סיכום מחזור 17: ליגה ב' דרום א'

בליגה ב' דרום בית 1, היה לנו מחזור מהסרטים. מחנה יהודה חזרו ממחזור חופשי רעננים מתמיד וגברו בקלות על עוצמה חולון, שמשון תל אביב לא מוותרים וניצחון משאיר אותם צמוד למחנה במקום שהבטיח להם פלייאוף עליון. וקריית אונו לא הצליחו לעבור את רמת גן ןלמרות עליונות לאורך כל המשחק הם סיימו בתיקו ביתר פ"ת הפתיעה בגדול את הוד השרון.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 06-05-2021
  • 11:47

בית א'

איזה בית צמוד ומותח יש לנו!! עד הסוף. שמשון תל אביב ומחנה יהודה ממשיכות לנצח ושתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות לאחר שהבטיחו את מקומן בפלייאוף העליון.. עמישב פתח תקווה  ושועאע כפר קאסם ממשיכות לנצח ולהציג כדוררגל איכותי. ומה לגבי מאבק נגד הירידה? פרדסיה מתקרת בצעדי ענק לאח התבוסה לעמישב...

 

עוצמה חולון 0 – מחנה יהודה 3

שחקני מחנה יהודה חזרו ממחזור חופשי עם כוחות מחודשים ולא התקשו נגד עוצמה חולון מהתחתית. המשחק היה כולו בשליטה של מחנה יהודה כשבסיום המחצית הראשונה כבר התוצאה הייתה 2-0 משערים של ננו וקנין ואלמוג פינטו. במחצית השנייה הגיע השער השלישי של דניאל צוקו שסגר את המשחק סופית. במחזור הבא חולון יתארחו ביפו ומחנה יהודה יארחו את שמשון תל אביב למשחק העונה.

 

שמשון תל אביב 1 – בית דגן 0

שחקניו של צביקה לוי ממשיכים במומנטום החיובי ורושמים ניצחון נוסף לרזומה למרות שכבר הבטיחו מזמן את מקומם בפלייאוף העליון. שחקני שמשון לא התקשו נגד שחקני בית דגן ונחלו להם את הפסדת השישי העונה. בבית דגן לא צופים סיבוך מסוים במעמדם בטבלה כשהקבוצה במקום השישי עם חמישה ניצחונות ושישה הפסדים. בית דגן אותמנם לא יאבקו נגד הירידה אבל ציפינו וגם הם ציפו בתחילת עונה לעונה אחרת לגמרי..עונה הבאה בית דגן תחזור להילחם על העליה. 

 

שחקני שמשון - ממשיכים לחגוג (צילום: ליאור טרי)

 

ספורטינג תל אביב 0 – מכבי עמישב פתח תקווה 2

 

בית ב'

בבית ב' לא היה משעמם במחזור הזה. קריית אונו ובית"ר רמת גן חולקות נקודות, רו"ח תל אביב מנצחים בטייבה והוד השרון נחלה הפסד בבית"ר פתח תקווה

 

בית"ר פתח תקווה 3 – הפועל הוד השרון 1

מוליכת הטבלה מהוד השרון יצאה למשחק חוץ בפתח תקווה וחשבה שזאת לא תהיה משימה קשה כל כך. מנגד שחקניו של טל לוי באו חדים וכבר מהדקה ה – 13 החלו לכבוש. יניב לוזון ושחקניו צריכים להתאושש מהר לקראת המחזור האחרון בליגה הסדירה. במחזור הבא שחקני פתח תקווה יתארחו ברמת גן ושחקני הוד השרון יארחו את רו"ח תל אביב.

 

הפועל קריית אונו 2 – בית"ר רמת גן 2

איזה משחק היה לנו פה!משחק על ה"חיים" של שתי הקבוצות!!  משחק על מקום בפלייאוף העליון למי שתנצח והמפסידה תצטרך לפתוח את עונת הרחצה מוקדם מהצפוי. שחקני רמת גן התגוננו יפה כבר מהפתיחה אך הצליחו להפתיע את הגנת קריית אונו.  קריית אונו לא וויתרו והמשיכו לייצר מצבים כאשר אפילו בדקה ה 30 לערך גיל גילקרוב החמיץ פנדל. אך בדקה ה 45 סמין מלכוב המקומי עשה צמד כשהשווה את התוצאה. מחצית שניה היתה דומה לראשונה, קריית אונו טובה יותר מייצרת מצבים ומחמיצה המון ודווקא טום דן האורח כבש והעלה את הרמתגנים ליתרון. דקה 90 גיל גילקרוב לאחר שלל המצבים הצליח למצוא את הרשת ולהשוות ל 2-2. 

 

 

קרב המאמנים - אודי כבודי ודודו חלף (צילום: אוהד רון)

 

רו"ח תל אביב 3 – בני טייבה 1

 

הפועל כפר ברא 1 – בית"ר כפר סבא 3

 

מאמן המחזור – רמי צבי (צילום: אלי שמואלי)

 

שחקן המחזור – גיל גילקורב (צילום: אוהד רון)

קהל שיא בקריית אונו. מעניין יהיה לראות את הקהל איצטדיון החדש. (צילום: אוהד רון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרב צמרת לעלייה (גילקרוב 06-05-2021, 12:51)
    קהל שיא 30 צופים בקושי חחחחחח
  2. ביתר פ"ת אחרי 7 הפסדים רצופים (ברק 06-05-2021, 15:13)
    ותיקו מחוללת הפתעה מרעישה כשמנצחת את הוד השרון שזקוקה לנקודות עליה. לביתר זה מאוחר מידי כמו לעצמה