סיכום מחזור: ליגה ב' דרום ב'

תמונת הפלייאוף בליגה ב׳ דרום ב׳ הושלמה ויש לנו ארבעה יריבות מרשימות בדמותן של הפועל ירוחם, מכבי עירוני שדרות, הפועל לוד ובני אילת ובכל זאת הקבוצות הפגינו ספורטיביות וסיפקו לנו מלא דרמה.שדרות הביסה את בני אילת, קריית גת ניצחה בגדרה, לוד הוכיחה שלא סתם היא בפליאוף העליון וירוחם לא ריחמה על באר שבע

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 11-05-2021
  • 12:16

בית א׳:

 

מכבי עירוני שדרות – בני אילת 1-4

שתי הקבוצות החזקות של בית א' אומנם כבר הבטיחו את מקומן בפליאוף, ונפגשו למשחק על טהרת המקום הראשון. שדרות עלתה ליתרון עם שער בדקה ה- 14, שלוש דקות לאחר מכן האורחים מאילת השוו את התוצאה, אך משם רק קבוצה אחת המשיכה להבקיע וזאת שדרות שהתפוצצה עם ארבעה שערים. הקבוצות רשמו עונה מרשימה בליגה הסדירה ועכשיו הפנים לפלייאוף. 

 

עופר טלקר הוכיח לאילת שיש להם יריבה חזקה (צילום: מאור אלקסלסי)

 

הפועל עירוני גדרה – בית"ר קריית גת 3-1

שחקני קריית גת הגיעו למשחק אחרון לליגה הסדירה בגדרה במטרה לסיים את המשחקים בתחושה טובה עם טעם של ניצחון והיא אכן עשתה זאת. בגדרה, יכלו לרשום עונה טובה יותר, כשההפסד במחזור הזה היה ההפסד ה- 11 של הקבוצה העונה.

 

בית"ר יבנה – מכבי קריית מלאכי 7-1

אחרי ההפסד לשדרות שהשאיר את קריית מלאכי מחוץ לפלייאוף העליון, החבורה האטרקטיבית של אוהד יוסף התאוששה מאוד מהר והתפוצצה עם שבעה שערים על בית״ר יבנה המרוסקת, והאמת שמלאכי ריחמה על יבנה ויכלה גם לכבוש הרבה יותר. כעת המטרה המרכזית של הכתומים שרשמו הפסד בודד העונה, רוצים לשמור על המאזן ולסיים במקום הראשון של הפלייאוף העליון. 

 

עירוני מודיעין – מ.כ. ערד 4-4

 

בית ב׳:

הפועל לוד – בית"ר מעלה אדומים 2-3

שחקניו של שלומי ניגרקר רושמים את ניצחונם ה- 11 העונה, ומסיימים את הליגה הסדירה במקום הראשון וכך מבטיחים את מקומם בפליאוף העליון. מעלה אדומים עלו ראשונים ליתרון במשחק, אך זה לא הספיק. הקבוצה רושמת את הפסדה השמיני העונה ומתחילה להתכונן לעונה הבאה.

 

מ.ס. באר שבע – הפועל ירוחם 4-1

האנדרדוג של העונה ירוחם הגיעה למשחק האחרון בבאר שבע במטרה לשמור על מעמדם במקום השני בטבלה, וגם לכבוש את מקומם בפלייאוף העליון והם אכן עשו זאת. חביב פרץ כבש צמד, והשחקנים איתי סקר ואלירן אפריאט הוסיפו שער כל אחד. בבאר שבע איתי אברג'יל צימק את התוצאה, אך זה לא הספיק בכדי להוציא נקודות מהמשחק הזה.

 

מ.כ. ירושלים – מכבי נתיבות 0-3

אחרי שבנתיבות הבינו שהם נותרו מחוץ לפלייאוף העליון. הם הגיעו למשחק מול ירושלים, ובסופו של דבר המארחת ניצחה, אך נתיבות סיימה כשהיא ממוקמת במקום השלישי בטבלה. למרות שנותרו מחוץ לפלייאוף שתי הקבוצות רשמו עונה מרשימה נתיבות עם תשעה ניצחונות וירושלים עם שמונה.

 

מ.ס. שיכון המזרח – בית"ר אשדוד 1-4

בני אילת - לא הצליחו לסיים את הליגה עם ניצחון (צילום: רון בלומנטל)

הוסף תגובה
תגובות