומים אשדוד ומכבי יבנה)

אזולאי, שנקרא לדגל לאחר עזיבתו של יובל נעים, סגר פלייאוף מושלם עם ארבעה ניצחנות שנתנו לקבוצתו את הכרטיס לליגה הלאומית. יוסי זוזוט ומכבי יבנה רשמו ניצחון ענק 4-0 על אור יהודה והם בדרך להבטיח סופית עונה נוספת בליגה א'.

 

יוסי זוזוט לקח את הנקודות (צילום : אביתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן העונה יעקב טל (אוהד אור יהודה 03-05-2021, 19:33)
  2. יוסי זוזוט תתפטר יחלאה (יוסי זוזוט סתם צבוע כמו אח שלו הסכסכן שעושה רק צרעת בקבוצה ילא שנה הבאה לא יהיו פו אמן 03-05-2021, 23:07)
    יוסי זוזוט לך הביתה יצבוע וכול הכנופייה
  3. תתפטר זוזוט אתם זוועה (בושה איך שמכבי יבנה נראית גם לדימונה גם ללוד ידכים הייתה תחתונה מה יוסי אין לך כבוד 04-05-2021, 20:20)
    תתפטר יוסי אתם כולכם אוהבים לחלחל מלחמות איפה הכבוד שהיה פעם למה בכוח אפילו פוגל הגדול מכולם התפטר אז מי אתה בושה וחרפה אתם צריכים ללכת הביתה ביזיון