סיכום מחזור 18: ליגה ב' דרום א'

בליגה ב' דרום א' היה לנו מחזור אחרון מעניין ומרתק. עמישב רושמת עוד ניצחון רביעי ברצף , מחנה יהודה ושמשון תל אביב התכוננןן לפלייאוף במשחק בינהן וקריית אונו מנצחת את כפ"ס ומבטיחה את מקומה בפליאוף.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 11-05-2021
  • 11:07

בית א'

בבית א' לא משעמם לעולם. לאחר ששמשון ת"א ומחנה יהודה הבטיחו כבר מזמן את עלייתן לפלייאוף, היה לנו משחק הכנה בינהן בה מחנה יהודה הראתה לשמשון שבפלייאוף לא יהיה לה קל למרות ששתי הקבוצות שיחקו מחליפים רבים. יפו ממשיכים לנצח, עמישב עם ניצחון רביעי ברצף, עוצמה חולון סגרה את הבסטה ובכפר קאסם הגיעו לאסוף עוד שלוש נקודות לאוסף.

 

עירוני בית דגן – מכבי עמישב פתח תקווה 2-1

שחקני פתח תקווה רושמים ניצחון רביעי ברציפות ולמעשה כל הכבוד לדורון ממן שהפך את שמקי עמישב לקבוצה אחרת,  והפעם הם מנצחים  את בית דגן. בבית דגן רושמים את הפסדם השביעי העונה ומסיימים עם מאזן שלילי של חמישה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושבעה הפסדים ולחשוב שבתחילת העונה הקבוצה חלמה על פלייאוף עליון. ללא ספק בית דגן יצטרכו לעשות חריש עמוק לקראת עונה הבאה.. שתי הקבוצות יכולות להתחיל את עונת הרחצה כי אין להם סיכוי להיקלע לתחתית הטבלה ויכולות להתחיל לחשוב על העונה הבאה.

 

דורון ממן - רושם ניצחון במשחק האחרון. ניצחון רביעי ברציפות למאמן הוותיק שאפו ענק!! (צילום: רמי גרידיש)

 

מ.ס יפו אותודוכסים – עצמה חולון 0-2

שחקני יפו לא התקשו במיוחד במשחק האחרון כשעמדו מולם שחקני חולון. ביפו יכולים לרשום עונה יפה כשמסיימים את הליגה הסדירה במקום הרביעי עם שבעה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. בחולון צריכים להילחם עכשיו כדי להישאר בליגה ב' עונה נוספת כשהם ממוקמים במקום השמיני בטבלה.

 

הפועל מחנה יהודה – שמשון תל אביב 0-1

שחקניו של רמי צבי ידעו לסיים את הליגה הסדירה עם טעם מתוק של ניצחון שנמשך עד הסוף. אורן שירי קבע את תוצאת הסיום בדקה ה- 87 והביא לקבוצתו את שלושת הנקודות. שחקניו של צביקה לוי משמשון תל אביב גם הבטיחו את מקומם בפליאוף והקבוצה עם הסגל הנוצץ של ליגה ב' יכולה להתכונן לפליאוף שמתקרב בצעדי ענק.

 

שמשון תל אביב - הפעם הם לא חגגו (צילום: ליאור טרי)

 

ספורטינג תל אביב – כפר קאסם שועאע 2-1

משהו טוב קורה לאחרונה בשועאע כפר קאסם, המועדון הנהדר הזה מכפר קאסם החליף מאמן, הביא את איציק שאקי הוותיק ויחד עם אדם סרסור הוותיק והמנוסה הפכו את שועאע לקבוצה מצויינת בליגה ב. שועאע לא התקשתה נגד ספורטינג ת"א, גברו עליה 2-1 מצמד שערים של אור אליהו שמראה יכולות גבוהות לאחרונה. הקבוצה מכפר קאסם יכולה להתחיל לחשוב על העונה הבאה כיוון שיש לה מספיק נקודות ולמעשה סיימה עונה במקום טוב בצמרת הטבלה. שאפו!

 

בית ב'

בבית ב' היו משחקים אש! קריית אונו ניצחו בכפר סבא והבטיחה את מקומה בפליאוף. בני טייבה התעוררו ורשמו את ניצחונם הרביעי העונה והוד השרון עם ניצחון נוסף.

 

בית"ר כפר סבא – הפועל קריית אונו 2-1

שחקני קריית אונו הגיעו לכפר סבא בידיעה שהם חייבים ניצחון בכדי להבטיח את מקומם בפליאוף העליון.  שחקניו של אודי כבודי באו למשחק מוכנים והתוצאה מדברת בעד עצמה. האורחים מקריית אונו עלו ראשונה ליתרון ושחקני כפר סבא השוו וניסו לגנוב נקודה. במהלך המחצית השנייה הגיע השער השני של קריית אונו שסגר את הבסטה והביא לאורחים שת שלושת הנקודות.

 

הנהלת קריית אונו - בחרה השנה שחקנים נכונים. שאול ברשן, מנחם צמח והאיש החזק איתן ידגר.  (צילום: אוהד רון)

 

בני טייבה – הפועל קלנסוואה 0-3

משחק שהייתי מוותר עליו...קצת קשה להאמן שקלנסוואה הובסה בכזאת קלות בטייבה ואני מקווה שהכדורגל והספורט ניצחו במשחק הזה ולא דברים אחרים. אבל יהיה מעניין לראות את המשחק בין שתי הקבוצות בשלב הפלייאוף שכן אם התוצאה הזאת תחזור על עצמה, אזי חזרנו לשנות האפלות של הכדורגל הישראלי...מבחינת שחקני בני טייבה הם רושמים במשחק האחרון את ניצחונם הרביעי העונה. הקבוצה מצמצמת את הפער בתחתית וזה יכול לבוא לידי ביטוי בקרבות על הירידה לליגה ג'. קלנסוואה ממוקמת במקום הרביעי בטבלה ויכולה להיות בטוחה לגבי מעמדה בעונה הבאה.

 

בית"ר רמת גן – בית"ר פתח תקווה 1-1

שחקניו של דודו חלף הגיעו לשמחק בפ"ת נגד קבוצתו של דודו שרון מפ"ת. שחקניו של דודו חלף קיוו לנצח ולהשאיר לעצמם סיכוי לפלייאוף אך בקגע שקריית אונו ניצחה לא היה להם סיכוי ועדיין לא וויתרו לביתר פ"ת. שחקניו של דודו שרון מפ"ת יגיעו לפלייאוף התחתון במטרה להישאר בליגה ועם סגל השחקנים שיש להם, אין לי ספק שהם יעשו זאת.

 

הפועל הוד השרון – רו"ח תל אביב 0-1

שחקני קרית אונו, הבטיחו את הפלייאוף לאחר ניצחון ענק בכפ"ס. צילום: דוברות קרית אונו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מצוין (מודיעין 11-05-2021, 11:23)
    היה במודיעין ועשה עבודה מדהימה גם בבוגרים וגם במחלקת הנוער..מי שרוצה לעלות ליגה שיקח את ממן מאמן מצוין ומבוזבז
  2. שחקני ביתר פ"ת ניצחו לפני שבוע את הוד השרון (ברק 11-05-2021, 11:23)
    והשבוע תיקו מול ביתר ר"ג. הישגים יפים, אז מה עושה פ"ת בתחתית הליגה? מקווה להמשכיות טובה
  3. מכירות (אוהד 11-05-2021, 11:56)
    קלנסווה מכרו לטייבה שבוע לפני הוד השרון מכרו לפ״ת
  4. ממן ענק (עמישב 11-05-2021, 15:46)
    אחלה מאמן מאז שהוא בא רק מנצחים אם היה עוד סיבוב היינו עולים ליגה
  5. משחק טייבה קלנסוה (טייבה 12-05-2021, 07:47)
    אתה גזען על הוד השרון שהפסידו לפתח תקווה הכל היה בסדר מבחינתך לך לעזאזל