תחזית ליגה א' דרום : אורי בבליקי מארח את יוני רביבו

מחזור לוהט מצפה לנו בפלייאוף התחתון של ליגה א' דרום, לכבוד כך בחרתי לארח השבוע את יוני רביבו. הקשר הנפלא שיחק במספר קבוצות בכירות בליגה ביניהן אדומים אשדוד, מ.ס כפר קאסם, בית''ר כפר סבא ועוד. רביבו, שמכיר את הליגה על בוריה, חושב שדימונה תנצח את יבנה וכסייפה ומרמורק יפרדו בתיקו. אבל מה עם שאר המשחקים? הכל בפנים.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 04-05-2021
  • 11:23

ראשית, יוני רביבו בחר לברך את העולה הטריה ללאומית, הפועל אדומים אשדוד : '' מגיע למועדון הזה להיות בליגה הלאומית, מגיע לרוני על ההשקעה הגדולה, ליאיר אזולאי שבכל מה שהוא נוגע הוא מצליח ובעיקר מגיע לאוהדים שהם לבטח שווים יותר מליגה א. אני שמח בשמחתם וגם בטוח שאם יובל היה נשאר הם גם היו עולים, לדעתי העלייה רשומה על יובל לא פחות כי את הסגל הוא בנה, אסור למחוק את מה שהוא עשה.''

 

אור יהודה - שמשון כפר קאסם

אורי :  מפגש בין קבוצה שחייבת את הנקודות לכזו שכבר מחכה לסוף העונה. אור יהודה צברה נקודה בודדת בארבעת משחקיה האחרונים כשהשיא הגיע בסוף השבוע כשהיא הובסה 4-0 למכבי יבנה. בעקבות התוצאות הרבות, באור יהודה יודעים שאיבוד נקודות נוסף משמעותו קרבות תחתית קשים מול בני לוד ואולי ירידה לליגה ב'. מנגד, שמשון טרם ניצחה עד כה בפלייאוף התחתון ואני לא חושב שזה יקרה מול יריבה שנלחמת על החיים שלה- הימור שלי - אור יהודה מנצחת.

 

יונישמשון כפר קאסם פספסו בגדול העונה, הם השקיעו הרבה מאוד ולא השיגו את היעד, מצד שני אור יהודה בעונה רעה מאוד ולדעתי אם הליגה הייתה מתנהלת במתכונת רגילה, החבורה של יעקב טל הייתה יורדת ליגה. הימור שלי : ניצחון לשמשון.

 

שמשון תנצח את אור יהודה? (צילום : חמודי זמירו)

 

מ.ס דימונה - מכבי יבנה

אורי : שתי הקבוצות נמצאות בכושר יחסית טוב והן במצב בו ניצחון עשוי להבטיח להן באופן כמעט בטוח עונה נוספת בליגה א'. החבורה של רונן ויינשטיין לא הפסידה בששת משחקיה האחרונים אך מצד שני היא לא השכילה לנצח את שני המשחקים האחרונים, מנגד יבנה מציגה יכולת לא יציבה. להערכתי - המפגש יסתיים ב- תיקו.

 

יוני : דימונה בתקופה טובה מאוד ומגיע למועדון הזה להישאר בליגה, מדובר במועדון חם עם מוסר התשלומים הטוב בכל הליגה, מקווה שהמועדון הזה יישאר. מנגד, יבנה נהיית קבוצת ליגה א טיפוסית פעם מפסידה פעם מנצחת בלי שאיפות וחבל מאוד. דימונה תנצח.

 

יבנה תשלים ניצחון שני ברציפות ? (צילום : מני בן ארי)

 

ביתר נורדיה ירושלים - הפועל אשקלון 

אורי : החבורה של ויקטור גניש חזרה לנצח בשבוע שעבר וזאת לאחר שמונה משחקים מאכזבים בכל המסגרות. בנורדיה יקוו לחבר ניצחון שני ברציפות ולנסות להימנע ממשחקי המבחן. מנגד, אשקלון, שסיימה את העונה, כבר חושב על השנה הבאה ולכן לדעתי נורדיה תנצח.

 

יוני נורדיה מקומם בליגה ואני מאמין שהם ינצחו את אשקלון וישרדו. מדובר במועדון חשוב ואני מקוווה שהם יצליחו להישאר בליגה א'. על אשקלון אין מה להוסיף, ניצחון לנורדיה.

 

נורדיה תגיע היום למשחק קריטי להמשך הדרך (צילום : מני בן ארי)

 

מכבי שעריים - הכח עמידר רמת גן

אורי : החבורה הנהדרת של ארז בלפר ספגה בשישי האחרון הפסד מאכזב במיוחד מול היריבה העירונית ובכך נקטע רצף של עשרה משחקים ללא הפסד. להערכתי שעריים תחזור לתלם מול נועלת בית ב' שנראת מפורקת לחלוטין והיום להערכתי היא תרד באופן רשמי לליגה ב'. שעריים תנצח.

 

יוני : אם שעריים היו מתחילים בסגל הזה את העונה הם היו יכולים לעשות עונה יפה מאוד. יש להם עכשיו התקפה מעולה והגנה טובה, חבל שעשו ניסויים בתחילת העונה.  המצב של הכח כואב מאוד. מדובר במועדון ותיק שלדעתי יעלם סופית השנה וזה עצוב. שעריים תנצח.

 

ניר שרון יחגוג ניצחון על הכח? (צילום : דדי ברק)

 

מ.ס כסייפה - הפועל מרמורק

אורי : לאחר שניצחה את שעריים בדרבי, מרמורק תנסה להמשיך את המומנטום ולנצח גם את כסייפה. האדומים מרחובות רוצים לצבור כמה שיותר נקודות עד לסיום העונה וזאת תוך שיתוף שחקנים צעירים. מנגד, המצב בכסייפה לא פשוט כרגע, הקבוצה צברה 2 נקודות בלבד בשלושת המשחקים האחרונים והיא חווה משבר מול הקהל שלה - הנהלת כסייפה הודיעה שמשחקי הבית של הקבוצה יהיו בדלתיים סגורות בעקבות התנהגות האוהדים. מרמורק איכותית יותר ולכן תנצח.

 

יוני :  ללא ספק אם מרמורק היו מגיעים לפלייאוף, הם היו עולים ליגה. יש להם סגל שחקנים אדיר והעונה הזאת היא פספוס ענק עבורם. כסייפה יודעת שמבחינתה להישאר בליגה זה יהיה הישג אדיר, המפגש יסתיים בתיקו.

 

כסייפה עוד לא הבטיחה הישארות בליגה (צילום : דוברות כסייפה.

 

לסיום, יוני רביבו העביר מסר לאוהדי הליגה : ''תודה רבה לאתר ''גולר''. מתגעגע מאוד לליגה המעניינת הזאת בהצלחה לכולם, מחכים כבר לעונה הבאה ❤️

צילום : איתמר מורז

הוסף תגובה
תגובות